Jump to content
BusinessPiet

Wat vinden jullie van mijn Zwarte Pieten shopje?

Recommended Posts

Omschrijving van je concept:

Dit jaar probeer ik een positieve bijdrage te leveren aan de Zwarte Piet discussie. Dit als voortraject van de vlaggenwinkel die we na de feestdagen gaan opstarten. Door het ontwerpen van twee verschillende kindvriendelijke vlaggen (en dito zwaaivlaggetjes) met een vrolijke Zwarte Piet (donkerbruin vanwege grafische effect) en helder statement proberen we mensen uit te laten komen voor hun standpunt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Informatie ingewonnen, kindvriendelijk ontwerp gemaakt, leverancier gezocht en laten produceren, micro webwinkel gemaakt, de shop gepromoot met de middelen die ik tot mijn beschikking heb (social media, marktplaats, seo)

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Erachter komen of ik voldoende ondernemersaspecten beheers om de vlaggenwinkel te runnen en zien wat ik in combinatie met mijn gezin aan kan wat betreft drukte en regelen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is geen uniek concept voor zover ik weet.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe vinden jullie de website in elkaar zitten, missen jullie iets?

Heb ik alles juridisch goed onderbouwd?

Komt de webshop betrouwbaar over?

Zouden jullie, hypothetisch, kopen in mijn shop?

Hoe zouden jullie deze producten optimaal promoten in zulke korte tijd?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn smaak (te) veel tik- en taalfouten en zinnen die niet goed lopen.

 

Een cookie melding is leuk, maar wees dan duidelijk, zodat ik niet je privacy statement hoef te lezen om erachter te komen wat je met "pepernoot cookies" bedoelt.

 

Je mag best de Zwarte Piet naar PostNL doorspelen als een pakje verloren gaat, maar dat je hier geen aansprakelijkheid voor accepteert is wettelijk niet toegestaan.

 

Je zegt al je producten te versturen via brievenbuspost, maar als ik gebruikmaak van het herroepingsrecht moet ik het product als pakket terugsturen?

 

Als ik vanuit de winkelwagen met de backspace toets terugga, krijg ik een foutmelding (met het verzoek om code W8th4woMbSAAAIRhRgEAAAJf aan je door te geven, bij deze gedaan ;)) en kan ik daarna op de productpagina geen product meer in mijn winkelwagen plaatsen.

 

Je zegt bij de kleine vlaggetjes dat ze "vanaf" 0,99 kosten, maar de prijs van 1 stuks is 99 cent en daarna worden ze goedkoper. Dat is dus geen "vanaf" prijs, maar een "tot en met" prijs. De staffelprijzen zou ik overigens al bij het kiezen van het aantal vermelden.

 

Als ik na een optocht zie hoeveel vlaggetjes er op straat belanden, dan zou ik dat "plastic zwaaistokje" niet "goed voor het milieu" durven noemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kritische feedback, love it!

 

1) Heb je een voorbeeldje hiervan? Heb bewust de autocorrectie erdoor gehaald alvorens te publiceren. Ik zal alles nog eens kritisch nalopen.

 

2) He, jammer dat dit woordgrapje als onduidelijk kan worden ervaren.

 

3) Goed punt, ga ik direct aanpassen

 

4) Dat heb ik bewust gedaan zodat consumenten niet kunnen zeggen dat het pakketje retour is ontvangen terwijl het per abuis is kwijtgeraakt door de post. Het is geen verplichting, meer een richtlijn.

 

5) Goeie, ga ik de klantenservice eens op wijzen (btw: schaf nooit een webwinkel van strato aan pfff)

 

6) Beperking van Strato helaas

 

7) Dat neem ik voor lief, ze zijn in ieder geval beter voor het milieu dan de volledig plastic vlaggetjes ;)

 

Bedankt voor je feedback, kan ik iets mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Heb je een voorbeeldje hiervan?

Hoeveel wil je er hebben ... ;)

 

Bijvoorbeeld op de pagina Verzending en Levering:

- brievenbus post => brievenbuspost

- Dit betekend => Dit betekent

- over gaat => overgaat

- besteld en betaald => bestelt en betaalt (2x)

- Indien u op een werkdag of tijdens het weekend => Indien u op een werkdag na 15.00 uur of tijdens het weekend

 

Of op de pagina Herroepingsrecht:

- U vanaf het moment => U heeft vanaf het moment

- retour adres => retouradres

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept