• 0

Advies gevraagd m.b.t. zakelijk onroerend goed

Hallo leden van het higher level forum,

 

heb al een en ander gevonden via de zoekfunctie maar toch nog een paar vragen, hopelijk kunnen jullie mij de goede kant opsturen.

 

ben een particulier die een aantal appartementjes heeft aangeschaft de afgelopen jaren en deze inmiddels verhuur in box3.

 

Ik werk daarnaast niet in loondienst, nou wil ik me ook gaan richten op het aankopen van onroerend goed, het verbouwen hiervan en daarna het verkopen met winst, aan derden of aan mezelf prive om deze ook in box3 te houden. dus het actief handelen in vastgoed.

 

met de financiering zit het goed, met de marktkennis ook en met de handige handjes ook, de vraag is alleen hoe ik dit fiscaal het voordeligst in een jasje kan gieten.

 

naar verwachting ga ik de eerste jaren niet meer dan €100.000,- winst behalen, plan is om ongeveer 2 tot 3 woningen aan te kopen, op te knappen en door te verkopen. ik wil hier niet full time mee bezig zijn maar een dag of 3-4 per week.

 

welke ondernemingsvorm is hier het meest geschikt voor volgens jullie? ik wil naast het opknappen ook als klusjesman fungeren voor uiteenlopende klusjes bij particulieren of voor verenigingen van eigenaren.

 

hopende op een aantal goede tips alvast bedankt voor alle reactie's, bezit zelf ook reeds enige kennis van diverse onderwerpen en zal proberen ook een bijdrage te leveren aan dit forum,

 

groet Niek

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.