• 0

site wordt niet gesignaleerd

Hallo,

 

Wie kan mij helpen/ adviseren? Ik heb een site die actief is, maar die niet door een zoekmachine gezien wordt. Die geeft alleen maar aan dat de naam geclaimd is, terwijl de site gewoon bereikbaar is. Dat is zeer vervelend, want juist nu heb ik het heel hard nodig dat ie vindbaar is.

Help!!!

 

Vriendelijke groeten van Marijn Schrieken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Als het om het .nl domein gaat, dan staat deze bij mij op pagina 2 als ik op je bedrijfsnaam in google zoek en dit domein is gewoon te bereiken.

 

Als het om het .com domein gaat, dan is er iets met de instellingen van dat domein niet goed gegaan. Die linkt namelijk nergens naar en ik krijg een homepage van pins.nl

 

p.s.: Ik las gisteren nog een stuk in de Intermediair over je bedrijf. Aan aandacht geen tekort lijkt het, gaat goed. ;)

Link naar reactie
  • 0

Zoeken op "marijnschrieken" en "marijn schrieken" geeft in beide gevallen bij Google.nl/.com als eerst dit resultaat

 

Als je echter doelt op www.bruidscouture.com dan is dat een ander verhaal omdat je daar direct via frames je .nl pagina's inlaadt. Zonder gebruik te maken van metatags oid op de .com pagina.

 

En als het om shesuit.com gaat is deze nog niet goed doorgelinkt naar de .nl pagina.

Link naar reactie
  • 0

Ik had iets duidelijker moeten zijn: wanneer je Shesuit bij Google intoetst, krijg je niet de link met de site, mensen zouden kunnen denken dat die niet bestaat. Terwijl www.shesuit.nl het toch echt doet...

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik het voor elkaar dat google bij het intikken van Shesuit wel direct naar de site verwijst, zoals dat wel het geval is als je mijn volledige naam invult???

 

 

Groeten van Marijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar lukt dat niet als je je site aanmeldt bij sites als deze?

 

aanmelden-zoekmachines.info

aanmelden.ilse.nl

add-url-free.com

add4free.nl

addpro.com

akara.nl

bim.be

dmoz.org/

google.nl/addurl.html

inventio.nl

MSN search

nlsubmit.nl

r4rw.net/submit

submit-express.com

submit.lapoo.nl

webpromotie.com

websitesubmit.hypermart.net

 

(Het lijstje heb ik overigens kant-en-klaar van een andere site geript, ik weet dus niet hoe goed iedere site werkt.)

Link naar reactie
  • 0

In Google Shesuit intypen geeft wel links over jouw bedrijf zo te zien, Google heeft je site wel geïndexeerd maar er verder geen gegevens over: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=www.shesuit.nl&meta= Wanneer heb je je site online gezet? Google heeft altijd eventjes nodig om gegevens te verwerken. Met veel links naar je site (op dit forum je domeinnaam bij je profiel in te vullen) zorgt er ook voor dat je hoger in Google komt te staan. Kijk overigens ook nog even naar de tags voordat Google de gegevens wél indexeerd, want


deze zin kan sterker lijkt mij?

 

Succes!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
  • 0

Het duurt de laatste tijd een flink periode voor een pagina in google wordt opgenomen. Momenteel ben je al opgenomen. Zaak is nu op hoger te komen. Google is recent niet langs je pagina gekomen. Anders zou er meer bij de link in google moeten staan. Kwestie van afwachten.

Wel bestaat je website momenteel uit een pagina met in verhouding weinig content. Daardoor kan het dus zijn dat wanneer er flinke stukken tekst op andere websites staat over jouw bedrijf deze boven je eigen pagina komen te staan. Google kijkt namelijk naar relevantie.

Link naar reactie
  • 0
Ik had iets duidelijker moeten zijn: wanneer je Shesuit bij Google intoetst, krijg je niet de link met de site, mensen zouden kunnen denken dat die niet bestaat. Terwijl www.shesuit.nl het toch echt doet...

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik het voor elkaar dat google bij het intikken van Shesuit wel direct naar de site verwijst, zoals dat wel het geval is als je mijn volledige naam invult???

 

Groeten van Marijn.

 

Naast het aanpassen van je metatags, gratis / betaalde submittion diensten inschakelen en het aanmelden van een sitemap kun je je natuurlijk ook bij Google Adwords aanmelden.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

als je het mij vraagt heb je gewoon wat link popularity nodig zodat google wat vaker langs komt. je kan dus het beste even wat links regelen op verschillende startpaginas en directories

 

Het duurt de laatste tijd een flink periode voor een pagina in google wordt opgenomen.

 

valt best mee, als ik wil kan ik een site binnen 48 uur laten indexen.

Link naar reactie
  • 0

als je het mij vraagt heb je gewoon wat link popularity nodig zodat google wat vaker langs komt. je kan dus het beste even wat links regelen op verschillende startpaginas en directories

 

Het duurt de laatste tijd een flink periode voor een pagina in google wordt opgenomen.

 

valt best mee, als ik wil kan ik een site binnen 48 uur laten indexen.

Dat kan dus niet, aangezien google geautomatiseerd te werk gaat.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie
  • 0
als je het mij vraagt heb je gewoon wat link popularity nodig zodat google wat vaker langs komt. je kan dus het beste even wat links regelen op verschillende startpaginas en directories

 

Quote:

Het duurt de laatste tijd een flink periode voor een pagina in google wordt opgenomen.

 

 

valt best mee, als ik wil kan ik een site binnen 48 uur laten indexen.

 

 

Dat kan dus niet, aangezien google geautomatiseerd te werk gaat.

Dat klopt, maar je kunt de frequentie waarin Google langskomt wel beïnvloeden volgens mij. Als ik zie hoe vaak een site wordt geïndexeerd die vrijwel dagelijks wordt aangepast en een site die niet wordt aangepast, dan zitten daar grote verschillen in de frequentie.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Ik zou nog even afwachten deze week tot dat Google weer eens langs je site komt. Verder aanmelden bij de relevante verzamelpagina's zoals eerder vermeld in dit topic.

 

Mijn ervaring is trouwens ook dat de pagina's die vaak wijzigen vaker bezoek krijgen van Google. Er staan hier trouwens heel wat topics op het forum over werking van zoekmachines en hoe je je site hierop aan kunt passen. Als je meer wil weten, vraag maar raak!

 

Leuk stukje in de Intermediair trouwens!

AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties

AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor

Link naar reactie
  • 0

Dank voor alle tips! Ik heb inmiddels zelf www.aanmeld.pagina.nl gevonden. Alles wat je wel en niet moet doen om aandacht voor je site te krijgen. Een handige pagina! Ik geloof dat shesuit.nl nu eindelijk komt bovendrijven bij Google, maar op een 6e plaats ofzo. Het gaat de goede kant op!

Bedankt ook voor felicitaties en complimenten e.d. die in n.a.v. de Award en de publiciteit erom heen heb gekregen! Ik sta overigens vandaag in Het Financieel Dagblad, voor degene die geïnteresseerd is, pag. 2.

 

Groeten van Marijn Schrieken.

Link naar reactie
  • 0

Help,

heb een site gemaakt voor een klant die niet via mij zijn site laat hosten. Normaal gezien worden site's die ik maak snel opgenomen, zeker het zoeken op de volledige domeinnaam. Normaal host ik bij byte.nl, erg prettig bedrijfje..

Deze site echter doet het nog steeds niet na vele aanmeldingen!

Iemand een idee?

 

groet

jasper

http://www.verbouweninamsterdam.nl

 

[edit]Ik heb dit topic samengevoegd met voorgaand draadje[/edit]

Link naar reactie
  • 0

Zoekmachines doen er regelmatig weken of maanden over om sites te indexeren. Mijn ervaring is dat als je vanuit andere websites linkt naar een nieuwe site, dat deze razendsnel wordt opgenomen. Dus zet bijvoorbeeld een link op jouw website en wacht een paar dagen.

 

Ik vraag me eigenlijk af of het zou werken om een paar euro in AdWords te gooien naar de site... ::)

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nog nooit gehoord of gemerkt dat Adwords een positief effect zou hebben op de indexatie. Als iemand dat kan bevestigen dan hoor ik dat graag, maar het lijkt me sterk.

 

Nouja, volgens mij heeft het geen/weinig effect op je positie in de zoekresultaten, maar het is wel zo dat ze je sneller uberhaupt indexeren als je een adwords account neemt.

 

Op zich is dat ook wel logisch, de sortering van die dingen bij de zoekresultaten heeft nl ook van doen met de relevantie van de adverterende website etc.

Link naar reactie
  • 0

Hoe gaat het momenteel met je site in de zoekmachines?

Ik ben bezig met het testen van een wat andere manier om websites hoger in de ranking te krijgen en zou je hier wel wat adviezen voor kunnen geven. Ik kreeg mijn site zelf op twee trefwoorden binnen 24 uur op de eerste pagina van Google. Dus het hoeft niet duur te zijn.

The hardest thing to understand in the world is the income tax.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.