Ik wil mijn openstaande facturen van een opdrachtgever die failliet is gegaan alsnog verhalen. Dit doe ik via nette verzoeken via email aan de voormalig eigenaar van het bedrijf; mag dat? En hebben enkele leden ervaring met een soortgelijk incident? En hoe hebben jullie dat aangepakt? Ik ben al reeds naar het Juridisch Loket gegaan (niet voor ZZP'ers) en heb mijn vraag gesteld via het ondernemersplein. Graag hoor ik van jullie over soortgelijke ervaringen, en een zaak waarbij uiteindelijk toch betaald is na een faillisement zou ik extra graag horen;-) Groet en een fijn weekend!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robininho
robininho
Goedemiddag leden, een vraag:
Ik wil mijn openstaande facturen van een opdrachtgever die failliet is gegaan alsnog verhalen. Dit doe ik via nette verzoeken via email aan de voormalig eigenaar van het bedrijf; mag dat? En hebben enkele leden ervaring met een soortgelijk incident? En hoe hebben jullie dat aangepakt? Ik ben al reeds naar het Juridisch Loket gegaan (niet voor ZZP'ers) en heb mijn vraag gesteld via het ondernemersplein. Graag hoor ik van jullie over soortgelijke ervaringen, en een zaak waarbij uiteindelijk toch betaald is na een faillisement zou ik extra graag horen;-) Groet en een fijn weekend!!
>
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59227-failliet-en-een-berg-openstaande-facturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag