• 0

Wat vinden jullie van mijn Zwarte Pieten shopje?

Omschrijving van je concept:

Dit jaar probeer ik een positieve bijdrage te leveren aan de Zwarte Piet discussie. Dit als voortraject van de vlaggenwinkel die we na de feestdagen gaan opstarten. Door het ontwerpen van twee verschillende kindvriendelijke vlaggen (en dito zwaaivlaggetjes) met een vrolijke Zwarte Piet (donkerbruin vanwege grafische effect) en helder statement proberen we mensen uit te laten komen voor hun standpunt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Informatie ingewonnen, kindvriendelijk ontwerp gemaakt, leverancier gezocht en laten produceren, micro webwinkel gemaakt, de shop gepromoot met de middelen die ik tot mijn beschikking heb (social media, marktplaats, seo)

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Erachter komen of ik voldoende ondernemersaspecten beheers om de vlaggenwinkel te runnen en zien wat ik in combinatie met mijn gezin aan kan wat betreft drukte en regelen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is geen uniek concept voor zover ik weet.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe vinden jullie de website in elkaar zitten, missen jullie iets?

Heb ik alles juridisch goed onderbouwd?

Komt de webshop betrouwbaar over?

Zouden jullie, hypothetisch, kopen in mijn shop?

Hoe zouden jullie deze producten optimaal promoten in zulke korte tijd?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Naar mijn smaak (te) veel tik- en taalfouten en zinnen die niet goed lopen.

 

Een cookie melding is leuk, maar wees dan duidelijk, zodat ik niet je privacy statement hoef te lezen om erachter te komen wat je met "pepernoot cookies" bedoelt.

 

Je mag best de Zwarte Piet naar PostNL doorspelen als een pakje verloren gaat, maar dat je hier geen aansprakelijkheid voor accepteert is wettelijk niet toegestaan.

 

Je zegt al je producten te versturen via brievenbuspost, maar als ik gebruikmaak van het herroepingsrecht moet ik het product als pakket terugsturen?

 

Als ik vanuit de winkelwagen met de backspace toets terugga, krijg ik een foutmelding (met het verzoek om code W8th4woMbSAAAIRhRgEAAAJf aan je door te geven, bij deze gedaan ;)) en kan ik daarna op de productpagina geen product meer in mijn winkelwagen plaatsen.

 

Je zegt bij de kleine vlaggetjes dat ze "vanaf" 0,99 kosten, maar de prijs van 1 stuks is 99 cent en daarna worden ze goedkoper. Dat is dus geen "vanaf" prijs, maar een "tot en met" prijs. De staffelprijzen zou ik overigens al bij het kiezen van het aantal vermelden.

 

Als ik na een optocht zie hoeveel vlaggetjes er op straat belanden, dan zou ik dat "plastic zwaaistokje" niet "goed voor het milieu" durven noemen.

Link naar reactie
  • 0

Kritische feedback, love it!

 

1) Heb je een voorbeeldje hiervan? Heb bewust de autocorrectie erdoor gehaald alvorens te publiceren. Ik zal alles nog eens kritisch nalopen.

 

2) He, jammer dat dit woordgrapje als onduidelijk kan worden ervaren.

 

3) Goed punt, ga ik direct aanpassen

 

4) Dat heb ik bewust gedaan zodat consumenten niet kunnen zeggen dat het pakketje retour is ontvangen terwijl het per abuis is kwijtgeraakt door de post. Het is geen verplichting, meer een richtlijn.

 

5) Goeie, ga ik de klantenservice eens op wijzen (btw: schaf nooit een webwinkel van strato aan pfff)

 

6) Beperking van Strato helaas

 

7) Dat neem ik voor lief, ze zijn in ieder geval beter voor het milieu dan de volledig plastic vlaggetjes ;)

 

Bedankt voor je feedback, kan ik iets mee

Link naar reactie
  • 0

1) Heb je een voorbeeldje hiervan?

Hoeveel wil je er hebben ... ;)

 

Bijvoorbeeld op de pagina Verzending en Levering:

- brievenbus post => brievenbuspost

- Dit betekend => Dit betekent

- over gaat => overgaat

- besteld en betaald => bestelt en betaalt (2x)

- Indien u op een werkdag of tijdens het weekend => Indien u op een werkdag na 15.00 uur of tijdens het weekend

 

Of op de pagina Herroepingsrecht:

- U vanaf het moment => U heeft vanaf het moment

- retour adres => retouradres

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.