• 0

Dienstennet.nl

Hallo, ik ben nieuw op het forum en wil me graag even voorstellen.

Ik ben al een tijdje bezig met het opzetten van internetprojecten en ik probeer internet vooral te gebruiken als een medium om mensen samen te brengen die elkaar iets te bieden hebben. Ook vind ik het belangrijk om de vindbaarheid van relevante zaken op internet te verbeteren want dat is nogal eens een probleem..

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

De site ziet er fris uit, de vormgeving is consistent uitgevoerd. En interessant concept wel, ben benieuwd hoe het gaat lopen en hoe de betaalde items zullen aanslaan.

 

Hoe denk je trouwens te gaan concurreren met sites als de gouden gids en meer specifieke pagina's zoals xxx.pagina.nl?

 

Ilja

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Ilja,

 

Dank voor je positieve commentaar. En tsja.. de concurrentie.. Zoals ik het zie bieden wij in ieder geval inhoudelijk iets meer dan de Gouden Gids en bij de xxx.pagina's is het allemaal weer veel specifieker. Zelf denk ik dat de informatie op internet over het algemeen voor veel mensen nog slecht toegankelijk is en daar proberen wij met deze site iets aan bij te dragen op het gebied van diensten.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Catherina,

 

Allereerst welkom op het forum. Hoe goed je bedoeling ook en omgeacht of de website gratis is of niet, het is niet toegestaan om reclame te maken voor eigen producten diensten. Ik weet dat we als moderators streng zijn, maar HL biedt de volgende mogelijkheden om producten en/of diensten aan te prijzen:

 

  • in je profiel een beschrijving te geven van jouw producten en/of diensten
  • in de signature kun je een link plaatsen naar jouw website
  • in de categorie vraag en aanbod kun je gratis een advertentie plaatsen

.

 

Zou je jouw post aan willen passen aan ons verzoek?

 

Overigens complimenten voor je site, deze ziet er fris uit.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Goede site, zeer gebaad bij veel aanmeldingen.

 

Wat naar mijn mening nog niet liep waren twee zaken:

1. nieuwe foto uploaden -> hij vervangt de oude niet

2. ik heb twee adverenties aangemaakt waarvan een met de naam en het telefoonnummer van mijn companion (Hij neemt verantwoordelijkheid over die diensten). Nu kan ik vanf mijn computer alleen de advertentie onder mijn naam wijzigen en niet die onder zijn naam. -> waar zitten de cookies of de login momenten.. en hoe pas ik nu aan advertentie van hem aan ( ik heb het PW wel)?

Link naar reactie
  • 0

Dank GJ en Remco voor jullie leuke reacties en vooral voor het aanmelden, natuurlijk!

 

Dit nog voor Remco:

 

1. De foto wordt wel vervangen, maar je moet de pagina even vernieuwen met F5. Het verwijderen van de foto kan nog niet maar dat wordt zo aangepast.

 

2. Het inloggen wordt in een sessie bijgehouden. Dat gaat per emailadres.

Als je de andere advertentie wil bewerken moet je eerst de site afsluiten

en de site opnieuw opstarten. Dan kun je met het emailadres en wachtwoord

van je compagnon inloggen en de advertentie van je compagnon wijzigen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.