• 0

125 dozen laten invliegen vanuit China

Vorige jaar heb ik 3 keer een paar dozen laten invliegen vanuit China en toen was het vooraf steeds heel onduidelijk wat de kosten zijn. Nu wil een lading van 125 dozen laten invliegen en weer krijg ik geen duidelijkheid wat het ongeveer gaat kosten. Het hoeft ook niet op € 500 nauwkeurig maar wil grof weten of het bijvoorbeeld € 2.000 tot € 3.000 of bijvoorbeeld € 4.000 tot € 5000 kost. Heeft iemand een idee wat de kosten ongeveer zijn en via wat voor soort bedrijf je dergelijke zendingen duidelijk en snel kan regelen?

 

Het gaat om: 125 dozen van 24 stuks.

Afmeting per doos van stuks: 48,5 x 32,5 x 24cm. Gewicht per doos 7,5 kg.

 

 


titel aangepast

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0
Vorige jaar heb ik 3 keer een paar dozen laten invliegen vanuit China en toen was het vooraf steeds heel onduidelijk wat de kosten zijn.

Wat was er onduidelijk?

 

Heeft iemand een idee wat de kosten ongeveer zijn

Een of meerdere Nederlandse expediteurs benaderen voor concrete offertes voor een Franco levering per luchtvracht inclusief inklaren?

 

Het gaat om: 125 dozen van 24 stuks.

Afmeting per doos van stuks: 48,5 x 32,5 x 24cm. Gewicht per doos 7,5 kg.

Waarom laat je dit überhaupt invliegen?? Los van de kosten (die voor luchtvracht voor dit volume en gewicht een veelvoud zijn van zeevracht) is het ook niet het meest milieuvriendelijk ;)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik neem maar aan 30000 stuks.

China is groot, dus vanaf welke luchthaven?

 

Voor Guangzhou/Hong Kong zou je voor 1000 kilo met 2500 euro een eind moeten kunnen komen. Het hangt ook nog eens af van de route, een directe snelle vlucht is vaak duurder dan als men het een keer kan overladen en het wat langer mag duren. Let wel dat de kerstdrukte er aan komt en daardoor kunnen de prijzen best wat omhoog kunnen gaan.

Link naar reactie
  • 0

Het gaat mij niet zo zeer om goedkoop en wil zeker niet meerdere offertes hebben. Ik ben vooral benieuwd of er logistieke dienstverleners bestaan waar ik gewoon aan kan doorgeven: wat er per welke datum in Nederland gebracht dient te worden. Het gaat uitsluitend om RVS drinkflessen die van 3 fabrieken in dezelfde stad in China komen. Per maand ca. 500 dozen. Soms een hele container, soms een halve container, soms LCC en soms een paar dozen met samples. Het zou mooi zijn als 1 logistieke partij dat gewoon op de beste manier kan regelen zonder dat ik moet aangeven wat voor transport het moet zijn.

 

Deze week gaat het dus om 125 dozen die eind november binnen moeten zijn, volgende week over 2 dozen samples die eind oktober binnen moeten zijn en om een volle container die eind januari binnen moet zijn. En vandaag weer een aanvraag voor 80 dozen die half december binnen moeten zijn.

 

 

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie
  • 0

Je wilt dat iemand alle logistieke verantwoording voor je over neemt?

Denk dat dat lastig gaat worden. Mogelijk kun je in het dorp daar een logistieke partner vinden die je goed kan informeren over e mogelijkheden per zending.

Link naar reactie
  • 0

Als je wilt googlen of bij Transport en logistiek wil zoeken naar partijen zoek dan eens op de term expediteur.

 

maar er zijn ook op HL diverse leden die regelmatig op logistieke vragen reageren in je zelf zouden kunnen helpen of in elk geval beter thuis zijn in die branche. hen kun je ook benaderen.

zie bijv voorgaande reageerder maar andere regelmatige bijdragers die mogelijk van dienst kunnen zijn Blous, Logic4l

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.