Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Winkelbeveiliging bedrijfskleding

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met het uitzoeken van nieuwe bedrijfskleding voor mijn beveiligingsbedrijf. Het kledingpakket is bestemd voor winkelbeveiligers. Ik ben daarom benieuwd naar uw mening als winkelier of store manager. Hoe hoort de winkelbeveiliger gekleed te zijn in uw winkel? bijvoorbeeld een 3-delig maatpak? Of mag het minder overdreven? Moet de beveiliger opvallend aanwezig zijn in uw winkel of ziet u liever low profile?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben denk ik dat dit sterk afhangt van de winkel.

Bij de Media Markt verwacht ik iets anders dan bij Douglas; zowel qua kleding als opvallendheid.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zerda, welkom op ondernemersforum Higherlevel.

Wat vinden of willen jouw winkelbeveiligers en bestaande klanten?

Wij kennen jouw onderneming niet! Wat wil jij uitstralen?

Groet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

in mijn winkel zou de beveiliger zeker herkenbaar mogen zijn maar driedelig is wel overdreven..

"zoek het maar uit"

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zwart ofgrijs lijkt mij een geschikte kleur wat ook staat voor  autoriteit en macht. 

De aanwezigheid van een beveiliger heeft sowieso een preventieve werking, dat zal een gilet niet veranderen:)

Online radio luisteren naar je favoriete radiozenders > Luisteren.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een zichtbare beveiliger in retail is sowieso vooral preventief. Als je winkeldieven wilt betrappen werkt een onopvallende beveiliger (schijnbaar een gewone klant) natuurlijk een stuk beter, niemand gaat iets jatten als er een zichtbare medewerker van de winkel (beveiliger of niet) in de buurt staat. 

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké