Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
joro

Wat vinden jullie van mijn scooterzaak website?

Recommended Posts

Omschrijving van je concept:

Hoi Ik heb een scooterzaak en ik wil via mijn website meer verkopen krijgen. Ik ben erg slecht in marketing en ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen daarmee.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben een nieuwe website in elkaar laten zetten alleen ik merk niet dat ik meer verkopen heb gekregen sinds die online staat. Er zit nu een webshop aan.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag dat ik via mijn website ook verkopen kan doen. Op dit moment gaat dat niet. Ik heb ook wel hele goede acties alleen ik krijg dit niet aan de man. Wat ik al zeg ik ben echt slecht in marketing maar dat heb je nu gewoon echt nodig anders raak je achter.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De website zit denk ik niet goed in elkaar want ik krijg geen enkele reactie. Ook als wij een goeie actie hebben krijg ik die niet aan de man. Deze actie krijg ik alleen aan de man als de mensen binnenstappen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat jullie mijn site kunnen bekijken en mij kunnen vertellen wat je ervan vind. Ik heb best wel wat geld betaald voor de website alleen ik heb er geen voordeel aan.

 

Ook hoop ik dat jullie mij adviezen kunnen geven voor de marketing zodat ik meer verkopen genereer. Bijgevoegd een voorbeeld flyer die ik graag aan de man wil brengen.

 

Alvast bedankt

 

Joro

Kortings_en_Actieflyer_a5_versie_2.pdf


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Joro, zojuist heb ik even kort op je website gekeken.

Mijn eerste indruk is dat het een prima Woocommerce implementatie lijkt, maar ik zie wel tal van grotere en kleinere verbeteringsmogelijkheden. (Zie onder)

 

Belangrijker is echter denk ik hoe je website presteert. Hoe zorg je dat klanten je website vinden? De eerste vraag is dan: wat weet je nu al? Gebruik je analytics? Wat zegt je Yoast plugin? Waar komen je bezoekers vandaan? Hoe goed klikken ze door? Etc...

 

Dan even wat eerste website dingetjes:

- Ik mis wat persoonlijke touch. Suggestie: voeg een blogje met reparaties toe. Zet een klein stukje tekst plus foto van wat je zoal hebt gerepareerd.

- sommige pagina's komen wat saai over en kunnen wel een foto gebruiken, bv. de pagina /werkplaats

- sommige teksten kunnen wat krachtiger, bv. de kopjes in het linker menu

- bij de scooters mis ik reviews en is vergelijken lastig.

- kleine taaldingetjes (hoofdlettergebruik, indeling alinea's, woordkeuze, links (bv. de regel "Klik voor meer info op het tabblad ophaalservice" is zonder link en noemt tabbladen terwijl je geen tabs hebt)

- bij bestellen krijg ik twee knoppen "doorgaan naar afrekenen" naast elkaar en twee totalen onder elkaar. Verzending kan ik berekenen terwijl deze gratis is Komt beetje knullig over.

 

Nb. Scooterfabriek suggereert dat jij zelf scooters fabriceert...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien handig de link van je website in je posting te plaatsen.

 

Willen de mensen die een scooter bij je kopen, over het algemeen een testrit maken? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik een scooter op een website zou kopen, maar ik ben sowieso niet de doelgroep voor een scooterwinkel.

 

Als het je lukt mensen in persoon voor acties te interesseren, misschien moet je dan bij het persoonlijk contact een reden geven de website op te zoeken.

 

Wat zaken die me meteen opvallen:

 

- Je naam is Veju Scooterfabriek en je pay-off is Verkoop & Onderhoud. Dat is voor 90% goed, want het is wel duidelijk zo dat je voor het kopen en laten onderhouden van scooters bij jou moet zijn, maar ik vind het gebruik van 'fabriek' wel enigszins verwarrend voor een winkel. Of maak je ook echt zelf scooters?

 

- Je website is niet 'responsive', wat wil zeggen dat bezoekers op het miniscule scherm van een telefoon hetzelfde te zien krijgen als bezoekers op een PC of laptop. Ik heb geprobeerd op mijn mobiel door je site te bladeren en dat is nog wel te doen, alleen zijn knoppen en formulierelementen wel erg klein zo.

 

- Je verplicht mensen de optie Rijklaar Maken (á 200 euro) te kiezen. In wezen stel je je prijzen zo 200 euro goedkoper voor dan ze werkelijk zijn. Ik zou echt zo weg zijn. (Even afgezien daarvan dat dit een illegale praktijk lijkt te zijn.) Hooguit als elke andere scooterwinkel dit zo doet zou het voor mij persoonlijk acceptabel zijn.

 

- Als ik zoek op "scooters diemen", sta je bij mij in Google op de derde plaats, wat goed is, maar er staat geen beschrijving bij je link. Er zijn Wordpress plugins die je kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat daar wel een omschrijving staat. Ik weet even niet wat daarvoor de beste plugin is, ik gok dat het met Yoast SEO zou moeten kunnen.

 

- Je hebt een actie voor 199 euro korting, maar waarom vermeld je die niet ook op de productenpagina's?

 

In het algemeen zal het oplossen van deze dingen niet zorgen voor meer verkoop, maar het zijn wel problemen waar je naar moet kijken.

 

Je hebt te maken met vindbaarheid en conversie. Komt iemand die op zoek is naar een scooter, ook op jouw website uit? Dat is vindbaarheid. En lukt het je een geïnteresseerde ook om te zetten in een klant? Dat is conversie. Van beide heb ik beperkt verstand, dus dat laat ik aan anderen over om in te vullen.

 

Weet je trouwens hoe mensen jouw fysieke winkel vinden? Vraag je ze dat?


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg ook even dat je webbouwer of webhostingpartij een SSL-certificaat installeert voor je site. Nu staat er 'Niet beveiligd' in Chrome en dat schrikt nogal af.


Ik doe als (SEO-)copywriter leuke klussen voor leuke bedrijven: http://www.hardcopy.nl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarbovenop worden de pagina's van veju.nl of veju-scooterfabriek.nl (nog) niet geindexeerd door Google...

 

 

Hoe lang (of kort) staat de site inmiddels online en wat hebben jullie afgesproken over (actueel/toekomstig) artikelbeheer, online marketing (met name SEO) en officieel lanceren of moment van live-gaan van de webshop?

 

Meet je op enige manier bezoekers of houd je statistieken bij?

 

Rechtsonderaan de website staat een Marktplaats-logo. Ik zou dan een externe verwijzing naar advertenties verwachten o.i.d., maar dat is niet het geval.

 

Wij hebben een nieuwe website in elkaar laten zetten alleen ik merk niet dat ik meer verkopen heb gekregen sinds die online staat. Er zit nu een webshop aan.

 

Ik heb best wel wat geld betaald voor de website alleen ik heb er geen voordeel aan.

Heb je dit al met de ontwikkelaar of webshopbouwer besproken en is deze al betaald? Wat moet de bouwer exact opleveren/presteren (in termen van deliverables)?

 

Het goede nieuws is dat er heel veel WP/Yoast-gebruikers met kennis en vaardigheden zijn voor goede begeleiding, samenwerking of volledige uitbesteding, maar de basis zou je m.i. ook zelf in de vingers moeten zien te krijgen. Goed dat je hier om te beginnen flink wat paar ondernemersogen gratis laat meekijken, want dat gaat je ongetwijfeld wat opleveren als je tips weet te verwerken!

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind je website wat warrig. Je prijzen zijn excl. 199 euro rijklaarmaken en je hebt een actie voor 199 euro korting of 350 euro aan accessoires. Maar dat kom ik in het bestelproces vervolgens niet tegen.

 

In eerste instantie wordt die 199 euro op de productpagina erbij opgeteld, maar in de winkelwagen is die er weer afgehaald, zonder dat ik kan zien dat het om die actie gaat. En kiezen uit accessoires in plaats van die korting kan ik zo te zien nergens.

 

Als je met je website kopers wilt trekken buiten je directe omgeving, dan zou ik je voorwaarden aanpassen. Want verplicht het onderhoud bij jou moeten laten uitvoeren omdat anders de garantie vervalt lijkt mij voor geïnteresseerden die iets verder weg wonen niet aantrekkelijk. Daarnaast vraag ik mij af of dit soort voorwaarden wel wettelijk is toegestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Footerlinks Home, Algemene voorwaarden, Privacy, Contact, Site Map, Opinions, Help werken nog niet!!!

 

Groet,

 

Highio

 

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

 

Er staan hele goede tips bij.

 

Ik ga een lijstje maken met punten die verbeterd moeten worden en dan stuur ik het door naar diegene die mijn website heeft gemaakt.

 

Ik heb gezien dat vooral het bestelgebeuren beter moet ( er staan allemaal dingen dubbel).

Ik ga ook kijken of hij er een ssl-certificaat kan opzetten.

 

Ik heb op mijn website excl. rijklaarkosten dit omdat ik het eerst in de prijs had alleen dan zie je dat de andere scooterwinkels dat niet doen en dan lijk ik zo duur.

 

Verder heb ik er geen verstand van. Ik kan wel producten toevoegen en pagina,s maken alleen ik weet niet wat ik juist moet doen om hoger op google te komen.

 

Alvast bedankt allemaal

 


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Joro,

 

je komt hier zelf recent na lange tijd weer eens buurten met de kennisgeving dat je inmiddels (bijna) tien jaar ondernemer in de scooterwereld bent. Dit maakt mij eerlijk gezegd wel benieuwd naar hoe ervaren of hoe goed (of slecht (betaald)) jouw ingehuurde webshopbouwer is. En wat jouw ambitie met een webshop is.

 

Ik geloof niet dat ik al onderdelen, accessoires of banden of een servicebeurt online kan bestellen in deze webshop. Alles valt of staat m.i. met het opbouwen van klantrelaties en mond-tot-mond reclame onder lokale of regionale scootergebruikers vermoed ik.

 

Op een half uurtje rij-afstand of binnen een straal van 20 of 25 km heb je ongetwijfeld tientallen concurrenten. Hoe wil je je dan onderscheiden of wat mogen jouw klanten verwachten van jou als ondernemer?

 

Een webshop is net zoiets als een garage waar gereedschap hangt: succes valt of staat met het actieve gebruik (beheer) en manier van omgang met klanten.

 

Het idee van een to do list maken is zonder meer een goede, maar ik mis hier in ieder geval nog een beetje de wisselwerking, bijvoorbeeld in de vorm van concrete beantwoording van alle gestelde vragen.

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Highio

 

Ik heb vandaag een mail naar mijn website bouwer gestuurd met als vraag of hij hem kan bekijken omdat er best veel fouten in staan. Ik heb hem ook gevraagd of hij kan kijken hoe ik hem beter kan promoten.

 

De webshop moet eigenlijk niet voor onderdelen zijn maar van scooters en eventueel accessoires. Dus je kan er geen onderdelen bestellen. Dit is hoe het bij veel scooterzaken op de website staat.

 

 

Ik zat er ook aan te denken om een online agenda te plaatsen dat de klanten zelf een afspraak kunnen maken voor bijvoorbeeld een servicebeurt of reparatie. Wat vinden jullie hiervan?

 

 

De vragen heb ik niet allemaal beantwoord omdat ik bij veel dingen niet eens weet waar het over gaat.

 

 

Wij zijn sinds december 2016 verhuisd van het centrum naar het industrieterrein. Waar ik eerst gewoon een grote poster op het raam hing met reclame kan nu niet meer dus moet ik het meer op marketing gebied doen, en dat is juist mijn zwakke kant.

 

Bij ons staat de klant op 1 en wij geven een goede service.

 

 

Verkopen in de winkel kan ik weer wel goed alleen je moet de mensen naar de winkel krijgen.

 

 

Bedankt voor de reactie

 

 

 

 


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
De vragen heb ik niet allemaal beantwoord omdat ik bij veel dingen niet eens weet waar het over gaat.

Durf dan om verduidelijking te vragen of om in ieder geval een goedbedoelde of beste reactie toegespitst op de (deel)vraag te geven, dat is hier onder ondernemers gesproken echt geen probleem.

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb vandaag een mail naar mijn website bouwer gestuurd met als vraag of hij hem kan bekijken omdat er best veel fouten in staan. Ik heb hem ook gevraagd of hij kan kijken hoe ik hem beter kan promoten.

Hoi Joro,

 

hoe nu verder? En hoe lang heeft deze nieuwe site nou geen omzet opgeleverd? Toch hopelijk niet sinds 2015 of 2016? Ik ben wel benieuwd naar waar jouw webshopbouwer in reactie mee komt of is gekomen...

 

...ik zie nu in ieder geval wél (recente) geindexeerde pagina's in Google zoekresultaten, maar waar is de

 

Footerlinks Home, Algemene voorwaarden, Privacy, Contact, Site Map, Opinions, Help werken nog niet!!!

Waarom is dit na drie werkdagen nog niet opgelost?

 

Mijn directe reactie is dat je of aan het doehetzelven bent of toch niet zo'n geweldig deskundige ontwikkelaar of bouwer ingehuurd hebt. Welk van beide is nou het geval? Of is er nog iets anders aan de hand?

 

Een contact-link die niet werkt is wel 'killing' voor conversie hoor voor de niet-bellers onder ons, dan zouden potentiële klanten zomaar verder kunnen gaan kijken (!).

 

Mijn algemene tip is om als jij tien jaar in business bent ook specialisten in te huren met evenveel ervaring of om voor high potentials met minder uren te kiezen. Of om jezelf als opdrachtgever in ieder geval op een of andere manier in te schalen voor wat betreft professionaliteit of ambitie, want dit lijkt in mijn ogen niet direct echt op te schieten. Dat is zonde, man...

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Highio

 

Ik heb met de website bouwer gesproken en die gaat mijn pagina scannen en dan met een marketing plan van aanpak komen. Hij komt aankomende woensdag. De site heb ik inderdaad al vanaf 2015 en ik heb pas 2 keer een scooter via de website verkocht.

 

Hij heeft wel de blokkade voor google opgeheven vandaar dat ik nu beter op google kom. Ik weet niet wat

 

Wat ik kan op de site is pagina's veranderen en productcategorieën aanpassen en producten toevoegen en aanpassen. Ik ben benieuwd met wat voor een marketing plan hij komt zodat ik meer mijn acties onder de aandacht kan brengen en mijn scooters via het net kan verkopen. Ik besta vanaf januari 10 jaar en ik wil aankomend jaar spetteren met verkopen via mijn aanbiedingen dus de site en de marketing moet dan klaar zijn.

 

Ik wacht woensdag even af op wat hij te vertellen heeft en wat het mij gaat kosten. Ik had al begrepen dat het rond de € 250,00 per maand zou gaan kosten en dan krijg ik Highspeed wordpress hosting, dagelijkse backup, geavanceerde serverbeveiliging, varnish caching, SSL-Certificaat (basis), Wordpress updates, programmatuur bijwerken na updates, CDN, 7,5 uur website support of marketingadvies en begeleiding per kwartaal en een jaarlijkse marketingstrategiesessie

 

Het zijn een hoop worden waar ik niet alles van begrijp. Is dit duur of niet?

 

Nogmaals ik wil graag meer via mijn website doen omdat ik aankomend jaar 10 jaar besta en dan wil ik stunten met aanbiedingen zodat mijn omzet weer omhoog gaat.

 

Mvg

 

Joro


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij heeft wel de blokkade voor google opgeheven vandaar dat ik nu beter op google kom. Ik weet niet wat

 

Zo dan....

Dat is best wel een ernstige fout/onzorgvuldigheid geweest, hoewel het vaker voorkomt.

Inderdaad stond er eerst bovenaan in je websitecode. (Archive.org)

Dit betekent dat je Google NIET toestaat om je websites op te nemen in de zoekmachine van Google.

(dit wordt soms tijdens het bouwen gedaan om geen rommel in de index te krijgen, en is dan vergeten weg te te halen)

Nu staat er wat ok is.

 

Sinds 2 oktober heeft Google al 7 pagina's van je site opgenomen, dat zullen er steeds meer worden, je kunt het hier volgen: https://www.google.com/search?q=site%3Aveju.nl&oq=site%3Aveju.nl

 

Je kunt overwegen om het voorgestelde marketingplan even uit te stellen en af te wachten of je nu al meer bezoekers gaat krijgen. En dan op je gemak uit (laten) zoeken wat je verder voor service echt nodig hebt. Alles wat je opnoemt heb je niet persee nodig lijkt me, wel updates laten doen,SSL en een wekelijkse backup.

250€ per maand er aan uit moeten geven lijkt me te hoog gegrepen.

Het allerbelangrijkste is nu gerepareerd!

 

Succes!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat alleen op de index en ontbreekt op de informatie- en productpagina's. Is die metatag nog van deze tijd? Sitemap?

 

Ik ken de voorwaarden of afspraken niet die gemaakt zijn, maar volgens mij heeft de leverancier waarschijnlijk voor flink wat omzetderving gezorgd als de webshop zo twee of drie jaar geleden opgeleverd is en heeft deze m.i. nog heel veel goed te maken zonder over nieuwe kosten te mogen praten. Je hebt zelf een enorm kennisgebrek om dit met succes aan te sturen en controleren.

 

Ik laat deze verder aan advies van experts of voor meningen van anderen.

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wacht woensdag even af op wat hij te vertellen heeft en wat het mij gaat kosten. Ik had al begrepen dat het rond de € 250,00 per maand zou gaan kosten en dan krijg ik Highspeed wordpress hosting, dagelijkse backup, geavanceerde serverbeveiliging, varnish caching, SSL-Certificaat (basis), Wordpress updates, programmatuur bijwerken na updates, CDN, 7,5 uur website support of marketingadvies en begeleiding per kwartaal en een jaarlijkse marketingstrategiesessie.

 

Het zijn een hoop worden waar ik niet alles van begrijp. Is dit duur of niet?

 

Ik zou dat niet durven zeggen. Het ligt eraan wat je er precies voor terugkrijgt. Er zijn bedrijven die daar meer voor betalen en er zijn bedrijven die daar bijna niets voor betalen.

 

Enkele overwegingen:

 

- Ongeveer de helft van de zaken in dat lijstje krijg je gratis bij veel providers. Heb jij momenteel nog geen back-ups, geen Wordpress-updates en geen support?

 

- Net zomin als ik leverworst bij de brommerfabriek zou kopen, zou ik marketingadvies bij de websitebouwer kopen.

 

- Als jij door 250 euro per maand te besteden, meer dan 250 euro per maand extra winst maakt, is het dat waard. Je kunt zelf wel berekenen hoeveel brommers je online moet gaan verkopen. Is je leverancier bereid dat te garanderen?

 

- Je verkoopt nu voor 0 euro p/m online; als je niet het extra pakket van je sitebouwer afneemt, ga je er in elk geval niet op achteruit. Gebruik die vrijheid om het aanbod van je sitebouwer te vergelijken met dat van andere leveranciers.

 

Verder heb ik het gevoel (maar niet meer dan dat) dat je voornamelijk voor manuren betaald. Maximaal 34 uur per jaar voor 3000 euro, dan zit je op 88 euro per uur, en dan alleen als je al je supporturen opmaakt. Ik gok dat je goedkoper uit bent als je per incident betaalt. Misschien moet je eens vragen wat dat kost.


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joro: Je hebt geen backlinks (andere sites die naar jouw websites linken) behalve nu dit forum.

Zeer belangrijk, essentieel, om hoger in Google te komen.

 

@Highio hoeft niet op de andere pagina's, Google wil graag naar binnen altijd, maar wat er eerst stond, was een verbod.....

 

Je websitebouwer heeft je dus 2 of 3 jaar laten zitten met een website die niet in Google opgenomen kon worden.

Daar zou ik hem op aanspreken en compensatie voor vragen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb met de website bouwer gesproken en die gaat mijn pagina scannen en dan met een marketing plan van aanpak komen.
Ga eens praten met een andere sitebouwer voor een second opinion.

 

Volgens mij zit je nu bij een beunhaas aan tafel. Ik vind jouw huidige site een totale rommelwinkel. Aan iemand die geen informatie kan ordenen zou ik zeker mijn online marketing niet uitbesteden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar wat er eerst stond, was een verbod.....

wat dan weer wél op alle pagina's stond. Zal webbouwer Google nu geheel op de goede manier instrueren of verwelkomen? Ik geloof daar niet zo in...

 

Groet,

 

Highio


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had al begrepen dat het rond de € 250,00 per maand zou gaan kosten en dan krijg ik Highspeed wordpress hosting, dagelijkse backup, geavanceerde serverbeveiliging, varnish caching, SSL-Certificaat (basis), Wordpress updates, programmatuur bijwerken na updates, CDN, 7,5 uur website support of marketingadvies en begeleiding per kwartaal en een jaarlijkse marketingstrategiesessie

 

Het zijn een hoop worden waar ik niet alles van begrijp. Is dit duur of niet?

 

Dat is wel vrij prijzig. Alles behalve die 7,5 uur per kwartaal kost meestal ergens tussen de 20 en 50 euro per maand (ex btw). Support / advies uren zijn natuurlijk wel duur, maar ik vraag me ook af of je dat nodig hebt, en zo ja of je bij deze partij waar voor je geld krijgt.

 

Je website voelt in eerste instantie niet echt als een webshop. Het enige wat daarop wijst is het menu met productcategorieën en de winkelwagen bovenin. Ik denk dat je op beter op de homepage al een stuk of 6 populaire modellen kunt weergeven, met een button daaronder met een tekst als "bekijk alle modellen in onze webshop".

 

Op de webshop pagina zou ik wat meer informatie vermelden bij iedere scooter, een korte opsomming met de 3 belangrijkste productvoordelen of eigenschappen. Kijk

maar eens, en kijk hoe Coolblue en Bol.com het doen. De "select options" button tekst vind ik ook niet erg aantrekkelijk.

 

Daarnaast zijn de foto's veel te summier. Er zijn bijvoorbeeld scooters waarbij ik kan kiezen uit 5 kleuren, maar er staan maar foto's van 2 kleuren. Als de klant een kleur selecteert zou je ook een foto moeten tonen in die kleur (dat is mogelijk met je webshop systeem). Verder heb je echt meer foto's van elke scooter nodig, klanten willen bijvoorbeeld ook zien hoe zo'n scooter er van achter uitziet en hoeveel bagageruimte ze hebben.

 

De mogelijkheid om een aantal te selecteren zou ik zeker op de productpagina weglaten, de kans dat ze 5 scooters gaan bestellen lijkt me niet zo heel groot. De foutmeldingen mogen veel duidelijker (als je vergeet een kleur te selecteren bijvoorbeeld, evenals de melding dat de scooter aan de winkelwagen is toegevoegd. Maak van "bekijk winkelwagen" ook een hele duidelijke knop, en voeg een plugin toe die het aantal artikelen en de prijs aan het winkelwagen icoon bovenin toevoegt.

 

Op de winkelwagen pagina staat 2 keer de knop "doorgaan naar afrekenen" en tevens 2 keer de winkelwagen totalen, en "inclusief [bedrag] hoog". Hoog wat? Vervang dat hoog gewoon door BTW. Ook de betaalmethoden staan dubbel op de checkout pagina, en de belangrijkste betaalmethode (ideal) bied je niet eens aan.

 

En natuurlijk - zoals al eerder genoemd - is het een must dat de website responsive is. Jongeren zijn immers een belangrijke doelgroep.

 

En zo zijn er nog wel meer verbeterpunten, maar hiermee kom je het eerste kwartaal wel vooruit lijkt me ;)

 

Overigens vraag ik me wel af of een scooter nu echt geschikt is als webshop product, lijkt me toch dat mensen eerst een proefrit willen maken voordat ze er 1 kopen. Misschien kun je de "in winkelwagen" button daarom beter vervangen door "plan een proefrit", of dat als extra optie toevoegen.

 


Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had al begrepen dat het rond de € 250,00 per maand zou gaan kosten en dan krijg ik Highspeed wordpress hosting, dagelijkse backup, geavanceerde serverbeveiliging, varnish caching, SSL-Certificaat (basis), Wordpress updates, programmatuur bijwerken na updates, CDN, 7,5 uur website support of marketingadvies en begeleiding per kwartaal en een jaarlijkse marketingstrategiesessie
Wanneer deze web-cowboy je een site met zoveel gebreken levert en je daarna een zorgabonnement van 3000 euro per jaar durft aan te smeren, krommen mijn tenen en beveel ik je van harte aan eens verder te kijken. Een dergelijk bedrag kun je op veel betere manieren besteden. Ik vermoed dat iedere willekeurige Webbouwer op dit forum beter werk kan leveren. Trap er dus niet in. Succes!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie is verantwoordelijk geweest voor het vullen (informatiepagina's, categorieën en producten) van de webshop en toepassen van de instellingen van de Yoast-plugin?

 

En waarom zat er nog geen ssl-certificaat op?

 

Dat kan natuurlijk ook volledig bij topic starter liggen...

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Highio

 

Ik was verantwoordelijk voor het vullen van producten, categorieën en informatie op de pagina's. Ik weet niks over plug ins dus ik ga ervan uit dat hij dat was.

 

 

Hij vertelde mij dat er een mail naar mij gestuurd was over het certificaat en dat ik niet geantwoord had. Ik heb niks in mijn mail gevonden.

 

 

Iemand hier goede ervaringen met een webbouwer en marketeer? Ik hoor het graag.

 

Mvg

 

Joro

 

 

 


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand hier goede ervaringen met een webbouwer en marketeer? Ik hoor het graag.

 

Als je enige online ambities hebt, moet je volgens mij overwegen om jouw zaak een of twee dagen op slot te doen en bijvoorbeeld onze Bob of iemand anders dichterbij in de regio Amsterdam te vragen om een spoedcursus en noodverband WordPress/Yoast.

 

Ik begin de situatie langzamerhand te begrijpen, ik durf de misgelopen inkomsten eerlijk gezegd niet te schatten of benoemen, maar daar heb je na jouw laatste, eerlijke reactie zelf (ook) schuld aan...

 

Groet,

 

Highio

 


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Highio

 

Ik ga kijken of ik ook offertes van anderen kan krijgen.

 

Je hebt gelijk dat het ook bij mij ligt. Ik ben namelijk vorig jaar naar het industrieterrein verhuist en nu merk je gewoon dat je meer aan marketing moet doen. Dus nu kijk ik beter naar dit soort dingen en wil ik dat het in orde is.

 

Bedankt voor je reactie en als er nog bekende webbouwers in de buurt zitten hoor ik het graag ;)


www.veju.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept