• 0

Klantenwerving voor webhosting (re)seller

Goedenavond leden van Highlevel !

 

Ik ben sinds oktober vorig jaar begonnen als webhosting verkoper en het zag er goed uit omdat ik in het verleden voor diverse mensen het e.e.a. had geregeld en zo met diverse bedrijven om tafel ben gaan zitten hoe of wat het slim is.

Nu heb ik 1 klant die ik heb in 1 jaar tijd maar waar ik voor ik dit bedrijf had ook al alles voor regelde, Ik zou graag mijn klanten kring willen vergroten, heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen?

 

Wat heb ik geprobeerd?

 

- Google advertenties (leverde weinig goeds op).

- Facebook advertenties (kwamen alleen likes bij, voor de rest niks)

- Basis SEO (Ik heb een afspraak met een SEO expert).

- Website optimalisatie

 

Graag zou ik jullie ervaring horen en misschien wel magische truc.

 

Groetjes,

NitroZ

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Probeer het eens via SEO in niches om zo autoriteit op google te krijgen en op algemenere keywords ook gevonden te worden.

 

Met google marketing zal je SEA bedoelen, dat is voor een starter duur. En met Facebook advertenties vraag ik mij af of je wel de juiste doelgroep te pakken hebt..

 

Benieuwd naar mijn business? www.liguido.nl - www.youngtech.nl

Link naar reactie
  • 0

Doe even 10 stappen terug. Begin eerst met een ondernemingsplan en maak dat waterdicht. Is dat daadwerkelijk gelukt, dan doet dat de toegangspoort voor je open om te beginnen met ondernemen. Het is misschien een aanname van mij dat je nog geen ondernemingsplan hebt, maar aan de andere kant, als je dit wel hebt / zou hebben, dan zou daarin staan wat je moet doen om je klantenkring te vergroten. Of wat je van tevoren daar als oplossing voor had bedacht. Had je dat daadwerkelijk gedaan en blijkt dat plan nu niet te slagen, ga dan terug naar dat plan, de tekentafel - en stel het bij. Tweak het waar nodig.

 

Het plan gaat je bijvoorbeeld vertellen wat voor jou de beste manier is om je klantenkring te vergroten, door gebruik te maken van je eigen kwaliteiten en de gaatjes / kansen in de markt. Ook als die gaatjes er niet meer zijn in deze markt, gaat dat plan je dat vertellen. En dat kan je zeer forse schulden besparen indien je doorgaat zonder plan en er op hoopt dat je op een dag meer klanten gaat trekken.

 

Start met een plan! Dat zal het antwoord geven op jouw vraag. En zal voorkomen dat je de mist in gaat en met eventueel met schulden eindigt.

Link naar reactie
  • 0

Als dit in een jaar tijd niet gelukt is, zou ik eigenlijk willen adviseren om hier mee te stoppen.

 

Hoeveel klanten zou je wel niet nodig hebben voor een leuke (bij)verdienste? Of ben je soms ook ontwikkelaar/designer? En waarom zou dat dan niet automatisch (mee)lopen als je sites of databases kunt beheren?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Mijn reactie is in de lijn van Branco:

 

Okay, je biedt hostingdiensten aan.

Je eigen site is gehost bij ver.sio

Je bent een reseller van ver.sio

 

Waarom zou ik naar jou gaan en niet direct naar je leverancier?

Wat heb te bieden dan een site dat waar je niets voor hoeft te doen?

Waarom in hemelsnaam zo'n bedrijfsnaam?

Hoe denk je SEO technisch te kunnen concurreren met grote bedrijven?

 

Als je hier een klein bijverdienste van kan maken mag je blij zijn (of als side (site)product van een websitebouwer) kan het wat extra's opleveren maar ik zou nog maar eens goed nadenken over dit goudmijntje.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.