Ik ben van plan fastfood-artikelen naar Marokko te exporteren.
Ik google eigenlijk al een paar dagen maar wellicht dat er iemand mij kan helpen met:
1) een fabriek die sauzen produceert voor een betaalbare prijs. Ik kan eventueel zelf mijn flesjes met logo leveren.
2) Graag zou ik ook friet willen exporteren, echter de meeste bedrijven hier hebben al een afnemer in marokko. Kent iemand nog friet groothandelaren die ik kan bereiken?
3) een fastfood-beurs is ook goed om te bezoeken. Weet iemand of zulke beurzen bestaan?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mozes80
Mozes80
Hallo allemaal,
Ik ben van plan fastfood-artikelen naar Marokko te exporteren.
Ik google eigenlijk al een paar dagen maar wellicht dat er iemand mij kan helpen met:
1) een fabriek die sauzen produceert voor een betaalbare prijs. Ik kan eventueel zelf mijn flesjes met logo leveren.
2) Graag zou ik ook friet willen exporteren, echter de meeste bedrijven hier hebben al een afnemer in marokko. Kent iemand nog friet groothandelaren die ik kan bereiken?
3) een fastfood-beurs is ook goed om te bezoeken. Weet iemand of zulke beurzen bestaan?
Alvast bedankt!dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59376-fastfood-artikelen-exporteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag