Het aanbod van nieuws op redacties ligt deze zomer op het laagste niveau in jaren. Waren er eerder staatsgrepen, vliegrampen en aanslagen, deze zomer is het vooralsnog gelukkig rustig. Het is weer ouderwets komkommertijd en dat betekent kansen voor uw ondernemersnieuws!
Ondernemers en organisaties die gratis publiciteit en media-aandacht willen, hebben nu een zeer grote kans hierop. De politiek is met reces en de kabinetsformatie gaat zijn gangetje en afgezien van een aantal niet-eetbare eieren, en enkele overstromingen en branden is het lekker rustig in de maatschappij.
Dat is een probleem voor journalisten, want zij moeten wel hun nieuwsbrieven, blogs, social media, websites, kranten en journaals blijven vullen. Daarom zie je tijdens de komkommertijd dat journalisten de lat iets lager leggen.
De NOS maakt zelfs weer melding van komkommertijd, dus er is duidelijk een behoefte aan meer nieuws. En dat kan ook ander nieuws zijn die tijdens drukke periodes meteen door de redacteur in de prullenbak zou worden gegooid.
Een professioneel persbericht laten schrijven en dit naar de juiste redacties van relevante media versturen is daarom nu zeer de moeite waard.
Tijdens komkommertijd zijn een vleugje commercialiteit, humor, creativiteit de ingrediënten voor een persbericht met uw “nieuws” om gepubliceerd te worden. Dat wordt zeer gewaardeerd door redacteuren.
• Zorg voor professioneel persbericht
Vermeld kenmerkende zaken als ‘de noot voor de redactie’ duidelijk en zorg ervoor dat dit in uw bedrijf intern goed geregeld is. Niets is zo irritant als een woordvoerder die onbereikbaar is.
• Zorg voor een oprolbaar persbericht
Wanneer het persbericht een journalistieke opbouw heeft en geschreven wordt als een nieuwsbericht, dan kan de dienstdoende redacteur in weinig tijd uw nieuws snel en gemakkelijk publiceren. Een win-win voor u en hem.
De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henk-Jan de Meer
Henk-Jan de Meer
Het aanbod van nieuws op redacties ligt deze zomer op het laagste niveau in jaren. Waren er eerder staatsgrepen, vliegrampen en aanslagen, deze zomer is het vooralsnog gelukkig rustig. Het is weer ouderwets komkommertijd en dat betekent kansen voor uw ondernemersnieuws!
Ondernemers en organisaties die gratis publiciteit en media-aandacht willen, hebben nu een zeer grote kans hierop. De politiek is met reces en de kabinetsformatie gaat zijn gangetje en afgezien van een aantal niet-eetbare eieren, en enkele overstromingen en branden is het lekker rustig in de maatschappij.
Dat is een probleem voor journalisten, want zij moeten wel hun nieuwsbrieven, blogs, social media, websites, kranten en journaals blijven vullen. Daarom zie je tijdens de komkommertijd dat journalisten de lat iets lager leggen.
De NOS maakt zelfs weer melding van komkommertijd, dus er is duidelijk een behoefte aan meer nieuws. En dat kan ook ander nieuws zijn die tijdens drukke periodes meteen door de redacteur in de prullenbak zou worden gegooid.
Een professioneel persbericht laten schrijven en dit naar de juiste redacties van relevante media versturen is daarom nu zeer de moeite waard.
Tijdens komkommertijd zijn een vleugje commercialiteit, humor, creativiteit de ingrediënten voor een persbericht met uw “nieuws” om gepubliceerd te worden. Dat wordt zeer gewaardeerd door redacteuren.
• Zorg voor professioneel persbericht
Vermeld kenmerkende zaken als ‘de noot voor de redactie’ duidelijk en zorg ervoor dat dit in uw bedrijf intern goed geregeld is. Niets is zo irritant als een woordvoerder die onbereikbaar is.
• Zorg voor een oprolbaar persbericht
Wanneer het persbericht een journalistieke opbouw heeft en geschreven wordt als een nieuwsbericht, dan kan de dienstdoende redacteur in weinig tijd uw nieuws snel en gemakkelijk publiceren. Een win-win voor u en hem.
De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59575-komkommeralarm-gaat-af-tijd-voor-%C3%BAw-nieuws/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag