• 0

Waar inschrijven als dropship leverancier?

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Glenn,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

Iemand enig idee waar je je zou kunnen aanmelden / inschrijven als dropship leverancier ?

 

Wat bedoel jij hier met aanmelden of inschrijven? Je huidige vraag is vrij onduidelijk. Wat en/of wie wil je met die aanmelding of inschrijving bereiken?

 

En wat bedoel jij met een "dropship leverancier"? Bedoel je dat jij franco levert aan klanten van andere webshops, of ben jij de webwinkel en leveren jouw leveranciers/fabrikanten aan rechtstreeks aan jouw klanten?

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je snelle antwoord.

 

Het is de bedoeling dat wij gaan leveren aan de klanten van andere webshops.

 

Wij zoeken een platform, waar webshop eigenaren op zoek gaan naar een leverancier, die dropshipping voor hun kan verzorgen.

 

Groetjes,

 

Glenn

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
  • 0

Ben al een tijdje via Google aan het zoeken, echter kom ik alleen het volgende tegen:

 

- informatie over dropshipping

- forums ( veelal oude berichten )

- andere dropshipping leveranciers ( oberloo enz. )

 

Op de forums die er iets mee te maken hebben is het niet toegestaan reclame te maken voor je bedrijf.

 

Een echte plek waar dropship leveranciers en webwinkel eigenaren ( met intresse in dropshipping ) samen komen is er volgens mij niet echt.

 

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
  • 0

er circuleren op internet talloze lijsten met dropship leveranciers. en zijn ook meerdere sites met overzichten van dropshippers. ook op b.v. startpagina.nl

maar heb je op je eigen site al goede info gezet over dropshipping welke jullie verzorgen?

Vaak is dat toch de beste manier, je wil ook niet elke hobbyist zich bij je laten inschrijven die 1 order per maand doet maar ondertussen de markt wel stuk maakt met prijzen waardoor serieuze klanten niet meer met je willen werken.

 

Wat voor producten leveren jullie?

 

zet je website eens in je handtekening hier, is al een goed begin.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor antwoord!

 

Ik ben deze lijsten ook zeker tegen gekomen, alleen hoe zorg ik ervoor dat ik erop vermeldt word?

 

Startpagina zal ik zeker is naar gaan kijken.

 

Nee wij zullen ook zeker niet zomaar met iedereen in zee gaan.

We willen de prijs voor iedereen hetzelfde houden.

 

 

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
  • 0

 

 

Ik ben deze lijsten ook zeker tegen gekomen, alleen hoe zorg ik ervoor dat ik erop vermeldt word?

 

 

Om te beginnen dus uitgebreide informatie over jullie dropshipping service op jullie site zetten. zie ik nu niet direct vanaf homepage informatie over.

Veel lijstbeheerders zoeken regelmatig op internet naar dropship leveranciers en voegen nieuwe leveranciers dan gewoon toe.

Maar als je niet vindbaar bent als dropship leverancier wordt dat al lastig.

 

P.S. erg mooie producten die jullie verkopen!!

Link naar reactie
  • 0

You need a site check and English product information.

 

Of tijd voor een verkoop- of marketingplan. Je lijkt nu alle kanten op te schieten, terwijl er zo op het eerste gezicht ook heel veel onafgeronde zaken zijn.

 

Wat kan ik als webshophouder of publisher verdienen aan de verkoop van een rugzak binnen een dropshipconstructie die jullie zelf met 30% korting inclusief gratis verzending verkopen?

 

Best regards,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Bedankt voor je feedback.

 

We hebben voor meerdere landen de domeinnamen geregistreerd, waaronder ook .co.uk.

Hier willen we onze Engelstalige klanten naar toe door verwijzen door middel van bijvoorbeeld een aantal vlaggen van landen rechtsboven op de pagina.

 

Wat bedoel je precies met een site check ?

 

Die 30% hebben we meer neergezet om klanten over te halen.

De prijs die wij er nu voor vragen is de vaste verkoopprijs.

 

Met vriendelijke groet,

 

Glenn T

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
  • 0
Wat bedoel je precies met een site check?

 

Je of jullie zouden eerst on site aan de slag moeten, voordat je of jullie tot verkoop via platforms overgaan. Er staan nu naar mijn mening nog teveel punten open.

 

HL heeft als je zelf uitontwikkeld bent een forumonderdeel of optie voor een site check: Wat vinden jullie van mijn...

 

Zie verder mijn persoonlijk bericht.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
  • 0
Fora zijn voor nieuwe leden ook best naar. Het is vaak als in een onbekende stad een kroeg vol stamgasten binnenlopen. En daar dan een biertje bestellen. In elke kroeg gaat dat anders.

 

En dan heb je hier ook nog die kneuzen/reuzen die onderling veel aan de stamgasten worden uitgedeeld. Dat schrikt normale nieuwkomers vaak af, behalve diegene die op 10 fora tegelijk dezelfde vraag neerplempt om te kijken of er op 1 een antwoord komt.

 

Euh, wat is het verschil in ((on)gewenste) houding of benadering?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat is geen feit en zo steekt de detailhandel in Nederland voor een groot deel in elkaar. Ik vind het niet netjes als je 'het geheim van de smid' van mede-ondernemers (met allerlei kosten en wettelijke verplichtingen binnen NL of EU) publiceert...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het verschillen van mening is hier gewoon mogelijk en het wegblijven is niet vereist. Smaakkwestie.

 

Jouw constatering m.b.t. internationale verkrijgbaarheid is wel een feit en terechte kanttekening bij de handel van topic starter, waarbij de integrale kostprijsberekening of vergelijking niet volledig is.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Espen,

 

Vind het een vreemde vergelijking.. heb je gekeken naar de levertijden op Gearbest?

Weet je ook dat je invoerrechten moet betalen als je tas aankomt in Nederland?

 

Wij leveren in 1 dag..

 

Heb je enig idee van transportkosten / invoerrechten / inklaringskosten / warehouse kosten / btw enz?

 

Totaal geen vergelijking dus..

 

 

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
  • 0

maar zijn jullie nu zelf Tigernu, zijn jullie dealer van Tigernu met een eigen voorraad van de producten of dropshippen jullie de producten van tigernu vanuit het buitenland, of kopen jullie op buitenlandse platformen gewoon als consument en verkopen die hier tegen een veel hogere prijs?

 

Je gaf namelijk ook aan dat je dropshippers wil verbieden om tegen een lagere prijs als jullie te gaan verkopen.

Maar dat is dus helemaal niet toegestaan om dat te verbieden (verboden prijsafspraken). en jullie zijn amper een partij als ik zo begrijp om dingen te verbieden.

Daarnaast verkopen jullie zelf al op diverse platformen dus dat is voor wederverkopers/dropshippers (van weer een andere wederverkoper/dropshipper) niet heel interessant om nog wat mee te doen.

 

Dan wil je zelf ook op amazon gaan verkopen, maar daar worden de producten als 40% goedkoper aangeboden als jij ze nu aanbied.

 

Mooie producten die jullie dus verkopen (waarvan ik in eerste instantie op basis van site dacht dat jullie die zelf al 13 jaar ontwerpen en maken), en niks mis mee om die op diverse platformen te verkopen. Maar of dat een goede basis is om te gaan dropshippen twijfel ik nu eerlijk gezegd aan.

Link naar reactie
  • 0

Wij zijn dealer voor de Benelux met een grote voorraad hier.

 

Wat inhoud dat wij de enige zijn die in 1 dag leveren voor een hele scherpe prijs.

 

Zoals ik hiervoor ook al vermelde over bv Gearbest..

Je besteld iets in het buitenland van boven de €22,00,- wat inhoud dat je invoerrechten enz moet betalen.

 

Uiteindelijk ben je duurder uit.

 

www.tigernu.nl | De leverancier van hoge kwaliteit Anti-Diefstal USB Laptop Rugzakken |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.