• 0

Virtuele 020-nummer aanvragen met doorschakeling?

Beste mede-ondernemers,

 

Sinds een klein jaartje heb ik een onderneming die gelukkig goed loopt. Ik geef klanten advies omtrent hun dieet en levensstijl en dat doe ik met veel plezier.

Echter kreeg ik van één van mijn klanten te horen dat hij zich stoorde aan het feit dat ik een 06-nummer gebruik in die zin dat het een drempel was waar hij overheen moest allereerst bij mij aan te kloppen. Het voelde niet professioneel genoeg. Dit nagevraagd te hebben bij anderen vonden zij het ook amateuristisch staan. Niet veel anders dan @hotmail.com gebruiken voor je zakelijke mail.

 

Nu heb ik wat onderzoek gedaan naar een vast nummer en ben ik gekomen op bedrijven als Eigennummer.nl en Cheapconnect.nl. Er zijn echter zoveel diensten beschikbaar voor wat ik wil met allemaal andere features dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand hier ervaring met dergelijke dienstleveranciers? Ik zoek een 020-nummer die doorschakelt naar één of meerdere 06 nummers zodat ik die 020 nummer op mijn website/flyers kan zetten, en dat het liefst zo kostbesparend mogelijk.

 

Uw hulp wordt gewaardeerd.

 

Met vriendelijke groet,

Mathé van Amerongen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dan moet je bij cheapconnect.nl zijn, enkele euro's per jaar. Hoewel ik niet weet hoe de doorschakeling daar werkt.

Anders gebruik je VoizXL, dan ben je voor minder dan een tientje per maand klaar.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Kan me goed voorstellen dat een keuze hierin lastig is om te maken je zit er namelijk best lang aan vast. Althans je wilt niet graag (als de aanbieder niet bevalt) een ander nummer in gebruik nemen.

 

Zelf heb ik dit opgelost door te kiezen voor Eilie.nl Zij hebben een nummer voor me uitgekozen en deze kan eenvoudig doorgeschakeld worden.

 

Zelf heb ik gekozen voor een telefonische bereikbaarheidsdienst. Het voordeel hiervan is dat je altijd bereikbaar bent (de telefoon wordt opgenomen) en ik krijg vervolgens een keurig mailtje met het verzoek terug te bellen. Met Eilie.nl heb ik afgesproken dat wanneer ik het vaste nummer na 4x rinkelen niet opneem, hij automatisch wordt doorgeschakeld naar de bereikbaarheidsdienst (Xelfine.nl).

 

Dit bevalt me prima en krijg van mijn klanten zeer positieve reacties.

 

Wellicht heb je iets aan bovenstaande

Link naar reactie
  • 0

Kun je met een virtueel nummer zoals dat hier benoemd wordt ook uitbellen?

 

Behalve dat een vast nummer voor inbellers iets kan zeggen, worden oproepen van zichtbare vaste nummer ook sneller beantwoord. Tenminste, dat is mijn ervaring of idee (sommige mensen pakken geen anonieme oproepen of onbekende nulzes-nummers op)...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ja. Ik snap overigens het ‘virtuele’ niet echt. Er is niks virtueel, het is gewoon een nummer. En als je daar een VOIP client aan koppelt, geinstalleerd op je telefoon of pc, kun je daarmee uitbellen.

 

Overigens kun je ook gebruik maken van vast-mobiel integratie. Niet alleen de kleinere aanbieders, zoals Maxitel, waar ik zelf mee werk, bieden dat, maar ook Vodafone heeft volgens mij zo’n product. Dan wordt er een vast nummer gekoppeld aan je mobiel en gedraagt je mobiel zich als een toestel in je virtuele centrale.

 

Die centrale wordt overigens wel virtueel genoemd, omdat je geen echte telefooncentrale hebt, maar je met 1 of meer toestellen in een afgezonderd deel van de centrale van je leverancier draait. Het werkt als een eigen centrale, maar het is het niet.

Link naar reactie
  • 0

Dan moet je bij cheapconnect.nl zijn, enkele euro's per jaar. Hoewel ik niet weet hoe de doorschakeling daar werkt.

Anders gebruik je VoizXL, dan ben je voor minder dan een tientje per maand klaar.

Heb naar CheapConnect gekeken maar die willen geld per doorschakeling, dat wordt gezien als een uitgaand gesprek. Zou een pakket per jaar waar het onbeperkt is niet verstandiger zijn denk ik zo.

 

Zal naar de rest van de suggesties ook even kijken, ik bedank u allen. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom.

Link naar reactie
  • 0

Heb naar CheapConnect gekeken maar die willen geld per doorschakeling, dat wordt gezien als een uitgaand gesprek. Zou een pakket per jaar waar het onbeperkt is niet verstandiger zijn denk ik zo.

 

Zal naar de rest van de suggesties ook even kijken, ik bedank u allen. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom.

 

Dat nummer stel je toch in op je mobiele telefoon zodat de telefoontjes daar op binnen komen?

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook overwegen een Xoip nummer te nemen.

Dit is een gratis nummer dat begint met 084 of 087.

 

Geen maandelijkse kosten, geen doorschakel tarieven etc.

Het is hier ook mogelijk een 020 nummer te nemen maar daar word dus wel extra voor gerekend.

zie: https://www.xoip.com/nl

Pin Accessoires |  Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires
De online webwinkel voor accessoires & onderdelen voor mobiele betaalautomaten.

Link naar reactie
  • 0

Is dat na bijna twee maanden werkelijk een goede bijdrage of tip voor topic starter? Die leest of post hier trouwens voorlopig ook niet meer...

 

...wat zou deze klant van een 084 of 087-nummer vinden? :P

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Geen maandelijkse kosten, geen doorschakel tarieven etc.

Plus dat doorverbinden naar een mobiel bij xoip maar liefst €0,12/min kost (en dat was de vraag). Bij cheapconnect is dat "maar" €0,05/min.

 

Er is wel een andere veel goedkopere oplossing maar die vereist nogal wat expertise. Een voip nr (b.v. 020) en dan lokaal (of virtueel) een voip servertje die het nummer doorgeeft aan de mobiel via een goedkopere provider zoals stuntcalls of andere dellmont variant. Dat kost €0,01/min (geen starttikken).

 

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Geen maandelijkse kosten, geen doorschakel tarieven etc.

Plus dat doorverbinden naar een mobiel bij xoip maar liefst €0,12/min kost (en dat was de vraag). Bij cheapconnect is dat "maar" €0,05/min.

 

Er is wel een andere veel goedkopere oplossing maar die vereist nogal wat expertise. Een voip nr (b.v. 020) en dan lokaal (of virtueel) een voip servertje die het nummer doorgeeft aan de mobiel via een goedkopere provider zoals stuntcalls of andere dellmont variant. Dat kost €0,01/min (geen starttikken).

 

Goedkoper is een SIP client op je mobiel. Steeds meer voip providers hebben dat en je kunt ook een 3rd party SIP client installeren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.