• 0

Invoice administratie

Hallo,

 

Ik ben recentelijk een bedrijfje gestart wat gamehosting aanbied. Omdat wij redelijk veel kleinere payments krijgen genereren wij vrij veel invoices, ongeveer tussen 500-1000 per maand. Eigenlijk vraagt elk boekhoudprogramma om invoices in te vullen alleen met 500 tot 1000 invoices per maand is dat geen doen. Kan hiervoor iets anders worden gedaan zodat ik niet zoveel invoices hoef in te vullen in het boekhoudprogramma?

 

mvg,

Jesse

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn een hoop boekhoudpakketten met kant-en-klare koppelingen voor bijvoorbeeld betalingssystemen of facturatieprogramma's, wellicht heeft ook jouw boekhoudprogramma zo'n functie? Mocht dat niet het geval zijn dan zijn er ook de nodige pakketten welke wel iets van 'n import-functie hebben of zelfs een API aanbieden, waarmee je een koppeling tot stand zou kunnen (laten) brengen. Verder is hier inhoudelijk niet heel veel over te zeggen zonder te weten over welke software het gaat.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een hoop boekhoudpakketten met kant-en-klare koppelingen voor bijvoorbeeld betalingssystemen of facturatieprogramma's, wellicht heeft ook jouw boekhoudprogramma zo'n functie? Mocht dat niet het geval zijn dan zijn er ook de nodige pakketten welke wel iets van 'n import-functie hebben of zelfs een API aanbieden, waarmee je een koppeling tot stand zou kunnen (laten) brengen. Verder is hier inhoudelijk niet heel veel over te zeggen zonder te weten over welke software het gaat.

Ja dat brengt me op het tweede dingetje. 95% van onze inkomsten en uitgaven zijn in USD. Ons facturen programme ( WHMCS ) heeft inderdaad een export functie alleen als ik het probeer te importen in ons boekhoudprogramma ( e-boekhouden ) kloppen de bedragen niet en de datum die gebruikt wordt door WHMCS komt niet overeen met de datum notering die e-boekhouden hanteert waardoor dat niet mogelijk is. Mijn vraag dus eigenlijk is het mogelijk om de boekhouding in USD te doen of moet je alles omrekenen naar euros?

 

Link naar reactie
  • 0

Zeven weken terug vroeg ik me dit ook al zo ongeveer af...

 

...bel je morgenochtend even met e-boekhouden en praat je ons als dank dan even bij?

 

Je zou natuurlijk naar jaarabonnementen bij vooruitbetaling kunnen streven. Klanten die korter afnemen zijn kostentechnisch toch niet interessant, maar dat wil je kennelijk eerst proefondervindelijk leren.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.