• 0

KVK maakt opvragen telefoonnummers lastiger.

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tja, mijn nummer is al tientallen keren verkocht en staat dus bij de marketeers op hun lijstjes

 

Los daarvan: het staat ook op je site, vlak bij je KvK nummer. Kleine moeite voor een goede crawler omdat soort info online te oogsten.

 

Maar voor starters is deze wijziging - hoewel 10 jaar te laat - een goed begin.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Twee jaar geleden heb ik mijn telefoonnummer en email adres laten verwijderen bij de KvK. Formuliertje invullen koste 5 minuten. Veel minder spam. Ik verwacht niet als een klant contact met mij wil opnemen dit gebeurt via KvK :) De bestaande databases verouderen volgens mij redelijk snel en worden daardoor minder vaak door marketeers gebruikt

Link naar reactie
  • 0

Tja, mijn nummer is al tientallen keren verkocht en staat dus bij de marketeers op hun lijstjes

Los daarvan: het staat ook op je site, vlak bij je KvK nummer. Kleine moeite voor een goede crawler omdat soort info online te oogsten. Maar voor starters is deze wijziging - hoewel 10 jaar te laat - een goed begin.
Los daarvan ... mocht je ooit gebeld worden, dan volstaat nog altijd ... 1 woord, 3 letters!

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Twee jaar geleden heb ik mijn telefoonnummer en email adres laten verwijderen bij de KvK. Formuliertje invullen koste 5 minuten. Veel minder spam. Ik verwacht niet als een klant contact met mij wil opnemen dit gebeurt via KvK :)

De meeste ondernemers hebben er geen probleem mee dat klanten contact zoeken. Het probleem zijn telemarketers die met list en bedrog telefoonabonnementen en nutsdiensten slijten. Nog erger zijn dubieuze dienstverleners die starters in overeenkomsten lokken waar geen of een minimale tegenprestatie tegenover staat.

 

Die mensen hebben lak aan jouw Bel-Me-Niet melding. Maar blijkbaar hebben ze jou niet gebeld. Dat wil echter niet zeggen dat jouw 5 minuten-methode voor iedereen effectief is. Vandaar dat het belangrijk is dat de bron waar acquisitiefraudeurs adressen verzamelen wordt drooggelegd.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen..

de belmeniet vermelding heeft bij mij wel een hoop gescheeld, krijg nu 'alleen maar' energieverkopers

 

De bestaande databases verouderen volgens mij redelijk snel en worden daardoor minder vaak door marketeers gebruikt

nou...ik krijg nog steeds post voor de vorige eigenaar, dat bedrijf bestaat inmiddels al jaren niet meer en ik zit er op de kop af nu 10 jaar in! :P

 

als ik overigens post zie met en thodn gaat het linea recta het grote ronde archief in

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.