• 0

Planningssoftware voor uitzendbureaus

Beste lezers,

 

Binnen ons bedrijf zijn wij op zoek naar planningssoftware dat geschikt is voor de uitzendbranche. Deze software dient goed te werken in de praktijk en het zou mooi zijn als het automatische kan.

 

Ik ben al enige tijd bezig met een inventarisatie van de diverse soorten planningssoftware op de markt. Tot op heden ben ik de volgende soorten software tegengekomen:

 

Dyflexis

Paralax

Rostarcas

L1NDA

Nostradamus

Checks

PlanningIt

 

< ... Dit lijstje wordt wellicht nog aangevuld wanneer er meer geschikte partijen gevonden worden)

 

Graag hoor ik jullie meningen. Met welke soorten software hebben jullie goede ervaring en met welke niet? Welke software wordt er nu binnen jullie bedrijven gebruikt en wat vind jij daarvan?

 

De vereisten waar dergelijke software in onze ogen aan moet voldoen, zijn we nog aan het samenstellen. Denk hierbij echter aan:

- mogelijkheden voor personeel om zelf hun beschikbaarheid aan te geven

- een handig overzicht waar de beschikbare medewerkers worden getoond op een specifiek moment

- een handige module voor loonadministratie

- een handig overzicht voor werknemers waar zij kunnen zien wanneer en waar zij ingepland staan (eventueel met aanvullende informatie)

- eventueel een optie waardoor medewerkers een melding krijgen van nog openstaande diensten

- eventueel een optie waardoor medewerkers middels een e-mail of iets dergelijks een notificatie ontvangen op het moment dat zij worden ingeroosterd voor een bepaalde dienst

- een handig overzicht voor de planner om te zien wat de kosten zijn

- een mogelijkheid om rapportages uit te draaien wat betreft bezettingsratio, reiskosten

- een koppeling met administratie zodat ik niet alle uitzendkrachten hoef over te typen

- een oplossing voor onaantrekkelijke diensten zoals nachtdiensten.

- tot slot zou ik graag een profiel willen creeeren in het systeem zodat ik no-show en het aantal keren te laat per uitzendkracht kan inzien op zijn profiel.

 

 

Ik hoor graag jullie ervaringen met jullie huidige planningssoftware! Ook sta ik open voor andere suggesties, bijvoorbeeld voor softwarepakketten die hierboven nog niet zijn genoemd.

 

 

Ik hoor graag reacties en hopelijk word ik geholpen.

 

Alvast bedankt !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.