• 0

Bakkerij in Engeland idee of concept

Ik ben van plan binnenkort in Engeland een bakkerij te beginnen, om vooral de Nederlandse appeltaart te introduceren. Gezien ik afgelopen jaar in Engeland heb gewoond bleek dat appeltaarten en gebak heel anders zijn dan de Nederlandse. Toen ik Nederlandse appeltaart introduceerde op feestjes bleek deze zeer goed in de smaak te vallen. Ik zie veel mogelijkheden om onze onderscheidende Nederlandse producten over het hele land te verkopen, middels online verkoop. Ik heb hier een bepaalde denkwijze voor en plan.

 

Nu wil ik dat niet alleen doen en ben daardoor op zoek naar minimaal 1 partner. (er is uiteraard aardig wat werk te verrichten) Heb jij interesse ? Laat het me weten !

 

gr

Vincent

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor een beter en sneller resultaat denk ik dat je naar een Engelse partner moet gaan zoeken ... bijvoorbeeld via de Engelse evenknie van HL: UK Business forums

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Vincent,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Onderzoek als tip eens hoe (met welk verdienmodel en distributieplan) Nederlandse taartbestelservices werken!

 

En er schrijft hier ook wel eens iemand wat met affiniteit met deze markt...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dit topic gaat bij nader inzien (o.b.v. recente postgeschiedenis) dan toch maar op slot. Match making of partner zoeken kan bij een serieuze ambitie eventueel via onze vraag&aanbod-sectie al levert deze volgens mij tot op heden ook niet bijster veel resultaat op.

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 277 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.