Wij werken al 10 maanden samen met een bedrijf. Wij zetten daar onze personeel en wagens in.
Zij betalen vanaf het begin al niet op tijd. Wij hebben ze meerdere malen er op aangesproken en zij geven elke keer een andere reden aan. De ene keer hebben ze geen geld en de andere keer betalen hun klanten niet. Hierdoor hebben zij geen geld om ons te betalen. Ook beloven ze elke keer dat ze toch op tijd gaan betalen, maar helaas tot op heden moeten wij smeken voor ons geld.
Nou komen ze na 9 maanden zeggen dat wij verkeerde tarieven hanteren. Dit is echter tijdens eerdere besprekingen niet naar voren gekomen. Wij zijn meerdere malen op gesprek geweest en zij hebben elke keer aangegeven dat de facturatie in orde is. Nu dreigen ze elke keer met dat wij moeten gaan crediteren anders gaan ze onze facturen niet meer betalen en verwerken. Ons personeel en wagen wordt nog wel elke dag bij hun ingezet.
Kunnen jullie mij alstublieft helpen met deze situatie? Wat zijn onze rechten in deze situatie?
Ik heb veel gezocht op diverse website, maar deze situatie ben ik niet tegengekomen :(
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AnoNu
AnoNu
Goedemiddag allemaal,
Wij werken al 10 maanden samen met een bedrijf. Wij zetten daar onze personeel en wagens in.
Zij betalen vanaf het begin al niet op tijd. Wij hebben ze meerdere malen er op aangesproken en zij geven elke keer een andere reden aan. De ene keer hebben ze geen geld en de andere keer betalen hun klanten niet. Hierdoor hebben zij geen geld om ons te betalen. Ook beloven ze elke keer dat ze toch op tijd gaan betalen, maar helaas tot op heden moeten wij smeken voor ons geld.
Nou komen ze na 9 maanden zeggen dat wij verkeerde tarieven hanteren. Dit is echter tijdens eerdere besprekingen niet naar voren gekomen. Wij zijn meerdere malen op gesprek geweest en zij hebben elke keer aangegeven dat de facturatie in orde is. Nu dreigen ze elke keer met dat wij moeten gaan crediteren anders gaan ze onze facturen niet meer betalen en verwerken. Ons personeel en wagen wordt nog wel elke dag bij hun ingezet.
Kunnen jullie mij alstublieft helpen met deze situatie? Wat zijn onze rechten in deze situatie?
Ik heb veel gezocht op diverse website, maar deze situatie ben ik niet tegengekomen :(
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59230-slecht-betalende-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag