• 0

Ervaringen met Invorderingsbedrijf / Incassocenter

Besten,


Vorig jaar heb ik Incassocenter ingeschakeld voor een grote factuur die niet werd betaald. Ik ging af op 'No cure, no pay'. Mij werd geadviseerd een serviceovereenkomst aan te gaan: ik zou het risico afdekken op bijkomende kosten, en de kans op succes zou groter zijn. In de spanning rond mijn financiële ongemak met mijn niet-betalende klant (het ging om rond de 10k), ging ik akkoord. Ik voldeed de bijna €800,-. Na veel onduidelijke communicatie met Incassocenter (ik had met wel 5 contactpersonen te maken, die allemaal tegenstrijdige dingen beweerden) werd destijds mijn factuur eindelijk betaald, en mijn dossier gesloten. Dat ging niet zomaar: ik had een boze mail gestuurd over alle onduidelijkheid, en werd eerst nog even telefonisch uitgescholden door een medewerker. Heel gezellig allemaal.


Nu, een jaar later, ontvang ik zonder enige aankondiging een nieuwe factuur: omdat ik niet uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van het jaar per aangetekende brief mijn contract heb opgezegd, word ik automatisch verlengd. Kennelijk ben ik ooit met die voorwaarden, waar ik overigens nooit voor heb getekend, akkoord gegaan. Ik mag dus weer bijna €800,- betalen voor een dienst die ik niet wil en niet nodig heb. Ik probeer nu al geruime tijd om mijn situatie uit te leggen, en te verzoeken de factuur te doen vervallen, maar ik word steeds verkeerd begrepen en er worden bizarre aannames gedaan over wat ik wel of niet tegen een collega zou hebben gezegd. Het komt er nu op neer dat een dienst die je inschakelt omdat je een wanbetalende klant hebt, jou zelf op dubieuze wijze op kosten jaagt. Je zult als bedrijf zo je geld willen verdienen. Ik heb er geen woorden voor.

 

Mijn vraag: mag ik gehouden worden aan voorwaarden waar ik ooit met een kort mailtje kennelijk akkoord op heb gegeven, maar die nooit afzonderlijk onder mijn aandacht zijn gebracht? Kortom: staat IC in zijn recht door mij volgens de kleine lettertjes opnieuw een servicecontract af te troggelen? De voorwaarden zijn met enig zoeken wel op de site te vinden, maar ik ben er dus nooit afzonderlijk op gewezen.


Dank voor alle hulp!

Paul van Vliet

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 20-6-2022 om 12:43, Benno030 zei:

Ik heb zelf meegewerkt aan dit artikel: https://zerocover.nl/hoe-incassobureau-het-invorderingsbedrijf-zn-klanten-om-de-tuin-leidt/

Met mij nog tientallen anderen. Er lijkt een opening te zijn gevonden. Het contract met invorderingsbedrijf/incassocenter kan je per direct ontbinden. Dit vanwege foutieve informatie en referenties op hun site. Dit lijkt nu ook voor de rechter gebracht te gaan worden. 

 

Hopelijk binnenkort meer. En succes allen!

 

 

wie weet is dit aanleiding voor FTM en @ Jan-Hein Strop om een deel twee op te starten? 

Link naar reactie
  • 1


Ik heb zonet zelf een review geplaatst op trustpilot want ook ik ben  een slachtoffer geworden van hun wanbeleid.  Had ik maar eerst alles goed opgezocht en gelezen. Soms  heb je het zo druk met ondernemen en dan ga je af van vluchtig 5 sterren reviews op trustpilot te kijken en hun cijfer te zien van 4,6. 
Ik heb mij dan ook niet echt verdiept en alle reviews gelezen. Wat mij opvalt is dat het elke keer dezelfde patroon is betreft hun werkwijze. . Ik ben bereid ook samen met anderen een zaak aan te spannen mocht dat er al zijn. Ik sluit mij er bij aan in iedere geval. Ik heb het geluk in iedere geval het bedrag wat ze wilden niet akkoord mee ben gegaan en ook niet heb betaald. Ik heb wat betaald maar dat is nog gelukkig te overzien. Mijn voorgevoel was dus wel erg sterk ik voelde dat er iets niet klopte.  Ook kreeg ik iedere keer van een andere persoon een email nooit echt antwoorden op mijn vragen.  Nooit meegemaakt dit maar zo te zien kan je met dit model heel lang je geld mee verdienen.

En dan zo snel mogelijk procederen en dat dat even aangeven via de telefoon problemen met de BTW wel of niet staat ook nergens aangegeven.  Er wordt helemaal niets gevraagd hoe dat gaat wat er allemaal moet gebeuren met zo een procedure even heel snel betaald 2500 euro. Ook niet om een weg uit te vinden direct procederen maar dat zeggen ze er niet bij met hun broodje no cure no pay  aap verhaal.  

Ze stuurden een factuur en ik heb aangegeven dat ik er niet mee akkoord ging. Hierna uiteraard factuur niet crediteren maar alsnog in 60 dagen zo 10 keer sturen. 
 

Link naar reactie
  • 0
Op 11-8-2022 om 18:16, E. Pinar zei:


Ik heb zonet zelf een review geplaatst op trustpilot want ook ik ben  een slachtoffer geworden van hun wanbeleid.  Had ik maar eerst alles goed opgezocht en gelezen. Soms  heb je het zo druk met ondernemen en dan ga je af van vluchtig 5 sterren reviews op trustpilot te kijken en hun cijfer te zien van 4,6. 
Ik heb mij dan ook niet echt verdiept en alle reviews gelezen. Wat mij opvalt is dat het elke keer dezelfde patroon is betreft hun werkwijze. .

 

Maar zelfs al kijk je beter naar de reviews; je moet heel goed en ver spitten. Iemand beschreef op Trustpilot hoe de reviews 'op uitnodiging' tot stand kwamen. Ik heb m ook zien staan, maar niet opgeslagen. Iemand anders wel en deze staat bij Zerocover. Uiteraard verwijderd bij Trustpilot, zoals de meeste negatieve kritieken. 

Hieronder de tekst :

 

Onlangs wees iemand me op een klant die openlijk vertelde hoe dit afgekocht werd . De beoordeling was uiteraard al snel weg. Ik kan dus geen link plaatsen maar wel de tekst plakken: Van ene Rachél, 2 augustus, op uitnodiging.
(niet ondenkbaar dat ze zelf inderdaad hun teksten aanleveren, want ze lijken allemaal op elkaar).
1 STER VOOR DANNY WIE ZIJN EIGEN REVIEWS SCHRIJFT.

Toen ik mijn borg niet terug kreeg heb ik contact met incasso center opgenomen.
Daar werd mij uitgelegd dat er geen kosten voor mij zouden komen en dat dit allemaal voor de debiteur zal zijn. Eindstand: borg terug maar nu willen ze 116 euro incasso kosten er vanaf halen. Toen ik zei dat dit niet was afgesproken zei Danny dat hij zou regelen dat de kosten lager werden. Dat vind ik ten eerste al omkoperij maar oké! Hebben ze vervolgens ook het lef om zelf een review over zichzelf te schrijven zodat het voor mij makkelijker zou zijn. Of zoals hun het noemen; een inspiratie tekst….dankjewel dat jullie het zelf schrijven zodat ik het alleen nog maar ‘hoef te kopieëren en plakken.’
Moest op 5! verschillende links die review plakken en eindstand hebben ze alsnog de volledige 116 euro eraf gehaald.

 

Danny, zoals je zelf toen al hebt geschreven! Danny bedankt…..

Link naar reactie
  • 0
44 minuten geleden, JacobV zei:

Hebben ze vervolgens ook het lef om zelf een review over zichzelf te schrijven zodat het voor mij makkelijker zou zijn. Of zoals hun het noemen; een inspiratie tekst….dankjewel dat jullie het zelf schrijven zodat ik het alleen nog maar ‘hoef te kopieëren en plakken.’
Moest op 5! verschillende links die review plakken en eindstand hebben ze alsnog de volledige 116 euro eraf gehaald.

 

Danny, zoals je zelf toen al hebt geschreven! Danny bedankt…..

 

 

Nep-reviews zijn sinds kort bij wet verboden, en ik kan me zo indenken dat "inspiratieteksten"  en verplichte reviews om korting te krijgen (feitelijk betaalde reviews) daar ook onder vallen.

 

De ACM heeft in 2021 al eens een boete van € 100.000,- uitgedeeld aan een bedrijf vanwege misleidende recensies

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Op 1-9-2022 om 14:45, Norbert Bakker zei:

Nep-reviews zijn sinds kort bij wet verboden, en ik kan me zo indenken dat "inspiratieteksten"  en verplichte reviews om korting te krijgen (feitelijk betaalde reviews) daar ook onder vallen.

 

De ACM heeft in 2021 al eens een boete van € 100.000,- uitgedeeld aan een bedrijf vanwege misleidende recensies

De vele nep reviews zijn zo ongeveer het bestaansrecht van dit bedrijf; je leest niks anders dat dat mensen overstag gingen vanwege de gunstige verhalen. En de afgekochte reviews - omdat mensen de rekening toch erg hoog vonden - boden een uitweg.  Niet te geloven dit :(

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
Antwoord uit aparte post buiten en onder betreffende quote gezet
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

....En er staat er weer eentje: bij Trustpilot Incassocenter: zou het ACM ooit ingrijpen?

 

Petra

1 review

NL

18 uur geleden

<mod-edit: geciteerde tekst verwijderd, kan juridisch op HL terugslaan>

Een slechter bedrijf heb ik nog niet eerder meegemaakt! Incassocenter is een bedrijf die je niet helpt je geld terug te krijgen! Ik ben 6000,- euro verloren terwijl ik daarvan maar 800,- euro heb teruggekregen. Het bedrag dat mijn debiteur moest betalen was 1500,- euro! En dan met prachtige verhalen. Die totaal niet kloppen. 2 weken geleden al een review geschreven. Ik werd meteen gebeld door het Incassocenter dat ze mij tegemoet konden komen als ik mijn review zou verwijderen. 500,- euro zo ik krijgen. Ik ben akkoord gegaan en mijn review is verwijderd maar mijn geld heb ik niet gekregen! Ook niet nadat ik een mail had gestuurd! <mod-edit: geciteerde tekst verwijderd, kan juridisch op HL terugslaan>

 

IMG_8785.jpg

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
Tekst-edit
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Ook ik heb een nare ervaring met de werkwijze van Incassocenter! Helaas niet eerder de reviews en dit topic gelezen! Bizar dat dit bedrijf nog steeds door kan gaan met hun praktijken. Ik laat de zaak voorkomen, dit moet gewoon stoppen!

 

Ik adviseer iedereen om een review te plaatsen en om een melding te maken bij de ACM. Laat je ook vooral niet intimideren door ze, er zijn inmiddels genoeg uitspraken geweest. Betaal ze geen cent meer! 

aangepast door Hans van den Bergh
juridisch belastende term aangepast
Link naar reactie
  • 0
Op 1-9-2022 om 14:45, Norbert Bakker zei:

 

 

Nep-reviews zijn sinds kort bij wet verboden, en ik kan me zo indenken dat "inspiratieteksten"  en verplichte reviews om korting te krijgen (feitelijk betaalde reviews) daar ook onder vallen.

 

De ACM heeft in 2021 al eens een boete van € 100.000,- uitgedeeld aan een bedrijf vanwege misleidende recensies

 

VANDAAR dat Trustpilot nu voorzichtig wordt? Om niet meegezogen te worden als het fout gaat? ONDERSTAANDE staat nu boven de site van IVB als mededeling door Trustpilot zelf:

 

 

Waarschuwing  Toon minder

We're currently investigating this company and the reviews on this page.

In addition and in accordance with our "action we take" policy we have sent a formal cease and desist notice to this business regarding misuse of the reporting tool, which is a breach of our guidelines.

We are currently investigating the impact and the additional actions to guarantee the representation of the business.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Op 8-10-2022 om 13:44, JacobV zei:

VANDAAR dat Trustpilot nu voorzichtig wordt? Om niet meegezogen te worden als het fout gaat? ONDERSTAANDE staat nu boven de site van IVB als mededeling door Trustpilot zelf:

 

 

Waarschuwing  Toon minder

We're currently investigating this company and the reviews on this page.

In addition and in accordance with our "action we take" policy we have sent a formal cease and desist notice to this business regarding misuse of the reporting tool, which is a breach of our guidelines.

We are currently investigating the impact and the additional actions to guarantee the representation of the business.

 

 

Goed dat Trustpilot er eindelijk iets aan doet! Je ziet ook gelijk nog amper nieuwe reviews... Nu Google nog, daar gaat deze club vrolijk verder. 

aangepast door Hans van den Bergh
Suggestieve tekst verwijderd
Link naar reactie
  • 0
Op 18-10-2022 om 14:18, Little zei:

 

 

Goed dat Trustpilot er eindelijk iets aan doet! Je ziet ook gelijk nog amper nieuwe reviews... Nu Google nog, daar gaat deze club vrolijk verder. 

Amper nieuwe reviews? Dat geldt dan voor positieve reviews, want de laatste keer dat ik keek...zag ik maar liefst 6 negatieve beoordelingen achter elkaar, binnen een week..die normaliter al gerapporteerd en op onzichtbaar geweest zouden zijn.

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

Beste mensen, ik zoek hulp. Ik heb al een topic hier gelezen over Invorderingsbedrijf bv. Ik heb zojuist een aangetekende brief gestuurd en een mail waarin ik aangeef mijn 3012,54 euro terug gestort wil hebben, omdat ze nalatig zijn geweest met hun zorgplicht en wanprestatie naar mij toe.
Ik krijg dan alleen in de mail terug 'De soep word niet zo heet gegeten' 
Ze hebben mij leeg getrokken, compleet. Niet alleen die 3012,54 is verlies, maar ook de wanbetalers zijn een flink verlies voor een klein eenmanszaakje zoals mij.
Aangifte staat klaar om in te leveren bij de politie, ik heb alle bewijzen van dien, dat ze mij nooit te woord staan, nooit bellen, mij belachelijk maken in mails onderling en factuur op factuur op factuur blijven sturen. Ik loop op dit moment compleet vast en ik vraag aan jullie 'Hebben jullie een tip of adviezen voor mij welke stappen ik verder zou kunnen ondergaan naar dit bedrijf toe? Alvast bedankt!

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
Topics samengevoegd
Link naar reactie
  • 0
Op 8-11-2022 om 20:31, Derow2011 zei:

Beste mensen, ik zoek hulp. Ik heb al een topic hier gelezen over Invorderingsbedrijf bv. Ik heb zojuist een aangetekende brief gestuurd en een mail waarin ik aangeef mijn 3012,54 euro terug gestort wil hebben, omdat ze nalatig zijn geweest met hun zorgplicht en wanprestatie naar mij toe.
Ik krijg dan alleen in de mail terug 'De soep word niet zo heet gegeten' 
Ze hebben mij leeg getrokken, compleet. Niet alleen die 3012,54 is verlies, maar ook de wanbetalers zijn een flink verlies voor een klein eenmanszaakje zoals mij.
Aangifte staat klaar om in te leveren bij de politie, ik heb alle bewijzen van dien, dat ze mij nooit te woord staan, nooit bellen, mij belachelijk maken in mails onderling en factuur op factuur op factuur blijven sturen. Ik loop op dit moment compleet vast en ik vraag aan jullie 'Hebben jullie een tip of adviezen voor mij welke stappen ik verder zou kunnen ondergaan naar dit bedrijf toe? Alvast bedankt!

 

 

Lees even je DM ajb...:))

Link naar reactie
  • 1

Na hoorzitting geen reactie, ook niet op klachten

Bijna drie maanden na uitspraak door de rechter, heeft Invoreringsbedrijf niets laten horen met betrekking tot het eindvonnis.

Enkel wordt er een suggestief mailtje gestuurd dat we de procedure jegens onze debiteuren opnieuw op kunnen starten, maar van een definitief eindvonnis is door Invorderingsbedrijf tot op heden niets gecommuniceerd, enkel facturen waarop werkzaamheden staan vermeld die niet uitgevoerd zijn, kunnen ze wel sturen.

Iedereen die nu klant is adviseer ik om hun facturatie eens goed te bekijken en iedereen die met Invorderingsbedrijf in zee wilt gaan adviseer ik, Doe het niet, je zult één van de nog zoveel gedupeerde worden, net zoals ik.

Doordat Invorderingsbedrijf niet reageerd op email en klachten heb ik mijn verhaal weggeschreven op mijn eigen website. www (punt) Mijn voor- en achternaam aan elkaar (punt) com

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
7 uur geleden, Henri Vlassak zei:

Doordat Invorderingsbedrijf niet reageerd op email en klachten heb ik mijn verhaal weggeschreven op mijn eigen website. www (punt) Mijn voor- en achternaam aan elkaar (punt) com

 

Volgens de forumregels mag je een link naar jouw website plaatsen in je handtekening/signature.

 

Als ik het goed begrijp heeft Invorderingsbedrijf een rechtszaak aangespannen tegen jouw debiteuren, maar ben je in het ongewis over de afloop. Is er al een vonnis geveld?

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
On 01/12/2022 at 11:20, Henri Vlassak said:

Na hoorzitting geen reactie, ook niet op klachten

Bijna drie maanden na uitspraak door de rechter, heeft Invoreringsbedrijf niets laten horen met betrekking tot het eindvonnis.

Enkel wordt er een suggestief mailtje gestuurd dat we de procedure jegens onze debiteuren opnieuw op kunnen starten, maar van een definitief eindvonnis is door Invorderingsbedrijf tot op heden niets gecommuniceerd, enkel facturen waarop werkzaamheden staan vermeld die niet uitgevoerd zijn, kunnen ze wel sturen.

Iedereen die nu klant is adviseer ik om hun facturatie eens goed te bekijken en iedereen die met Invorderingsbedrijf in zee wilt gaan adviseer ik, Doe het niet, je zult één van de nog zoveel gedupeerde worden, net zoals ik.

Doordat Invorderingsbedrijf niet reageerd op email en klachten heb ik mijn verhaal weggeschreven op mijn eigen website. www (punt) Mijn voor- en achternaam aan elkaar (punt) com

(update)
Nadat ik op 2 december het dossier on hold heb gezet, ontvang ik 4 dagen later uiteindelijk het eindvonnis en de process stukken.
Één dag later een halve reactie op één van de vier klachten of een half antwoord op een eerder gestuude email, waaraan ze een nieuw dossier nummer hebben toegewezen.

Waarom werd er niet eerder op emailtjes, met de vraag naar de status, gereageerd?

Waarom juist na het on hold zetten van het dossier een half antwoord op één van mijn vier klachten?

Link naar reactie
  • 0
9 uur geleden, Henri Vlassak zei:

Waarom werd er niet eerder op emailtjes, met de vraag naar de status, gereageerd?

 

Je stelt nu retorische vragen waar niemand antwoord op kan geven.

 

Als Invorderingsbedrijf jou in rechte heeft vertegenwoordigd bij de incasso en dagvaarding, dan zou je ten alle tijden op de hoogte gehouden moeten worden van de vorderingen (processtukken), de eventuele hoorzitting en de uitspraak. Als Invorderingsbedrijf deze zorgplicht verzaakt, ontstaat er een heel andere situatie waarop zij aangesproken kunnen worden.

 

Zouden moeten kunnen worden!

 

Misschien aanleiding om met een aantal gedupeerden een zorgplichtzaak te beginnen tegen Invorderingsbedrijf. 

 

10 uur geleden, Henri Vlassak zei:

ontvang ik 4 dagen later uiteindelijk het eindvonnis

 

En? Hebben ze de zaak voor jou gewonnen? Kun je het gevorderde bedrag tegemoet zien, of moet je bijbetalen voor de geleverde diensten?

 

We leven allemaal mee. :smiling-face-with-sunglasses:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
14 hours ago, TwaBla said:

 

Je stelt nu retorische vragen waar niemand antwoord op kan geven.

 

Als Invorderingsbedrijf jou in rechte heeft vertegenwoordigd bij de incasso en dagvaarding, dan zou je ten alle tijden op de hoogte gehouden moeten worden van de vorderingen (processtukken), de eventuele hoorzitting en de uitspraak. Als Invorderingsbedrijf deze zorgplicht verzaakt, ontstaat er een heel andere situatie waarop zij aangesproken kunnen worden.

 

Zouden moeten kunnen worden!

 

Misschien aanleiding om met een aantal gedupeerden een zorgplichtzaak te beginnen tegen Invorderingsbedrijf. 

 

 

En? Hebben ze de zaak voor jou gewonnen? Kun je het gevorderde bedrag tegemoet zien, of moet je bijbetalen voor de geleverde diensten?

 

We leven allemaal mee. :smiling-face-with-sunglasses:

Op die vragen zal welicht nooit antwoord komen, vandaar dat ik alles wegschrijf op mijn website, wat voor mij een soort van therapie is om in de toekomst nooit meer deze foute keuze te maken.

 

Als we positief hiernaar kijken, heeft het mij getriggered om eindelijk iets met mijn domeinnaam te doen en ga hier dus vaker gebeurtenissen wegschrijven.

 

Bedankt voor je reply, wellicht dat het ook helpt mensen bewust te worden, en ook voor je medeleven.

Link naar reactie
  • 0

Henri: wees mild naar jezelf. Foute keuzes maken we allemaal; ook degenen die ons kapittelen. Dat iemand toevallig niet deze fout heeft gemaakt met deze partij, betekent geenszins dat zo iemand perfect is. Het feit dat Invorderingsbedrijf al jaren zo doorgaat en er vele honderden gedupeerden zijn, betekent dat het uitermate simpel is om deze fout te maken. Het uiterlijk van hun website met een overheidsuitstraling, hun gedrevenheid om middels nep reviews bovenaan de Google pagina te blijven staan en hun doordachte aanpak bij het kiezen van de doelgroep (kleine zelfstandigen) maken succes verzekerd. Van deze fout maken dan, niet het eindresultaat. Getuige publicaties op FTM, EenVandaag, Zerocover en Klacht.nl.

 

The Feedback company showt louter positieve beoordelingen, maar het is dan ook niet mogelijk om zelf iets neer te zetten. Dat gaat dan waarschijnlijk op uitnodiging en mijn vermoeden is dat alleen gelukkige klanten er eentje krijgen ;)))))

Link naar reactie
  • 0
21 hours ago, JacobV said:

Enfin: het is IVB weer eens gelukt om een site met negatieve comments (lees; eigen ervaringen van gedupeerden) weg te laten halen. De site van Zerocover is uit de lucht. De meesten van ons weten wel wat daaraan vooraf gaat......

Triest dat mijn.host zich laat lenen voor sencuur.

 

Dacht dat  Nederland een land is met het recht op vrijheid van meningsuiting.

 

Dat er zoveel mensen met het eerlijke verhaal de dupe van hun handelen zijn en een bedrijf dat hun geld op oneerlijke manier verdient de financien krijgt (steelt) om een dure advocaat op dit soort zaken te zetten.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.