• 0

Inlog voor ondernemers op website van de Belastingdienst

Long shot, zeker op dit tijdstip; maar heeft iemand hier misschien een directe URL naar de inlog voor ondernemers? :) Op de belastingdienst website zijn op het moment van schrijven alle inloglinkjes dood (404). Zowel voor particulieren als ondernemers. Je wordt dus niet doorgestuurd naar het loginscherm.

 

Ik dacht, misschien dat iemand toevallig wakker is en de directe link nog in zijn/haar favorieten heeft staan. :)

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn gedachte ging uit naar een IB aangifte waar uitstel tot 1-sep voor is verleend. Tegenwoordig gaat die niet meer via de ondernemerslogin. Ander resultaat dus. Maar ja, wellicht werken zowel de zelfgenoegzame linkjes als die met een opgeheven vingertje alweer en zullen we er nooit achter komen... :-)

Link naar reactie
  • 1

Hartelijk dank beiden :) Al had die Google link weinig zin gezien je dan uitkomt bij dezelfde redirect die niet werkte... Trust me, I Google'd. ;)

 

Het ging inderdaad om de direct/alternatieve link naar de ondernemerslogin, wilde een correctie indienen voor de MOSS-aangifte. Ik heb de link meteen even opgeslagen!

Intussen is het op de website van de belastingdienst ook opgelost zie ik.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.