Prijsuitreiking NewVenture [30 juni 2005]

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

“Winnaars Ondernemingsplanwedstrijd New Venture 2005 leggen hun plan voor aan Minister President Balkenende”

 

Uit genomineerde deelnemers worden 30 juni a.s. de 3 winnaars bekend gemaakt door de kersverse voorzitter van VNO-NCW, dhr. Wientjes

 

De beste 10 businessplannen van New Venture 2005 zijn bekend. De jury maakte een keuze uit 127 deelnemers aan de eindronde van de wedstrijd.

In de ochtend van 30 juni a.s. zullen de finalisten hun businessplan uiteen moeten zetten voor de banken, venture capitalists en informal investors die vertegenwoordigd zijn in de jury. Tijdens de prijsuitreiking in de middag zullen de 11 zich ook nog eens voorstellen aan het publiek waarna zij in spanning de uitslag afwachten. Wie behoort tot de 3 beste innovatieve starters van Nederland?

 

Drie winnaars ontvangen uiteindelijk ieder 25.000 euro startkapitaal voor hun onderneming uit handen van VNO-NCW voorzitter dhr. Wientjes. Naast dit bedrag ligt voor de drie beste innovatieve starters een uitnodiging klaar van Minister President Balkenende. Als voorzitter van het Innovatieplatform maakt de premier graag kennis met de mensen achter de missie: ‘meer innovatief ondernemerschap’.

 

De prijsuitreiking vindt op 30 juni plaats om 15.30 uur

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ook ... !!!!!

 

Bydewee .....

 

Minister President Balkenende. Als voorzitter van het Innovatieplatform maakt de premier graag kennis met de mensen achter de missie: ‘meer innovatief ondernemerschap’.

 

Eens kijken of ik met jouw "flirt cursus" aan Meneer Balkenende kan vragen wat de mens achter de missie van InnoPlat momenteel doen?

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik ook ... !!!!!

 

Bydewee .....

 

Minister President Balkenende. Als voorzitter van het Innovatieplatform maakt de premier graag kennis met de mensen achter de missie: ‘meer innovatief ondernemerschap’.

 

Eens kijken of ik met jouw "flirt cursus" aan Meneer Balkenende kan vragen wat de mens achter de missie van InnoPlat momenteel doen?

 

 

Psies, misschien kun je hem dan gelijk vragen waarom deze kop op nu.nl staat.

 

Verzet in kabinet tegen vernieuwingsdrift Pechtold.

 

Ik ben er ook bij morgen, val alleen niet in de prijzen, heeft Balkie ook weer mazzel.

 

Oh ja, ik kom wel om te netwerken, cursus gevolgt bij InnoBizz.

Hoe was het ook alweer, niet recht voor iemand gaan staan, maar de verbinding open laten.

Niet meteen over jezelf beginnen, of vragen wat je voor elkaar kunt betekenen.

Ah meneer Nils, U beheert zakjes met geld toch, dat schijnt niet te kunnen.

Het magic word is flirten geloof ik. Hmmmm.

 

Misschien het stukje van Annedien nog eens lezen. En een beetje vertalen naar off line netwerken.

 

 

Wie zijn er nog meer morgen ?

Link naar reactie

Vandaag de feedback terug gekregen van ronde 3.

 

# Het ondernemingsplan lijkt erg interessant.

# Het idee lijkt potentieel interessant en wellicht zelfs revolutionair. Zoals u zelf op diverse plekken aangeeft, is het echter nog lang niet uitontwikkeld en is dit een wat vroeg stadium voor een business plan.

 

Niet gek voor een idee dat ongeveer op de deadline van ronde 2 in mij opkwam.

Maar goed, er is nog wel wat werk te doen ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.