• 0

investeerders nieuw produkt

Hallo allemaal,

 

Ik heb de volgende vraag.

 

Ivm met een nieuw project waar ik mee bezig ben, ben ik op zoek naar een platform of website waar ik een gedegen investeerder kan zoeken, nu weet ik wel diverse websites, maar zoek een betrouwbare en een waar ik ook de juiste investeerder kan vinden die met mij samen ervoor kan gaan ook voor een langere termijn. Heb geen behoefte aan exits binnen 2 jaar.

 

Tevens wil ik advies omtrent een dergelijke investeerder, zeker richting een octrooieerbaar concept, en automatisering, waar zou deze volgens jullie aan moeten voldoen. kennis van de markt heb ik al meer dan 30 jaar . Heb zelf wel wat gedachten maar advies is altijd welkom.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb geen behoefte aan exits binnen 2 jaar.

 

Maak je geen zorgen, dat soort investeerders hebben ook geen zin in jou..

Dit soort investeerder vind je vooral in the Silicon valley tech startups.. en zoekt ook snelle hypes

en niet een product dat nog 2-3 jaar nodig heeft om op de markt te komen

 

Tevens wil ik advies omtrent een dergelijke investeerder, zeker richting een octrooieerbaar concept, en automatisering, waar zou deze volgens jullie aan moeten voldoen. kennis van de markt heb ik al meer dan 30 jaar . Heb zelf wel wat gedachten maar advies is altijd welkom.

 

Een investeerder lijkt wel een beetje op personeel werven, je moet iemand zoeken die in de functie past. Kortom jij maakt voor jezelf een lijstje van wat je verwacht van een investeerder. Als je weet wat je wilt is het ook makkelijker om nee te zeggen tegen een investeerder. Geld hebben ze allemaal en als ze een afspraak maken hebben ze interesse, dus een belangrijk doel van het gesprek is of het ook persoonlijk klikt, naast natuurlijk de wederzijdse zakelijke verwachtingen en eisen.

 

Probeer een investeerder te vinden die jou aanvult op je zwakke punten.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Roel

 

Bedankt voor je uiteenzetting,

 

jij zegt 2-3 jaar op de markt komen, dat zie ik anders, klantenkring is er al, en daar rol ik het zo in, dat is geen probleem, de voorwaarden daarvoor zijn beter product, sneller te produceren en dus gelijkwaardig in prijs.

Dus dat gaat snel.

 

Euvel zit hem in de ontwikkeling voorzie daar wat haken en ogen ook tijd en dus risico. Zijn te overwinnen maar voor mij alleen te groot.

Maar noem eens een betrouwbaar platform.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.