• 0

Vanaf welke logistieke locatie is snel in EU binnen 24 uur te leveren?

Beste Allemaal,

 

Voor mijn startup (welke momenteel zeer goed gaat en ik wil scalen naar rest van EU) zoek ik een goede logistieke locatie om pakketten binnen 12-24 uur te kunnen leveren binnen heel EU. DHL heeft enkele opties vanuit Belgie, echter ben ik benieuwd of hier mensen ervaring hebben met andere partijen?

 

Verneem graag.

 

Gr.

Peter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedoel je waar je je voorraad moet gaan neerleggen om heel Europa binnen een etmaal te kunnen bereiken?

 

Aanvullend op Svenh;

Ben je op zoek naar een vestigingsplaats, waar je zelf de klanten vanuit wilt bedienen. Of ben je op zoek naar een vervoerder die jouw kan helpen binnen de opgegeven termijn te leveren?

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn in Duitsland, meestal rond de Ruhr ed een aantal grote magazijnen waar order picking voor groot aantal landen wordt gedaan, hier staan opleggers voor verschillende landen die met een nachtpendel verplaatst worden na verschillende dc's in de diverse landen. Ook in België staat er geloof ik een paar.

 

24u is een termijn die lastig is en daar betaald men naar. Een 48u is veel realistischer en daarmee beter betaald.

Link naar reactie
  • 0

ken je Nightstarexpress van Hellmand?

Die bezorgen snachts bij mij vanuit zuid Duitsland. voor 18.00 uur besteld, de volgende morgen voor 7.00 uur afgeleverd. Waar ze overslaan, opslaan en of ze ook voorraadbeheer doen kun je vragen. Ik heb altijd contact met 's-Heerenberg.

Link naar reactie
  • 0

Tja, tussen een Grieks Eiland en Noord Zweden zit nogal een eind, dat is niet in 2 dagen te rijden.

Zal dus met een vliegtuig moeten, en dan is DHL volgens mij een goeie partij (maar weet niet of ze de hele EU kunnen bereiken)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.