• 0

Webshop geheel of gedeeltelijk uitbesteden

Ik heb een merk in consumenten artikelen die we aan winkelketens leveren waar het goed wordt verkocht. De meeste van onze concullega's hebben ook een consument webshop. Wij overwegen nu ook een webshop maar willen dat zoveel als mogelijk uitbesteden. Heeft iemand daar ervaring mee?

 

Dus klantenservice en logistiek zouden we eventueel nog zelf willen doen (doen we nu ook al voor winkelketens). Het bouwen van de webshop + e-commerce incl SEO/SEA zouden we het liefst aan 1 partij willen uitbesteden. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze uitbesteding of joint venture.

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja, ervaring mee. Aan beide kanten. Zowel voor diverse fabrikanten die net als jullie naast B2B ook de consumentenmarkt willen betreden als eigen webshops. Je hebt een PB'tje. Als we allebei uit Apeldoorn komen dan is een bakkie doen zo gepland.

 

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Het ontwerpen en neerzetten van een solide webshop is tegenwoordig geen rocket science meer.

Hoe dit er financieel uitziet is vooral afhankelijk van het aantal producten.

 

Hoe meer producten, hoe meer backend werkzaamheden.

Kort door de bocht genomen kan je met €2000 al een end komen.

In dit geval betaal je 1x voor de werkzaamheden en houd je alles in eigen beheer.

 

Maandelijkse Seo/SEA kosten rond €100 - €200 pmd.

Afhankelijk van de groote van de webshop uiteraard.

Pin Accessoires |  Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires
De online webwinkel voor accessoires & onderdelen voor mobiele betaalautomaten.

Link naar reactie
  • 0

Het eigen beheer kent dan zeer waarschijnlijk hogere maandelijkse kosten dan de eenmalige investering en Maandelijkse Seo/SEA kosten van(af) rond €100 - €200 pmd. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Goh, ik denk dat ik eerst eens hard zou kijken hoe het via Bol.com loopt; als je daar serieus veel gaat verkopen wordt het misschien de moeite waard om ook een eigen 'particuliere' shop te beginnen.

 

Eerlijk gezegd betwijfel ik of het voor jullie daar ook echt te halen is, zeker met het huidige assortiment. Is toch niet echt een artikel waarbij veel herhaalaankopen zijn en voor andere items kunnen ze ook (nog?) niet bij je terecht.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Het bouwen van een webshop is inderdaad geen rocketsience. Maar mijn ervaring is dat het bouwen van een webshop waar je echt sales uit wil halen wel handig is als je dat door een expert laat doen.

 

Daarnaast is het onderhouden van je webshop een serieuze taak waar je hele dag mee kan vullen als je wil. Hij is namelijk nooit af. Ik heb ervaring met het uitbesteden van werkzaamheden (van bouw tot onderhoud tot SEO, SEA). Mocht je specifieke info nodig hebben of wat gerichtere vragen wil stellen, laat maar weten.

Link naar reactie
  • 0

Ja, ervaring mee. Aan beide kanten. Zowel voor diverse fabrikanten die net als jullie naast B2B ook de consumentenmarkt willen betreden als eigen webshops. Je hebt een PB'tje. Als we allebei uit Apeldoorn komen dan is een bakkie doen zo gepland.

 

 

Dag Jochem,

 

mag ik ook gebruik maken van je aanbod voor een bakje koffie?

 

Ik kan geen pb sturen, dus een reactie jouwerzijds zou top zijn!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.