Ik hbe een tijdje zitten zoeken op dit forum naar mijn antwoorden. Maar helaas kon ik het zo niet vinden. Misschien dat ik ook eigenlijk gewoon met dit warme weer niet achter de pc moet gaan zitten maar dit is weer wat anders....
Maar even weer on-topic.
Ik wil een webshop beginnen. Nu is dit maar gewoon voor de hobby. En alles wat het opleverd is leuk, maar ik hoef er op dit moment er nog niet rijk van te worden.
Over de software en domein hoef ik me geen zorgen over te maken want die heb ik al.
Het enige wat ik me af vroeg is:
- Moet de belasting weten dat ik een webshop heb. Zo ja, wat gaat dit voor mij betekenen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sjansen
sjansen
Hallo,
Ik hbe een tijdje zitten zoeken op dit forum naar mijn antwoorden. Maar helaas kon ik het zo niet vinden. Misschien dat ik ook eigenlijk gewoon met dit warme weer niet achter de pc moet gaan zitten maar dit is weer wat anders....
Maar even weer on-topic.
Ik wil een webshop beginnen. Nu is dit maar gewoon voor de hobby. En alles wat het opleverd is leuk, maar ik hoef er op dit moment er nog niet rijk van te worden.
Over de software en domein hoef ik me geen zorgen over te maken want die heb ik al.
Het enige wat ik me af vroeg is:
- Moet de belasting weten dat ik een webshop heb. Zo ja, wat gaat dit voor mij betekenen?
- Moet ik me registreren bij de KvK ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
gr, sjansen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5971-wat-moet-ik-hebben-voor-een-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag