Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Affiliate marketing met meme pagina's?

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :D

Omdat ik een goedlopende Facebookpagina heb (>18.000 likes) wil ik gebruik maken van affiliate marketing om hier omzet uit te halen. Helaas wijzen veel partijen me af omdat het niet voldoet aan de kwaliteitsstandaarden. De inhoud op de pagina bestaat uit memes van vakkenvullers. Denk bijvoorbeeld aan captions zoals "Supermarkt medewerkers be like... restanten? welke restanten?", met daarbij een afbeelding van propvolle schappen.

Hebben jullie misschien andere oplossingen? Het bereik is enorm en bij een korte test waren er al talloze leads. Helaas werd die link (van Bol.com) snel verwijderd omdat het dus niet aan de kwaliteitsstandaarden voldeed. Ik sta eventueel ook open voor andere oplossingen, zoals zelf een webshop beginnen.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

Heb je je vraag al eens op sitedeals gesteld? Daar zijn ongetwijfeld een hoop ervaringsdeskundigen te vinden ;-)

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thanks voor de tip! Ik zal daar eens gaan kijken.

Hé en bedankt voor de handige tutorial over het installeren van Wordpress via FTP ;) Heb er een paar weken geleden veel aan gehad.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké