• 0

facturatie van uitzendbureau

Goedendag leden, klein eerste vraagje van mijn kant: weet iemand hoe een uitzendbureau factureert?

Dus als je werkt van 9-17 uur. Wordt er dan 40 uur gefactureert? En weet iemand hoeveel de gemiddelde reiskosten per uitzendkracht bedragen?

 

Ik heb een paar uitzendkrachten nodig en ben nu aan het orienteren. Weet iemand toevallig het uurtarief van een goedkoop uitzendbureau? Dank

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedendag leden, klein eerste vraagje van mijn kant: weet iemand hoe een uitzendbureau factureert?

Dus als je werkt van 9-17 uur. Wordt er dan 40 uur gefactureert? En weet iemand hoeveel de gemiddelde reiskosten per uitzendkracht bedragen?

 

Ik heb een paar uitzendkrachten nodig en ben nu aan het orienteren. Weet iemand toevallig het uurtarief van een goedkoop uitzendbureau? Dank

 

Toch de uurtarieven en het aantal gewerkte uren. Daar zit een percentage op waarvan het uitzendbureau haar kosten en overige betaalt.

 

Vaak wordt 1 uur reistijd per dag niet vergoed, boven het uur wordt dan als arbeidsuur gerekend.

Reiskosten zijn vaak de werkelijk gemaakte kosten, OV of kilometers.

 

 

De tarieven van een uitzendbureau, bellen en vragen, er zijn zoveel uitzendbureau's.

Misschien is het belangrijker de beschikbaarheid van uitzendkrachten te checken, in sommige beroepen kampen ze met ernstige tekorten,

 

Link naar reactie
  • 0

Hi Jan,

 

Ik kijk hier al een aantal jaar mee maar omdat ik graag op je wil reageren toch maar een keer een accountje aangemaakt.

 

Wat betreft je vraag, het is natuurlijk maar net wat je met zo'n uitzendbureau afspreekt. Doorgaans spreek je een factor met elkaar af. Deze vermenigvuldig je met het uurloon van de arbeidskrachten en voilà: het tarief. Voor verplichte toeslagen of reiskosten geldt uiteraard hetzelfde: het hangt allemaal af van de deal die je onderling maakt. Een percentage zoals RiVe voorstelt kan uiteraard ook.

 

Zonder verdere informatie (branche, cao, aard van het werk, regio etc etc) valt er niet zo veel zinnigs te melden..

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.