GuiCli Geplaatst: 4 juli 2005 GuiCli 64 0 Geplaatst: 4 juli 2005 Kijk niet naar deze link als je vandaag nog wat wilt doen! GuiCli Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law. Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 4 juli 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 4 juli 2005 zucht...die goeie ouwe tijd... toch is dit niet te vergelijken met pacman. :P simcity moet ik ook weer eens opzoeken...kan de vulkanen nog voor me halen. :) Link naar reactie
MartinDupuis Geplaatst: 4 juli 2005 MartinDupuis Moderator 1,1k 26 Geplaatst: 4 juli 2005 haha...heb ik daar een X800 Pro voor in mijn computer zitten.. ;D Jee...das echt jeugdsentiment....*zucht*...ik voel me ineens zo oud... >:( Komen ineens weer allemaal titels van mijn Commodore 64 in me op....summer games, pitstop.....qua grafisch natuurlijk helemaal niks, maar je kon er uuuuuren zoet mee zijn. 8) Link naar reactie
Peter de Blieck Geplaatst: 5 juli 2005 Peter de Blieck 59 7 Geplaatst: 5 juli 2005 Die Lemmings game is ooit eens ontwikkeld op basis van een 'maak een game'-thread op het tweakers forum. De maker kreeg zo een gigantische hoop positieve reacties dat hij 't spel nog veel meer heeft uitgebouwd. Mijn toevoeging (http://www.countertrack.com/pacman/index.html) viel hierbij in het niet. (M=map). Link naar reactie
Aanbevolen berichten