Ik ben sinds 1 juli 2005 werkloos geworden. Ik heb de afgelopen 8 jaar bij een semi-overheid gewerkt, maar daarvoor werkte ik 15 jaar in een familie-bedrijf. Nu dat ik veel vrije tijd heb, wil ik weten wat de gevolgen kunnen zijn met betrekking tot mijn uitkering wanneer ik een eenmanszaak gaat opstarten voor in de avonden en weekenden. Dus overdag blijf ik beschikbaar voor de arbeidsmarkt.
Ik ga proberen high-quality produkten verkopen aan consumenten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Beste leden,
Ik ben sinds 1 juli 2005 werkloos geworden. Ik heb de afgelopen 8 jaar bij een semi-overheid gewerkt, maar daarvoor werkte ik 15 jaar in een familie-bedrijf. Nu dat ik veel vrije tijd heb, wil ik weten wat de gevolgen kunnen zijn met betrekking tot mijn uitkering wanneer ik een eenmanszaak gaat opstarten voor in de avonden en weekenden. Dus overdag blijf ik beschikbaar voor de arbeidsmarkt.
Ik ga proberen high-quality produkten verkopen aan consumenten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5960-starten-eenmanszaak-en-behoud-van-uitkering/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag