Dag HL, na al tijden anoniem mee te gluren op het forum tegen iets aangelopen dat hier (volgens mij) nog niet getackeld is.
ISDN gaat eruit zoals we allemaal weten. Schijnbaar is VOIP dé oplossing.
(we doen daarbij maar even net alsof ons internet nog nooit haperde....)
In ons bedrijf hebben we een telefooncentrale van panasonic in de pathkast staan.
Deze is doorgepatched naar een elftal telefoons. We hebben vier lijnen en worden op twee nummers gebeld. Zonder telefoon geen afspraken... En zonder afspraken geen inkomsten.
Dus een transitie moet zo vloeiend mogelijk verlopen.
Naar ik begrepen heb kan de centrale bij het grofvuil (what a waste).... om nog maar de zwijgen van de intercom bij de voor- en achterdeur en helaas moet het alarm zelfs aangepast.
Wie heeft de enigszins vergelijkbare overstap reeds gemaakt. Wat waren de ervaringen? do's en don't s? Alle info is welkom!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
flipv
flipv
Dag HL, na al tijden anoniem mee te gluren op het forum tegen iets aangelopen dat hier (volgens mij) nog niet getackeld is.
ISDN gaat eruit zoals we allemaal weten. Schijnbaar is VOIP dé oplossing.
(we doen daarbij maar even net alsof ons internet nog nooit haperde....)
In ons bedrijf hebben we een telefooncentrale van panasonic in de pathkast staan.
Deze is doorgepatched naar een elftal telefoons. We hebben vier lijnen en worden op twee nummers gebeld. Zonder telefoon geen afspraken... En zonder afspraken geen inkomsten.
Dus een transitie moet zo vloeiend mogelijk verlopen.
Naar ik begrepen heb kan de centrale bij het grofvuil (what a waste).... om nog maar de zwijgen van de intercom bij de voor- en achterdeur en helaas moet het alarm zelfs aangepast.
Wie heeft de enigszins vergelijkbare overstap reeds gemaakt. Wat waren de ervaringen? do's en don't s? Alle info is welkom!
Graag hoor ik van jullie.
Vriendelijke groet,
Flip
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59219-van-isdn-naar-voip-ervaringen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag