Netwerken, socializen en bier proeven bij Jovius Nieuwegein

Aanbevolen berichten

Nou tot zover, merkenrecht, wie van jullie ga ik zien op de borrel bij de brouwerij. Komende vrijdag, de Bock staat koud.

 

Mij in ieder geval, het zal wel bij één bockje blijven want ik moet nog wat kilometers terug sturen. :P En ik heb geen interesse om "ridder te voet" worden ;D

 

Als de bock smaakt neem ik wel een voorraadje mee ;)

 

(hmm, Kordaat Schoonmaak klinkt ook wel aardig ;D)

Link naar reactie

Liesbosch 14F is een terrein met tig bedrijven erop - zit er ergens een logo op de gevel? :)

 

Liesbosch is een terrein met tig panden er op die allemaal een eigen nummer hebben, en onderverdeeld zijn in ruimtes die allemaal hun eigen letter hebben

 

Op nummer 14F zit maar 1 bedrijf, Brouwerij Jovius ;D

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

De tijd vliegt voorbij als je druk bezig bent met ondernemen en soms het nuttige met het aangename combineert of probeert te combineren. ;)

 

Ik wil Vincent, Sinia (als ik goed spel) en Mark bij deze alsnog hartelijk bedanken voor de gastvrije ontvangst bij Speciaal Bierbrouwerij Jovius in Nieuwegein.

 

Met de proeverij en rondleiding hebben we met een select gezelschap zo ongeveer een week geleden een mooie inkijk met goed verhaal ter ondersteuning in zijn onderneming en assortiment mogen genieten gecombineerd met voortreffelijke, goed afgestemde catering.

 

Veel succes in Antwerpen, Wormer of Wormerveer en lokaal in het Nieuwegeinse natuurlijk dit (na)seizoen!

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ook ik (als niet bier drinker) vond het súper leuk en nog lekker ook :P

En topics in de trend van "van passie naar bedrijf" of "kan ik met mijn hobby ondernemen?"...

Dat is Vincent en zijn vrouw heel goed gelukt.

 

Ohhh... En Henk (al was het voor jou wel wat omrijden) een vette :-K voor de terugbrengrit naar Den Haag.

 

Ik neem in dit topic direct de gelegenheid om iedereen uit te nodigen voor de Nieuwjaarsborrel op 12 11 januari 2019.

Jullie komen toch ook !?! Meld je aan !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.