Ik heb een vraag over het korten van je WW als je nog niet met je bedrijf gestart bent.
Ik ga vanaf 1 oktober uit dienst met een vaststellingsovereenkomst. Ik wil gaan starten met ondernemen voor een beroep waarvoor ik nog aan het leren ben.Nu zat ik te denken dat ik ook (eventueel tijdelijk) als zzp-er kan gaan starten mbt mijn huidige beroep. Ik kan daarin waarschijnlijk wel snel opdrachten vinden. Nu heb ik al overal gezocht hoe het werkt met de korting op je ww en de vrijlating van uren maar kan niets vinden. Wel als je al gestart bent. Maar hoe werkt het als je nog gaat starten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Biancad
Biancad
Goedemorgen,
Ik heb een vraag over het korten van je WW als je nog niet met je bedrijf gestart bent.
Ik ga vanaf 1 oktober uit dienst met een vaststellingsovereenkomst. Ik wil gaan starten met ondernemen voor een beroep waarvoor ik nog aan het leren ben.Nu zat ik te denken dat ik ook (eventueel tijdelijk) als zzp-er kan gaan starten mbt mijn huidige beroep. Ik kan daarin waarschijnlijk wel snel opdrachten vinden. Nu heb ik al overal gezocht hoe het werkt met de korting op je ww en de vrijlating van uren maar kan niets vinden. Wel als je al gestart bent. Maar hoe werkt het als je nog gaat starten?
Alvast bedankt!
Bianca
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59158-korting-ww-bij-starten-eigen-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag