Najaarsborrel 2018 planning n.a.v. merkrecht-topic

Aanbevolen berichten

Lust ze geen bier of limonade?

 

Dan moeten we een passend kado meebrengen! ;D

 

Vooralsnog is het een werkdatum en geweldige gastvrije uitnodiging/idee...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

We kunnen wel een huldiging op 17.500 of 20.000 berichten bedenken hoor en daarbij zijn genodigden welkom! (sorry) ;)

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
12 oktober vrijdag Higherlevel borrel bij de brouwerij in Nieuwegein.

 

Voor een borrel op vrijdag ben ik altijd te porren. ;) En vrijdags is mijn agenda flexibel. :)

 

En hapjes? zal eens kijken wat de kaas en bier bijbels hier over zeggen. ;D

 

edit: Oh nee hé dat profiel :P morgen maar eens via mijn andere lappie weer aanpassen. ;)

 

Link naar reactie

Er gaan toch geen 17.500 mensen komen, want dan moet ik even het Nieuwegeins Business Center afhuren.

 

 

Neu, dat is niet nodig. Zodra het evenement en datum definitief vaststaat (just say the word), zullen we een agenda topic openen waarop mensen zich vooraf kunnen aanmelden. Reken op 20-40 personen maximaal.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Wat mij betreft geen probleem, vrijdagen vul ik vaak op korte termijn met afspraken.

Als je niet tijdelijk op zee bent, uiteraard ;D

 

vooralsnog kan ik alle dagen. Maak er dus maar een definitieve van dan knal ik 'm in de agenda.

Maar op het laatste moment komt er altijd weer iets tussen :'(, of deze keer niet? :-K

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik heb inmiddels contact gehad met Vincent. De Bierborrel is vastgesteld op vrijdag 26 oktober 2018.

 

Hiermee is dit topic gesloten en verzoek ik iedereen die bij deze bierborrel aanwezig wil/kan zijn om zich in

dit topic aan te melden.

 

Dank aan Annedien voor de inkopper en Vincent om dit samen met HL.nl te organiseren.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.