• 0

Website maken doet iedereen, het bijhouden daarvan niet, help even met dit idee!

Beste medemens ;-),

 

Al een aantal jaar heb ik mijn webdesign bedrijf, ik maak websites voor alle soorten ondernemingen. Inmiddels wordt de markt overspoeld door bedrijven die websites maken maar er is 1 groot probleem.

 

De meeste websites zijn voor de eerste 2 maanden prima, een nieuw design, prima inhoud, maar dan?

 

Wat blijkt, er zijn weinig bedrijven die echt actief met hun website aan de slag gaan. Hier zijn volgens mij veel redenen voor, van veel te veel moeite tot weinig kennis en alles wat er tussen zit.

 

Samen met mijn compagnon heb ik een idee/formule uitgevonden waarbij ik ondernemers een jaar lang elke week, elke 2 weken of elke maand (3 opties) help bij het bijhouden van de website en het uitdenken en naleven van een duidelijke strategie.

 

Ik ben benieuwd is hier markt voor? Herkennen jullie dit probleem en zou je zelf (als je ondernemer bent) dit ook doen?

 

Ik hoor graag jullie reacties.

 

MVG

Elbert

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Elbert en compagnon,

 

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Voor dit soort besprekingen hebben we een speciaal forumonderdeel 'Wat vinden jullie van mijn...' met een paar aanvulllende spelregels.

 

Dit topic sluit ik als moderator en dan kun je daar liefst uitgebreider opnieuw starten.

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.