• 0

[Column] Higherlevel.nl heeft een nieuwe technische omgeving

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste deelnemers en bezoekers. Er wordt door actieve leden van ons forum al een tijd de opmerking gemaakt dat we een “oud” forum zijn. Qua HL-levensjaren (anno 2002 nóg voor hyves, facebook, linkedin en twitter) klopt dat wel. Daar zijn we nog steeds trots op !

Qua veroudering, geldt dit uiteraard niet voor de leden. We ontvangen nog steeds ca. 300 nieuwe leden per maand. En ook de berichten die geplaatst worden zijn van deze tijd.

Maar qua techniek zijn we door de jaren heen wel verouderd. Ideeën voor nieuwe wensen en functionaliteiten waren er wel. Maar, de huidige technische omgeving van ons forum kan dit helaas niet aan. Hierdoor werden op de ideeën en wensen die geplaatst werden geen antwoord gegeven. Laat staan een oplossing geboden.

 

En nu? Nu is het zo ver ! We hebben een nieuw forum.

 

Achter de schermen zijn we de afgelopen maanden druk bezig geweest met het inrichten van de nieuwe omgeving. Wij ervaren een “wauw”-effect !  Ik hoop jullie ook?

 

Voor jou als deelnemer aan ons forum zal er het één en ander veranderd zijn. Sommige handelingen waar je in de oude omgeving aan gewend was, zullen in de nieuwe omgeving op een andere plek en onder een andere knop zitten. En ook zullen sommige nieuwe functies nog onduidelijk zijn.

We proberen een zo zacht mogelijke landing voor jullie te maken en daar waar nodig en gewenst staan we uiteraard klaar voor toelichting en uitleg.

 

Nu we live zijn en alles goed is gemigreerd, zullen er gaan wellicht nog wat bugs en errors boven water komen.

Je wordt dan van harte uitgenodigd om die in dit topic te melden. Deze worden dan direct opgepakt en opgelost.

Ik hoop dat we met zijn allen het geduld hebben om te wennen aan de nieuwe omgeving van Higherlevel.nl en meewerken aan een nog sterker én groter forum voor ondernemers.

 

We zullen er met zijn allen even aan moeten wennen. Maar, nieuwe technische omgeving biedt ons weer een sterk fundament voor de toekomst.

 

Héél spannend wat ons betreft !

 

Ondernemende groet,

Moderatie Team

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

16 jaar lang een forum in de lucht houden gaat niet vanzelf.

Inderdaad ... Complimenten daarom aan alle moderatoren en actieve leden - in heden en verleden - die geheel belangeloos hun medewerking aan dit forum verlenen en hebben verleend ... Zonder hen geen 16-jarig bestaan.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Daar ben ik idd al jaren van overtuigd Cosara. Even een plak/knip actie uit een ouder topic over Higherlevel.nl

 

Ondanks dat ik een druktemaker ben en altijd wel druk pratend aanwezig ben, sta ik liever niet in hét middelpunt van de belangstelling. Extrovert, doch bescheiden. Ik vermoed dat ik die vibes ook als stempel op Higherlevel.nl heb gelegd. Immers, ik heb het ooit bedacht, maar het zijn de deelnemers in ons forum die Higherlevel.nl maken voor wat het is. Een FANTASTISCH forum !

 

Want… Zoals gezegd…. Zonder leden, zonder jullie allemaal zou Higherlevel.nl nóóit zijn wat het nu is. Daarom dank! Dank aan iedereen die aanwezig is in Higherlevel.nl en daarmee het forum tot een uniek middel maakt.

 

Straks hebben we een nieuw forum. En, zoals gezegd zal het in het begin ook écht nog wennen zijn voor iedereen. Maar ik hoop, zoals we dat al jaren doen, dat we met zijn allen blijven meedenken over vorm en inhoud.

En, ik kan het inderdaad niet vaak genoeg zeggen: De kracht en het succes van ons forum zijn de deelnemers aan Higherlevel.nl. En daarmee in het bijzonder de moderatoren. Zonder hen kan Higherlevel niet over een kwalitatief succesvol forum spreken.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
responsive (rɪˈspɒnsɪv) adjective 1. reacting quickly and positively.
Kennelijk mis je een hoop. Als er iets "responsive" is , dan is het het Higherlevel forum wel. ;D

En als je op dezelfde pagina dan twee regels verder kijkt... ;D

denoting or relating to a website whose page design changes automatically according to the size of the screen on which it is viewed.

 

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe versie.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 321 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.