Ik ben bezig om iemand in dienst te nemen. Maar zit er ook aan te denken om eventueel naast mijn eenmanszaak een vof met diegene op te starten. Dit om diverse redenen. Maar ik werk al 16 jaar voor mezelf en wil niet gelijk alles weggeven. En eerst een kijken hoe het allemaal loopt. Is het mogelijk om met mijn eenmanszaak werk aan te nemen en te factureren, en dan met de vof de arbeidsuren naar de eenmanszaak te factureren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WoodWorld
WoodWorld
Beste lezers,
Ik zit met het volgende probleem/vraag.
Ik ben bezig om iemand in dienst te nemen. Maar zit er ook aan te denken om eventueel naast mijn eenmanszaak een vof met diegene op te starten. Dit om diverse redenen. Maar ik werk al 16 jaar voor mezelf en wil niet gelijk alles weggeven. En eerst een kijken hoe het allemaal loopt. Is het mogelijk om met mijn eenmanszaak werk aan te nemen en te factureren, en dan met de vof de arbeidsuren naar de eenmanszaak te factureren?
Gr. Maarten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59080-samen-vof-starten-of-in-dienst-nemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag