• 0

Wat vinden jullie van mijn scooterzaak website?

Omschrijving van je concept:

Hoi Ik heb een scooterzaak en ik wil via mijn website meer verkopen krijgen. Ik ben erg slecht in marketing en ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen daarmee.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben een nieuwe website in elkaar laten zetten alleen ik merk niet dat ik meer verkopen heb gekregen sinds die online staat. Er zit nu een webshop aan.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag dat ik via mijn website ook verkopen kan doen. Op dit moment gaat dat niet. Ik heb ook wel hele goede acties alleen ik krijg dit niet aan de man. Wat ik al zeg ik ben echt slecht in marketing maar dat heb je nu gewoon echt nodig anders raak je achter.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De website zit denk ik niet goed in elkaar want ik krijg geen enkele reactie. Ook als wij een goeie actie hebben krijg ik die niet aan de man. Deze actie krijg ik alleen aan de man als de mensen binnenstappen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat jullie mijn site kunnen bekijken en mij kunnen vertellen wat je ervan vind. Ik heb best wel wat geld betaald voor de website alleen ik heb er geen voordeel aan.

 

Ook hoop ik dat jullie mij adviezen kunnen geven voor de marketing zodat ik meer verkopen genereer. Bijgevoegd een voorbeeld flyer die ik graag aan de man wil brengen.

 

Alvast bedankt

 

Joro

Kortings_en_Actieflyer_a5_versie_2.pdf

www.veju.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
58 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

Alleen de foto's zijn stock, aangezien de schrijvers van die reviews geen profielfoto hebben ingesteld (behalve de eerste dan).

Waarom plaats je dan stockfoto's erbij? De stockfoto's die je gebruikt zijn ook erg Amerikaans en zorgen er bij mij ook voor dat ik ga twijfelen aan de echtheid.

De snelste weg naar een oplossing is volgens mij om gewoon geen foto's te gebruiken en bijvoorbeeld te linken naar de originele review-post. Dan zal men niet (zo min mogelijk) twijfelen...(focus op conversie en vertrouwen!) Een middenweg is om de foto er alleen bij te zetten als die ook beschikbaar is en dat dan links naast de tekst te zetten zodat het ook niet zo breekt met het design.

 

Eerste indruk qua content is verder goed, ik zie vrij snel wat ik wil zien.

Overigens valt mij op dat de verbinding soms wat traag opstart. Drukke shared host?

Even auto index op de directories uitzetten;

 

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Omdat een foto bij een review meestal juist vertrouwen wekt, maar deze foto's dus blijkbaar niet. Ik vond ze zelf ook niet geweldig, maar beter dan niets. Ik heb de reviews nu maar vervangen door reviews van Facebook, vind de teksten nu wat minder sterk maar in elk geval wel een echte foto van de plaatser erbij.

 

Qua snelheid, volgens Pingdom laadt de homepage binnen 1 seconde... staat inderdaad op een shared host, maar wel op een reseller account met 4GB en 4vCPU (voor deze website alleen). Zou meer dan voldoende moeten zijn. 

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 1
11 uur geleden, Bob de webbouwer zei:

Ik heb de reviews nu maar vervangen door reviews van Facebook, vind de teksten nu wat minder sterk maar in elk geval wel een echte foto van de plaatser erbij.

 

Laat je door de template niet dwingen tot het plaatsen van nepfoto's. Dan span je de kar voor het paard. 

 

Verder is de site een wereld van verbetering. Erg goed!

 

Is het kiezen en invullen van een Wordpress-template erg tijdrovend of kun je als ondernemer door goed samen te werken met de sitebouwer de kosten in de greep houden? Ik heb het onlangs zelf gedaan en had het na een paar dagen wel in de vingers, maar misschien hebben veel ondernemers veel hulp nodig.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

Als de foto gelogen is, is voor mij de hele review gelogen. Ik heb de tijd, zin en kennis niet om uit te zoeken wat er nu wel of niet klopt aan een recensie waar een frauduleus luchtje aan zit. Plaats dan een placeholderplaatje (iets leuks met een scooter of een helm).

 

Wat Veju het belangrijkste lijkt te vinden, m.a.w. wat bovenaan de pagina prijkt, zijn acties en reparaties. Je zou denken dat een scooterverkoper het verkopen van scooters het belangrijkst vind. Die indruk krijg ik nu niet.

 

Verkopen is emotie en het kan best nuttig zijn er op te wijzen dat je korting krijgt, want daarmee spreek je een publiek aan dat naar korting op zoek is, maar ik heb het gevoel dat e.e.a. nog niet op punt is. Heb ik het trouwens goed dat je op elke scooter 200 euro korting krijgt? (Waarom trouwens "199"? Je wil het bedrag zo groot mogelijk laten lijken, maar je gebruikt een techniek die hem zo klein mogelijk laat lijken.) Zo ja, waarom stel je elke prijs in je winkel 200 euro te hoog voor? Want daar komt 200 euro korting op neer.

Nou ja, dat lijkt me iets om de komende jaren mee te experimenteren. Blijf kijken vanuit de koper.

Ik kom binnen en zie op de PC meteen een grote foto van een mooie scooter. Die wil ik bestellen! Kan niet, want er zit geen bestelknop bij.

De CTA "Opties kiezen" klinkt een beetje alsof ik huiswerk moet doen. Ik snap dat je daar niet "Voeg toe aan de winkelwagen" van wil maken, maar denk nog eens na over een tekst die een klant beter verleidt tot klikken.

 

De grote knoppen "Groot assortiment", "Scherpe prijzen", "Eigen werkplaats", "Eigen ophaalservice" zijn helemaal goed, behalve dat ik er niet op kan klikken. :-) Als dit je kernwaarden zijn, moet je ze eerder laten zien en in een stijl die suggereert dat het om te lezen is en niet om op te klikken (al mag je ze natuurlijk wel klikbaar maken).

Mooie site, trouwens.

 

 

aangepast door Branko Collin

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0
18 minuten geleden, TwaBla zei:

Laat je door de template niet dwingen tot het plaatsen van nepfoto's. Dan span je de kar voor het paard. 

 

Mee eens. Op zich laat ik me nooit dwingen door een template hoor, ik ben bedreven genoeg met WordPress en CSS om zelf alles aan te passen zoals ik het wil hebben. Maar zoals ik al zei vind ik foto's bij reviews wel echt een toegevoegde waarde hebben. Maar dan moeten die foto's er wel authentiek uit zien, en dat was nu blijkbaar niet het geval.

 

25 minuten geleden, TwaBla zei:

Verder is de site een wereld van verbetering. Erg goed!

 

Thanks :classic_smile:

 

25 minuten geleden, TwaBla zei:

Is het kiezen en invullen van een Wordpress-template erg tijdrovend of kun je als ondernemer door goed samen te werken met de sitebouwer de kosten in de greep houden? Ik heb het onlangs zelf gedaan en had het na een paar dagen wel in de vingers, maar misschien hebben veel ondernemers veel hulp nodig.

 

Het bouwen van een website is iets dat je tegenwoordig best zelf kunt doen. Elementor bijvoorbeeld is een gratis page builder plugin voor WordPress waarmee je vrij eenvoudig een site in elkaar kunt klikken. In die plugin zitten ook al tientallen voorbeeld templates waarmee je meteen een professioneel design hebt dat je alleen nog even hoeft aan te passen aan je huisstijl en wensen. 

 

Maar zoals je zelf al zegt, "had het na een paar dagen wel in de vingers". Het kost behoorlijk wat tijd om het zelf te doen. Als je meer tijd dan geld hebt kun je het best zelf doen, maar je kunt die tijd natuurlijk ook besteden aan je core business, het vinden van klanten enzovoorts.

 

Daarnaast komen bij een goed webdesign ook andere aspecten kijken, zoals welke onderdelen in welke volgorde terug komen in het menu en op de homepage, welke teksten je gebruikt om een bezoeker te overtuigen en goed te scoren in Google, welk kleurenschema het beste werkt enzovoorts. 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 2
31 minuten geleden, Branko Collin zei:

Wat Veju het belangrijkste lijkt te vinden, m.a.w. wat bovenaan de pagina prijkt, zijn acties en reparaties. Je zou denken dat een scooterverkoper het verkopen van scooters het belangrijkst vind. Die indruk krijg ik nu niet.

Wat vroeger voor de inrichting van je winkel, je etalage en je reclame gold, moet nu toegepast worden op de website en online activiteiten. Voortdurend experimenteren met indeling, looproutes, aanbiedingen en reclame-acties.

 

Je hebt een mooie template. Die wordt ingevuld, als een statisch begin. En nou mag daar dynamiek in gebracht worden. Experimenteer met de etalage: is 199 euro korting effectief of scoort 202 euro beter? Trek je aandacht met een voorjaarsbeurt? Moet je bijzondere modellen laten zien? Waar zijn de demo-videos? Maak een grappige serie als bijrijder: welke scooter heeft de beste achteropervaring? Deel die experimenten op social media en in newsletters. Het werk is noooit af.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
8 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

Maar zoals je zelf al zegt, "had het na een paar dagen wel in de vingers". Het kost behoorlijk wat tijd om het zelf te doen. Als je meer tijd dan geld hebt kun je het best zelf doen, maar je kunt die tijd natuurlijk ook besteden aan je core business, het vinden van klanten enzovoorts.

 

Idealiter werken ondernemer en sitebouwer nauw samen. Kies samen een template, maak samen een soort van flowchart (schematische opzet) en verdeel dan taken: ondernemer draagt content aan, sitebouwer zet site op. Ga vervolgens samen leren, zodat de ondernemer meer en meer in staat wordt zelf zijn content te verfrissen en marketing (mail, social media) af te leiden van de site. Help 'm op eigen benen staan, die ondernemer, zodat hij uit vrije keuze ervoor kiest om te blijven samenwerken en rekeningen graag betaalt.

 

:classic_rolleyes:een klant die rekeningen graag betaalt???

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
55 minuten geleden, Branko Collin zei:

Wat Veju het belangrijkste lijkt te vinden, m.a.w. wat bovenaan de pagina prijkt, zijn acties en reparaties. Je zou denken dat een scooterverkoper het verkopen van scooters het belangrijkst vind. Die indruk krijg ik nu niet.

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie Branko. Ik ben het echter op dit punt niet met je eens. De eerste kop is "Scooter kopen?" met een grote groene CTA button eronder die je naar de webshop leidt. Onder de hero sectie staan ook direct enkele scooters, met wederom een CTA naar de webshop. Ook het eerste menu item na home is "scooter kopen".

 

55 minuten geleden, Branko Collin zei:

Ik kom binnen en zie op de PC meteen een grote foto van een mooie scooter. Die wil ik bestellen! Kan niet, want er zit geen bestelknop bij.

 

Daar heb je gelijk in. Het is uiteraard een stockfoto, maar het zou beter zijn als Joro een keer een mooie foto laat maken van een scooter die hij daadwerkelijk verkoopt, tegen een Amsterdams decor.

 

55 minuten geleden, Branko Collin zei:

De CTA "Opties kiezen" klinkt een beetje alsof ik huiswerk moet doen. Ik snap dat je daar niet "Voeg toe aan de winkelwagen" van wil maken, maar denk nog eens na over een tekst die een klant beter verleidt tot klikken.

 

Als je een betere suggestie hebt hoor ik het graag ;-)

 

55 minuten geleden, Branko Collin zei:

De grote knoppen "Groot assortiment", "Scherpe prijzen", "Eigen werkplaats", "Eigen ophaalservice" zijn helemaal goed, behalve dat ik er niet op kan klikken. :-) Als dit je kernwaarden zijn, moet je ze eerder laten zien en in een stijl die suggereert dat het om te lezen is en niet om op te klikken (al mag je ze natuurlijk wel klikbaar maken).

 

Dat zijn inderdaad geen knoppen, maar ze zijn ook niet als knoppen vormgegeven toch...

 

55 minuten geleden, Branko Collin zei:

Mooie site, trouwens.

 

Dank je :classic_smile:

 

Voor wat betreft de actie en bijbehorende prijsstrategie: daar mag Joro zelf op reageren.

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0
6 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

 

Bedankt voor je uitgebreide reactie Branko. Ik ben het echter op dit punt niet met je eens. De eerste kop is "Scooter kopen?" met een grote groene CTA button eronder die je naar de webshop leidt. Onder de hero sectie staan ook direct enkele scooters, met wederom een CTA naar de webshop. Ook het eerste menu item na home is "scooter kopen".

 

Maar die action is niet wat de bezoeker wou. Die had in Google al de belofte gekregen dat hij een scooter kan kopen. Waarom moet hij dan nu zijn actie van de Google-zoekresultaten nog eens herhalen?

Het is niet dat het per se een slechte CTA is, maar het is een overbodige. Je had op dit punt al bezig kunnen zijn met verkopen, maar je zwelgt in formaliteiten.

 

6 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

Daar heb je gelijk in. Het is uiteraard een stockfoto, maar het zou beter zijn als Joro een keer een mooie foto laat maken van een scooter die hij daadwerkelijk verkoopt, tegen een Amsterdams decor.

 

Begin daar gewoon met de scooter die het best loopt, want je klanten weten het beste wat ze willen, en na verloop van tijd kun je gaan experimenteren met scooters waarvan de klanten wat meer moeite hebben ze te vinden.

 

6 minuten geleden, Bob de webbouwer zei:

Dat zijn inderdaad geen knoppen, maar ze zijn ook niet als knoppen vormgegeven toch...

Als ik erop probeer te klikken, zijn het knoppen. Al geef ik toe dat ik natuurlijk niet als toevallige bezoeker naar die site kijk, dus wat dat betreft kan ik het mis hebben.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
10 uur geleden, TwaBla zei:

Idealiter werken ondernemer en sitebouwer nauw samen. Kies samen een template, maak samen een soort van flowchart (schematische opzet) en verdeel dan taken: ondernemer draagt content aan, sitebouwer zet site op.

 

Zo doe ik het meestal ook, al is "kies samen een template" tegenwoordig "geef eens wat voorbeelden van sites die je aanspreken, dan maak ik er wel wat moois van". Ik gebruik namelijk geen standaard templates meer, al zullen de meeste sites er in grote lijnen wel hetzelfde uit zien omdat dat nu eenmaal is wat men tegenwoordig verwacht (en omdat het goed werkt natuurlijk). 

Ik vraag klanten altijd een uitgebreid stappenplan te doorlopen zodat ik een goed beeld krijg van hoe zij de nieuwe website voor zich zien, maar in 80% van de gevallen krijg ik maar zeer summiere informatie... 

 

10 uur geleden, TwaBla zei:

Ga vervolgens samen leren, zodat de ondernemer meer en meer in staat wordt zelf zijn content te verfrissen en marketing (mail, social media) af te leiden van de site. 

 

Dat is een punt waar ik nog aan moet werken binnen mijn bedrijf, recurring revenue.  De meeste projecten houden op na het opleveren van de website. Ik heb natuurlijk wel een aantal klanten die ook de hosting bij mij onderbrengen, en ook een aantal die het onderhoud door mij laten verzorgen, maar meestal gebeurt er vrij weinig met zo'n website als die eenmaal is opgeleverd buiten het plaatsen van een paar blogartikelen, recente projecten of nieuwe producten. 

 

Aan de andere kant vind ik het ontwerpen en bouwen van de website ook veruit het leukste onderdeel van dit werk, en dat in combinatie met de drukte op dit moment maakt dat ik het ook niet zo erg vind :classic_wink: Maar ja, het is natuurlijk wel prettig om te weten dat er elke maand minimaal een x bedrag binnen komt.

 

10 uur geleden, TwaBla zei:

Experimenteer met de etalage: is 199 euro korting effectief of scoort 202 euro beter? Trek je aandacht met een voorjaarsbeurt? Moet je bijzondere modellen laten zien? Waar zijn de demo-videos? Maak een grappige serie als bijrijder: welke scooter heeft de beste achteropervaring? Deel die experimenten op social media en in newsletters. Het werk is noooit af.

 

Goede tips .

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Iets te veel op SEO gericht, minder op de gebruiker.

 

Weinig verleiding ook. Scooter rijden is leuk, een belevenis. Laat dat zien ipv een opsomming met scooters op je homepagina.

 

Je probeert op de homepagina al spul rechtstreeks te verkopen, terwijl de klant in die fase nog verkennend is én verleid moet worden.

Wat jij doet is het equivalent van dit: Je ziet een mooie dame in een leuke kroeg. Je stapt erop af en je vraagt gelijk, "Willen we seks hebben?".

 

Dat werkt natuurlijk niet.

 

Waarom moet ik hier kopen? Daar moet je mensen gelijk met beïnvloeden. Jij doet het ergens middenin met:

 

" Groot assortiment

 Scherpe prijzen

 Eigen werkplaats

 Eigen ophaalservice"

 

Vraag is ook of dit de beste en echte USP's zijn? Ze hebben allemaal scherpe prijzen, de meeste zullen wel een eigen werkplaats hebben, en online aanbieders zullen het quasi allemaal wel komen ophalen.

 

Denk eens echt na wat jouw uniek maakt tov anderen.

 

In het kadertje links bovenaan staat dit:

"Scooter kapot?"

 

Je herinnert ze hierdoor te veel aan dat zo'n dingen kapot kunnen gaan. Tuurlijk moet je deze info wel communiceren, maar niet daar.

Praat ook niet over kapot gaan, praat over oplossingen: 'repareren'.

 

Geen blog, geen nieuwsbrief. Ook een gemiste kans.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Je probeert op de homepagina al spul rechtstreeks te verkopen, terwijl de klant in die fase nog verkennend is én verleid moet worden.

Die homepage zal zelden het begin zijn van een customer journey van de scooterkoper. De aanstaande klant zal zoeken op merken of specifieke zoektermen. Komt misschien wel op heel andere pagina's terecht (die kun je bewust inbouwen in je website, bijvoorbeeld in je blog). Google speelt daarbij een rol, selecterend op nabijheid en relevantie. In je blog kun je pagina's opnemen over veiligheid, diefstalrisico, helmenmode, opvoeren, wat doen scooters met je haar, valpartijen, scooters en de ANWB, de scooter als cadeau, de beste schoolscooters.... 

 

...en zo eindeloos voort.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Kan je geen foto's ophalen bij je leverancier? Die heeft waarschijnlijk prachtige foto's van de scooter en van de details waar hij van vind dat ze onderscheidend zijn tov de concurrentie.

 

Voordat ik begin met zeuren, een site is nooit af, dat is een never ending story. Dan is het heel verleidelijk om je eigen smaak en voorkeuren te projecteren op je doelgroep. Grote jongens gebruiken daarvoor een A en en B site. De helft van je bezoekers naar uitvoering A en de andere helft naar uitvoering B. En dan meten wat het beste werkt. Anders blijft het ook een beetje gissen, gokken, en logisch nadenken natuurlijk.

Ik weet niet de exacte cijfers, maar ongeveer 50% van een eerste kennismaking met je website vind plaats op een telefoon. Als ik dan de site open dan zie ik: 1. Een enorm korting ding. Die zou ik juist heel klein maken, want nu is het haast een verontschuldig voor de prijzen die nog moeten komen. 2. Dat we op maandag gesloten zijn. 3. Als er wat kapot is dat we het maken. Dat zijn alle 3 nou niet dingen waarvan ik denk, ja, hier gaan we op zoek naar een mooie scooter. 

Dan is de eerste scooter die met een donkere foto zie een electrische uitvoering van € 5600,00 ik denk dat op dit moment de helft van je bezoekers de site heeft verlaten.

 

Ohh, wat ik vergeet. Je naam in de URL is prima, maar de toevoeging scooterfabriek heeft geen enkele functie. Ik zou iets toevoegen dat vaak gebruikt wordt als zoekterm. Dat heeft veel meer waarde voor Google. Iets als: veju scooters diemen

Voor de rest een mooie strakke site.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Niet Bob maar Joro heeft ongetwijfeld een bedoeling of idee met het label 'scooterfabriek'.

 

Het is onder ondernemers of (online) marketeers gesproken best interessant uit de eerste hand te vernemen wat die gedachte dan is!

 

Waar veju voor staat is mij ook nog niet eerder duidelijk geworden...

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Op 21-4-2019 om 11:56, TwaBla zei:

Die homepage zal zelden het begin zijn van een customer journey van de scooterkoper. De aanstaande klant zal zoeken op merken of specifieke zoektermen. Komt misschien wel op heel andere pagina's terecht (die kun je bewust inbouwen in je website, bijvoorbeeld in je blog). Google speelt daarbij een rol, selecterend op nabijheid en relevantie. In je blog kun je pagina's opnemen over veiligheid, diefstalrisico, helmenmode, opvoeren, wat doen scooters met je haar, valpartijen, scooters en de ANWB, de scooter als cadeau, de beste schoolscooters.... 

 

...en zo eindeloos voort.

 

Wat doet een mens die via Google of whatever ergens midden op de site aankomt en daar niet vindt wat hij zoekt?

Meestal naar de homepagina gaan. 

 

Het is wel degelijk nog steeds een belangrijk startpunt. Daar beginnen verkopen, is gewoon hard sellen.

 

Verleid die mensen eerst. Maak ze lekker dat ze DIT moeten kopen DAAR.

 

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Quote

Verleid die mensen eerst. Maak ze lekker dat ze DIT moeten kopen DAAR.

Dat vereist een persoonlijke benadering en open of actieve houding. En uitwerking van de 'dit' en 'daar'.

 

Die feedback is al eerder gegeven en wordt nu nog eens aangestipt (misschien gebeurt 'het' wel in de 'fabriek' zelf of op de FaceBook-pagina, maar dat is hier niet bekend!?)...

 

Groet,

 

Highio

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.