• 0

Webdevelopers over

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou in eerste instantie juist wel zorgen dat het in de automotive is. Ik kan met voorstellen dat ze juist een soort voormannen kunnen zijn die laten zien hoe goed jullie onderneming is. En dan kun je met 'land and expand' mogelijk andere opdrachten binnenhalen.

 

Gaat dit vaker voorkomen dat er webdevelopers over zijn? Dan lijkt het eerder interessant om een 'tailor-made' tak aan je bestaande bedrijf toe te voegen.

Wil je een ervaren ondernemer op speed-dial hebben als je tegen complexe problemen aanloopt bij het ondernemen? Advies en ondersteuning voor ondernemers en bedrijven bij o.a. conflicten, strategische samenwerkingen, waarderingen, acquisities, investeringen en overnames (via Newmatter).

 

De Kennisbank voor investeerders over investeren!

Link naar reactie
  • 0

Je kunt binnen je eigen bedrijf kijken:

 

1) Geen enkel webproject dat ik ken, is ooit helemaal af. Je laat dingen liggen waar normaal gesproken geen tijd voor is en waarvan de denkbare opbrengst laag is, maar die mogelijk wel moeten gebeuren. Je zou ze daar op kunnen zetten.

 

2) Wat zijn de volgende projecten waar ze aan gaan werken? Misschien dat ze al voorwerk kunnen doen.

 

3) Een goeie webprogrammeur is ook een goeie programmeur. Zijn er andere automatiseringsprojecten waar je ze op kunt zetten?

 

4) Is er ongeschoold werk binnen het bedrijf waar je ze op kunt zetten tot er weer webwerk is?

 

Verder heb je het over langlopende projecten. Waarom wil je ze dan uberhaupt in dienst houden?

Een daarnaast kun je inderdaad proberen ze elders te plaatsen. Je zou daar iemand voor kunnen inhuren. Ga eens met een recruiter praten.

 

Verder vind ik je situatie wat lastig in te schatten. Waarom heb je dure webdevelopers in loondienst als het web geen kernactiviteit is? De enige situatie waar ik me daar iets bij kan voorstellen, is als je een wat groter bedrijf hebt, bijvoorbeeld 100+ medewerkers. Maar in dat geval zullen 1 of 2 developers ook niet superzwaar op de begroting drukken.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.