Ik wil/ga volgend jaar een pedicuresalon overnemen. Om de overnamekosten te bepalen is het mij al bekend dat je het aantal cliënten x de behandelprijs kunt hanteren maar hoe verder? Wie kan mij adviseren of de prijs die zij vraagt redelijk is, hoe dit te berekenen of welk bedrijf hiervoor te benaderen? Uiteraard wil ik de vraagprijs niet op dit forum bekend maken ivm haar privacy.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sofietje
Sofietje
Ik wil/ga volgend jaar een pedicuresalon overnemen. Om de overnamekosten te bepalen is het mij al bekend dat je het aantal cliënten x de behandelprijs kunt hanteren maar hoe verder? Wie kan mij adviseren of de prijs die zij vraagt redelijk is, hoe dit te berekenen of welk bedrijf hiervoor te benaderen? Uiteraard wil ik de vraagprijs niet op dit forum bekend maken ivm haar privacy.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59321-prijsbepaling-overname-pedicuresalon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag