Ik heb een bedrijf waar ik het enorm druk heb, en omdat ik zolang mogelijk personeel wil uitstellen ivm de risico's en kosten. (en ik geloof er in dat je met automatisering meer tijd bespaard en geld, dan door eerst personeel aan te nemen)
Ik heb een tijd eerst via Whatappp een klantenservice gebruikt. Ik beantwoorde alle vragen zelf. Veel vragen kunnen mensen wel op de website lezen. Maar op 1 of andere manier zoeken ze toch eerst contact. Het probleem is dat ik dagelijks 40-50 berichten krijg en zo niet aan werken toe kom.
Hierna heb ik een telefoondienst inschakelt die vanuit hun bedrijf telefoontjes aanneemt voor diverse bedrijven. Dit had ik al eerder gegaan, en 80% van de telefoontjes werden daadwerkelijk klanten. Sinds aantal weken krijg ik enorm veel telefoontjes, maar geen nieuwe klanten. Iets gaat er fout bij de telefoonservice. Ik heb meerdere keren contact opgenomen geen verbetering.
Ik wil nu gaan overstappen op watermelon.chat. Een geautomatiseerde bot die de klant direct helpt 24/7 en de klant eventueel door kan sturen naar een echte mederwerker.
Aangezien ik niet nogmaals geld ergens wil insteken voordat ik weet dat iets wel goed werkt, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met een goede klantenservice functie.
Het moet zo veel mogelijk geautomatiseerd kunnen worden. Zodat ik zo min mogelijk telefoontjes hoef te beantwoorden ivm tijd.
Met de telefoonservice bespaarde ik zo'n 15 uur per maand aan tijd wat ik anders kwijt was aan klanten beantwoorden.
Ook als iemand ervaring heeft met watermelon zou ik graag zijn/haar mening willen horen.
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.
Join the conversation
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Goedenavond!
Ik heb een bedrijf waar ik het enorm druk heb, en omdat ik zolang mogelijk personeel wil uitstellen ivm de risico's en kosten. (en ik geloof er in dat je met automatisering meer tijd bespaard en geld, dan door eerst personeel aan te nemen)
Ik heb een tijd eerst via Whatappp een klantenservice gebruikt. Ik beantwoorde alle vragen zelf. Veel vragen kunnen mensen wel op de website lezen. Maar op 1 of andere manier zoeken ze toch eerst contact. Het probleem is dat ik dagelijks 40-50 berichten krijg en zo niet aan werken toe kom.
Hierna heb ik een telefoondienst inschakelt die vanuit hun bedrijf telefoontjes aanneemt voor diverse bedrijven. Dit had ik al eerder gegaan, en 80% van de telefoontjes werden daadwerkelijk klanten. Sinds aantal weken krijg ik enorm veel telefoontjes, maar geen nieuwe klanten. Iets gaat er fout bij de telefoonservice. Ik heb meerdere keren contact opgenomen geen verbetering.
Ik wil nu gaan overstappen op watermelon.chat. Een geautomatiseerde bot die de klant direct helpt 24/7 en de klant eventueel door kan sturen naar een echte mederwerker.
Aangezien ik niet nogmaals geld ergens wil insteken voordat ik weet dat iets wel goed werkt, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met een goede klantenservice functie.
Het moet zo veel mogelijk geautomatiseerd kunnen worden. Zodat ik zo min mogelijk telefoontjes hoef te beantwoorden ivm tijd.
Met de telefoonservice bespaarde ik zo'n 15 uur per maand aan tijd wat ik anders kwijt was aan klanten beantwoorden.
Ook als iemand ervaring heeft met watermelon zou ik graag zijn/haar mening willen horen.
Bedankt!
Link to post
Share on other sites