• 0

Certificering RVS producten import China

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je doelt op foodsafe neem ik aan? Ik weet niet of er Nederlandse aanbieders zijn om je hierin te laten certificeren, je kunt ze een e-mail sturen.

 

Voor wat betreft de kwaliteitscertificaten kan ik Bureau Veritas aanraden, actief in nagenoeg elke branche. Ik denk dat zij bieden wat jij zoekt.

 

Voor een fairtrade certificaat zou ik even contact opnemen met stichting Max Havelaar afgaand op de informatie van Fairtrade Labelling Organizations International.

Link naar reactie
  • 0

Wat voor plaatmateriaal/legering foodgrade stainless steel gebruikt (gebruiken) jouw leverancier(s)? Daar zijn gewoon normen voor. Rvs is niet fairtrade, dat is m.i. een label voor specifieke groepen voedingsmiddelen of natuurlijke producten.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dank voor deze drie reacties! We leveren RVS drinkflessen als relatiegeschenken aan grote bedrijven en overheden. Laatste tijd hebben we een paar keer de vraag gehad welke certificaten we hebben in het algemeen. En foodsave/foodgrade certificaat + goede arbeidsomstandigheden certificaat. Daarnaast wordt in het algemeen gevraagd op welke methode we kwaliteitscontrole doen. Het liefst ben ik op zoek naar een buro/bedrijf die een aantal van deze zaken kan (laten) toetsen?

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.