• 0

personal training studio openen in dit pand?

Beste higherlevel.

 

Ik droom er al tijden van om een personal training business te starten naast mijn huidige baan.

Nu krijg ik vast allerlei goedbedoelde opmerkingen naar m'n hoofd over mn business plan etc.

Maar ik heb eerst een klein vraagje. (de rest komt later)

 

Iemand die ik ken verhuurd +- 20 loodsen in zijn achtertuin/terrein. Ik heb ook iemand gesproken die zo'n loods van hem huurt en in het contract staat dat dit een Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van 7:230a BW is.

 

Ik heb Google afgezocht maar ik kan niet vinden of hier een personal training studio in gestart mag worden.

 

Wie kan mij vertellen of dit mag of mij een linkje toesturen waar ik dit kan vinden.

bij voorbaat dank !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

De andere smaak qua huurcontracten is winkelruimte. Je bent in elk geval geen winkel.

Dus lijkt andere bedrijfsruimte de lading aardig te dekken

 

En lees ook de pagina van de KvK eens. het staat er (toevallig) letterlijk in

https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/bedrijf-starten-of-overnemen/bedrijfsruimte-huren-hier-moet-je-op-letten/

 

Er zijn twee soorten bedrijfsruimte: middenstandsbedrijfsruimte (bijvoorbeeld een winkel of horecapand) en overige bedrijfsruimte (zoals een kantoor of loods).

 

Link naar reactie
  • 0

Bertus91, welkom terug op ondernemersforum Higherlevel. Het plan broeit kennelijk nog altijd.

 

Ik ga het er toch op wagen: waarom zou je een loods willen huren naast een baan als je bijvoorbeeld ook vanuit een bestelbusje of in een grotere sportschool* kunt werken?

 

Allemaal ballast en ik ken ook een paar leuke aanbieders van diverse, sportieve activiteiten die niet voor het huren van een loods kiezen. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

* Het is daar in mijn gedachte warm, verlicht en je komt automatisch onder de mensen.

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reactie's, zo te zien kunnen jullie wat meer vinden dan mij, ik ga me even inlezen.

 

@highio, goed onthouden ;) De reden dat ik dit wil is omdat ik sinds mijn laatste bericht niet stil heb gezeten. op het moment geef ik les in een amateuristische locatie wat behoorlijk goed loopt en ik zoek dus een mogelijkheid om uit te breiden

Link naar reactie
  • 0

Bertus91, welkom terug op ondernemersforum Higherlevel. Het plan broeit kennelijk nog altijd.

 

Ik ga het er toch op wagen: waarom zou je een loods willen huren naast een baan als je bijvoorbeeld ook vanuit een bestelbusje of in een grotere sportschool* kunt werken?

 

Allemaal ballast en ik ken ook een paar leuke aanbieders van diverse, sportieve activiteiten die niet voor het huren van een loods kiezen. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

* Het is daar in mijn gedachte warm, verlicht en je komt automatisch onder de mensen.

 

 

 

Waarschijnlijk om een andere doelgroep aan te trekken. Mensen die écht privé willen sporten, drempelvrees hebben om de drukke sportschool vol afgetrainde lijven binnen te stappen en 1 op 1 les willen hebben zonder "pottenkijkers".

 

Vanuit een bestelbusje kan ik mij weinig bij voorstellen, of bedoel je buiten sportles geven en je met het busje de spullen meeneemt? Dit zou ts neem ik aan ook wel overwogen hebben maar is een heel andere manier van werken en weer een andere doelgroep, de echte buitensporter.

 

Als je echt serieus pt wilt geven zou ik toch eerder kijken naar een bescheiden ruimte in een wijk zodat je goed zichtbaar bent en je zaak wat meer uitstraling/professionaliteit geeft.

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.