• 0

opdrachtbemiddeling voor zzp koerier

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Richard, even een wedervraag: wat heb je als zelfstandig ondernemer eerder ondernomen? Je lijkt me zonder verder waardeoordeel te willen vellen op basis van jouw postgeschiedenis alhier een beetje 'bleu' (onervaren) als koerier!

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Richard, even een wedervraag: wat heb je als zelfstandig ondernemer eerder ondernomen? Je lijkt me zonder verder waardeoordeel te willen vellen op basis van jouw postgeschiedenis alhier een beetje 'bleu' (onervaren) als koerier!

 

Groet,

 

Highio

 

Bedankt voor de reactie. Echter, dit is geen antwoord op mijn vraag. Zoals je zelf zegt, het is een wedervraag zonder duidelijkheid over de intentie daarvan.

Ik stelde een directe vraag waarop ik hoop een direct antwoord te krijgen.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn wel een paar, uship bijvoorbeeld, maar daar kom ik mijn bed niet voor uit.

De echte vrachtbeurzen zoals teleroute en timocom zijn voor vrachtwagens.

Uiteraard is marktplaats nog, veel betalen, weinig resultaat

Werkspot was ook zoiets, of dat al verbeterd is? Bieden tot de bodem.

 

Maar goed mijn ervaring is al van paar jaar geleden, toen UWV iedereen met een startersplan de WW uitdrukte en daardoor de markt van oa koeriers overspoelde

Link naar reactie
  • 0
Zoals je zelf zegt, het is een wedervraag zonder duidelijkheid over de intentie daarvan.
Intentie is om hier met je mee te kunnen denken. Wat is jouw uitgangspositie en waarom wil je zelfstandig koerier worden?

 

Het maakt bijvoorbeeld nogal een verschil als je vijfendertig bent met gezin en hypotheek of dat je nog een jaar of wat richting pensioen zou moeten zien te overbruggen en misschien minder kansrijk bent op de arbeidsmarkt. Goedbedoeld.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Zoals je zelf zegt, het is een wedervraag zonder duidelijkheid over de intentie daarvan.
Intentie is om hier met je mee te kunnen denken. Wat is jouw uitgangspositie en waarom wil je zelfstandig koerier worden?

 

Het maakt bijvoorbeeld nogal een verschil als je vijfendertig bent met gezin en hypotheek of dat je nog een jaar of wat richting pensioen zou moeten zien te overbruggen en misschien minder kansrijk bent op de arbeidsmarkt. Goedbedoeld.

 

Groet,

 

Highio

 

Bedankt voor de goedbedoelde reacties maar deze zijn off topic @Highio.

Meedenken is prima maar jouw reacties hebben meer weg van betutteling en arrogantie. Ook deze opmerking is niet vervelend bedoeld en geen conclusie maar wel mijn gedachtegang waar jouw inbreng op lijkt te berusten.

Link naar reactie
  • 0

 

Meedenken is prima maar jouw reacties hebben meer weg van betutteling en arrogantie.

Voor mij zit hier juist de arrogantie in.

 

De vragen die Higho stelt zijn uiterst relevant. Antwoorden daarop helpen meedenkers in het aandragen van suggesties.

 

Niet antwoorden=geen suggesties.

Multiplex op zijn mooist:

https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat

https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:

Link naar reactie
  • -1

 

Meedenken is prima maar jouw reacties hebben meer weg van betutteling en arrogantie.

Voor mij zit hier juist de arrogantie in.

 

De vragen die Higho stelt zijn uiterst relevant. Antwoorden daarop helpen meedenkers in het aandragen van suggesties.

 

Niet antwoorden=geen suggesties.

Kijk nog eens goed naar de vraagstelling. En naar waar de conversatie nu inmiddels terechtgekomen is. Niet meer on topic dus. Ik was alleen maar op zoek naar een direct antwoord op een directe vraag. Dat heb ik al eerder gezegd en nu nogmaals, daar blijft het dan ook bij. Kijk naar de reactie van @Zantje. Daar kunnen jullie misschien nog iets van leren. Ik vroeg niet om een arm om mijn schouder en betutteling. Mocht ik dat wel willen dan zal ik er ook om vragen en dan weet ik dat ik hier terecht kan.

Link naar reactie
  • 0

Dit topic gaat op slot en zal later worden verwijderd. Higherlevel is geen marktplaats waar je kunt vragen hoe je als koerier aan koeriersopdrachten of koeriersopdrachtgevers komt.

 

Uit onze forumregels:

 

Higherlevel.nl is geen marktplaats

De forumboards en andere onderdelen van higherlevel.nl mogen niet gebruikt worden als marktplaats. Je kunt hier dus geen reclame maken, je diensten aanbieden in berichten (zelfpromotie), op zoek naar klanten (acquisitie) of vragen om leveranciers voor je primaire bedrijfsactiviteiten, voorbeeld hiervan: Als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. je ondernemingsplan, de regelgeving e.d., maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.