• 0

Inschrijven op adres huurder

Ik ben van plan om mij binnenkort in te schrijven bij de Kvk. Als ZZP'er wil ik websites ontwikkelen en (vooral) optimaliseren. Dat laatste omdat de markt hiervoor minder gesatureerd is dan web development. Ik zal ook globaal mijn klanten werven, en niet alleen in Nederland dus.

 

Waar ik mij een beetje aan hekel is het vestigingsadres. Ik doe dit nu nog vanaf thuis, maar wil mijn prive-adres niet zichtbaar hebben op de site of bij de KvK :(

Ik heb wel wat rond zitten lezen en zie dat het toch wel verplicht is. Er zijn wel een aantal 'virtual office'/postbus diensten maar voor zover ik weet mag dat officieel niet van de KvK. Onder andere omdat hier de werkzaamheden niet plaats vinden.

 

Ik ben echter ook in het bezit van een bedrijfspand die ik verhuur. Mijn vraag is dus of ik mij hier mag inschrijven. (met toestemming van de huurder natuurlijk.)

Ik snap dat technisch gezien hier ook niet mijn werkzaamheden zullen plaats vinden. Maar misschien dat het zo eerder door de vingers word gezien ?

 

Aangezien ik vooral voor klanten in het buitenland zal werken is de kans erg klein dat iemand mij komt bezoeken. 

 

Of heeft iemand misschien een beter idee ?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Vanwaar die angst?

Schuldeisers weten je overal te vinden ... marketeers overigens ook.

 

Wat betreft je voorstelling ... Niemand gaat actief controleren of je nu wel of niet fysiek op het opgegeven adres werkt ... de Kamer van Koophandel niet en de Belastingdienst ook niet.

Niet helemaal volgens de regels, maar zet in de plaatselijke bezemkast een tafel en een stoel neer, en voila, je heb je (on)officiële werkplek gecreëerd.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.