hoe verwijder je een topic

Aanbevolen berichten

Wat WelleKe zegt klopt. Berichten met reacties erop kunnen sowieso niet verwijderd worden, dat is niet netjes tegenover de mensen die de moeite heben genomen om op het bericht te reageren.

 

nee dat begrijp ik maar ik heb erg veel info over mn bedrijf dat ik wil gaan opstarten gezet en nu ik genoeg info heb kan ik het maar beter verwijderen snap je dat is de achterliggende gedachte. Overigens heb ik de antwoorden die ik van mensen heb gekregen gekopieerd in word zodat ik het altijd kan terug lezen. Dus de reacties worden niet weggegooid. ;)

Link naar reactie

Wellicht zijn er andere mensen met een vergelijkbare situatie als die van jou. Ze kunnen dan gebruik maken van je vragen en de verkregen antwoorden. De kracht van het forum ligt o.a. dit soort opgeslagen informatie. Als iedereen zijn vraag en de antwoorden zijn verwijderen, dan blijft daar niets meer van over.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Wat WelleKe zegt klopt. Berichten met reacties erop kunnen sowieso niet verwijderd worden, dat is niet netjes tegenover de mensen die de moeite heben genomen om op het bericht te reageren.

 

nee dat begrijp ik maar ik heb erg veel info over mn bedrijf dat ik wil gaan opstarten gezet en nu ik genoeg info heb kan ik het maar beter verwijderen snap je dat is de achterliggende gedachte. Overigens heb ik de antwoorden die ik van mensen heb gekregen gekopieerd in word zodat ik het altijd kan terug lezen. Dus de reacties worden niet weggegooid. ;)

 

Beste jouw baby,

 

Als elke poster na het krijgen van genoeg info zijn topic gaat verwijderen dan blijft er weinig tot geen inormatie over voor nieuwe bezoekers.

Daarmee wordt het ook voor de regelmatige poster een minder leuk forum.

Hij/zij zal veelvuldig geconfronteerd worden met steeds dezelfde vragen die na beantwoording weer verdwijnen, en dat is niet erg motiverend om weer nieuwe antwoorden te plaatsen.

 

Wat je zou kunnen doen is jouw nickname veranderen, en in een aantal posts de link naar jouw bedrijf wijzigen in een fictieve naam.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 295 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.