Inzicht in karma: mogelijk? gewenst?

Aanbevolen berichten

 

Ik kreeg eerder deze week een kneus omdat ik in de bres sprong voor Henri Kroeze. So be it...

Je meent het... ???

 

Als mod kan ik die commentaren ook lezen bij anderen.

Het toeval wil dat mijn gedachten gelijk waren aan die Ruben en ik dus feitelijk ook een kneus hoor te krijgen.

 

Wat de kneusjes van HLB betreft.

Daar staan een aantal reacties tussen die inderdaad kant nog wal raken.

De reden is dat er 4 kneuzen zijn uitgedeeld door een concurrent van HLB. Zoals anderen ook al hebben gezegd, ga ondernemen en laat je niet afleiden door de kneuzen.

 

Verder heb ik Jef even op zijn wenken bediend.

Link naar reactie

Nee he? Niet weer de Karma discussie...

 

Ik kreeg eerder deze week een kneus omdat ik in de bres sprong voor Henri Kroeze. So be it...

 

EN NU WEER AAN HET WERK JIJ! ;D

 

Ja Sorry, maar kijk, het karmasysteeem zit direct gewijdt aan feedback van andere gebruikers, maar als je niets met je feedback kunt, dan vraag je vaak om verduidelijking, tenminste, zo schrijft het de regels van feedback. Alleen bij dit systeem kan het nu eenmaal niet, dus lijkt het me zinvol om van mensen te vragen een betere, qua kwaliteit, feedback te geven zodat degene er ook echt iets mee kan doen, wat nu in een X-aantal gevallen helaas niet het geval is. En dat vind ik persoonlijk erg jammer van de functie.

Link naar reactie

Je neemt eea nmm veel te serieus... je reputatie wordt hier niet gemaakt of gebroken, maar in real life... door je relaties/contacten met klanten ed.

 

NB: door HL min of meer als marketing tool voor jezelf te gebruiken heb je zelf 'gewicht' gegeven aan HL.

Link naar reactie

Maar jullie zien dus wel wie ze uitdeeld... Apart *denk*

 

Moderators zien ook e-mailadressen van mensen die aangegeven hebben die als verborgen te willen houden. En moderators zien ook IP-adressen van de bezoekers. Allemaal zaken die ons helpen bij het modereren van dit grote forum en het helpen van allerlei mensen die vragen of problemen hebben. We gaan daar heel netjes mee om en "controleren" elkaar als moderators onderling ook om ervoor te zorgen dat iedereen oprecht en ter zake doend handelt. Dat heeft met kwaliteit te maken, en daar is niet zoveel aparts aan toch? :)

Link naar reactie

En dat vind ik persoonlijk erg jammer van de functie.

 

Och, de gevallen waar de achterliggende boodschap wel heel duidelijk is trek je je over het algemeen ook weinig van aan, dus... ::)

 

Ik denk dat eigenwijsheid opzich zelf wel een eigenschap is van veel ondernemers. Daarnaast is het zo dat veel van die dingen achtereen zijn gepost en ik niet daadwerkelijk een kans heb gekregen het te verbeteren. Ook denk ik dat als iemand wat vraagt, daar een antwoord op verwacht en als je daar negatieve feedback over krijgt, het niet helemaal fair is. Maar goed, dat is mijn mening.

Link naar reactie

Een stomme vraag misschien, maar wat betekent twitteren

 

Nee hoor, da's helemaal geen gekke vraag. Googlen betekent www.google.nl openen in je browser en dan het woord intypen waarover je meer wilt weten ;)

 

Vooral als het onderwerp Twitter hier al eerder voorbij was gekomen.

 

twit twit

 

Ach, met dat twitteren kun je best vermaken. Kijk anders ook even naar @marlooz haar twitter slang page (http://mveldhuizen.blogspot.com/2007/10/omg-you-speak-twitter.html).

 

Hey tweeps, alvast een goed tweekend.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.