• 0

VOIP wholesale bedrijf opzetten in Africa

8x8

voipgrid

voiceworks

 

Ik ben een ondernemer gevestigd buiten Nederland, ik ben onderzoek aan het doen hoe ik VOIP services kan introduceren in Ghana.

 

Ik heb onderzoek gedaan en zou graag zelfde concept willen met verschillende bedrijven Voiceworks, Voipgrip en zou graag een soortgelijke bedrijf met zelfde service namelijk Wireless telecommunication services, Cloud based communication solutions en Cloud phone solutions.

 

Kan iemand adviseren hoe ik dit zou kunnen aanpakken?

 

Ik heb geprobeerd met bovenstaande bedrijven te praten over een franchise, maar nog geen positief reactie zover.

 

Alvast vele dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind dit een verwarrend bericht dat voornamelijk lijkt te zijn geschreven om door computers te worden gelezen en niet door mensen.

 

Wil je eenzelfde concept ALS de bedrijven die je noemt, of wil je een samenwerking MET de bedrijven die je noemt, of allebei?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Hai Branko,

 

dank je voor je reactie.

 

ik wil graag eenzelfde concept als bedrijven die ik genoemd heb (8x8, voipgrid, voiceworks) en zou graag advies willen hebben waar te beginnen met het opzetten hiervan.

 

alvast dank voor je reactie.

 

gr Shirley

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.