Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Planners1819
Planners1819
Beste ondernemers,
Wij als partners willen (zoals wellicht) velen beginnen met een uitzendbureau. Echter lopen we tegen enkele aspecten aan waar wij op het internet geen informatie over kunnen vinden en waren wij benieuwd of jullie ons konden helpen.
-Wij hebben het een en ander al op een rijtje staan, maar zijn op zoek naar een vorm van de financiële begroting. hoeveel zullen de vaste lasten ongeveer zijn en wat moet er ten aller tijden op onze rekening staan in geval van nood? en wat zou ons start kapitaal ongeveer moeten zijn? (de volgende kosten hebben wij nu op een rijtje: huur voor kantoor/software/boekhouder/accountant/computers/auto kosten.. wat mis ik hier nog?)
-Dienen we het eerste jaar al direct ABU/NBBU gecertificeerd te zijn?
-Zouden jullie ons een guideline willen geven/links willen delen waar wij eventueel meer informatie vandaan kunnen halen? (de branche waarin wij ons willen specialiseren hebben wij ons al in verdiept, hier hebben we ook meerdere jaren ervaring in)
Hoor graag van jullie
alvast bedankt voor de tips :)
Fijne Avond gewenst
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag