Jump to content
Ubasti

wat vinden jullie van mijn bedrijfswebsite?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik  ben recent met mijn eigen bedrijf begonnen en ik heb de eigen website hiervoor in wix gemaakt.

 

www.ubasticonsultancy.com

 

Wat is jouw indruk?

Edited by Ubasti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Ubasti,

 

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Zou je in het kader van dit topic een wat uitgebreidere introductie (zie vijf vragen als basis) kunnen geven? Dat levert naar verwachting meer en betere reacties op.

 

Verder hebben we ook een voorsteldraad voor nieuwe leden.

 

Modgroet,

 

Highio


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Ubasti,

 

Ik heb je site even bekeken en met mijn beperkte kennis hiervan wil ik toch wat feedback geven.

 

 

  • De filmpjes die je op de Home afspeelt zien er mooi uit maar vertellen mij helemaal niks over wat je precies doet, terwijl dat het belangrijkste plek van je website is. Ik word er persoonlijk niks wijzer van en moest echt via de Diensten pagina kijken om toch enigszins een beeld te krijgen van wat je precies doet. 
  • Op de Over Ons en Diensten Pagina's , valt me op dat je Belgie op deze manier schrijft en elders met trema België.
  • En ik zou persoonlijk beginnen met "Diensten" in het menu ipv "Over ons", mensen willen weten wat je precies voor ze kan betekenen.
  • Het plusje (+) van je telefoonnummer is bij mij niet helemaal zichtbaar, ik gebruik een Macbook met Chrome webbrowser.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt, en wellicht kunnen de andere leden wat meer aanvulling geven.

 

Groet,

 

Karim


LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homepage foto's veel te groot

twee lettertypes in de teksten toegepast

komma's,en punten.zonder spaties er tussen.

Zo hoort het: komma's, en punten. met spaties er tussen.


Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk: http://www.svendingtray.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden, Karim. zei:

Beste Ubasti,

 

Ik heb je site even bekeken en met mijn beperkte kennis hiervan wil ik toch wat feedback geven.

 

 

  • De filmpjes die je op de Home afspeelt zien er mooi uit maar vertellen mij helemaal niks over wat je precies doet, terwijl dat het belangrijkste plek van je website is. Ik word er persoonlijk niks wijzer van en moest echt via de Diensten pagina kijken om toch enigszins een beeld te krijgen van wat je precies doet. 
  • Op de Over Ons en Diensten Pagina's , valt me op dat je Belgie op deze manier schrijft en elders met trema België.
  • En ik zou persoonlijk beginnen met "Diensten" in het menu ipv "Over ons", mensen willen weten wat je precies voor ze kan betekenen.
  • Het plusje (+) van je telefoonnummer is bij mij niet helemaal zichtbaar, ik gebruik een Macbook met Chrome webbrowser.

 

Hoop dat je hier wat aan hebt, en wellicht kunnen de andere leden wat meer aanvulling geven.

 

Groet,

 

Karim

Beste Karim,

 

Bedankt voor je feedback..De filmpjes als introductie refereren symbolisch naar Belgie met de intentie om meer te weten te komen en dat opzicht is het dus ook geslaagd en geef ik je ook gelijk dat de diensten eerst zou moeten komen ipv van over ons.

 

Groet,

 

Olivier 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minuten geleden, Ubasti zei:

Beste Karim,

 

Bedankt voor je feedback..De filmpjes als introductie refereren symbolisch naar Belgie met de intentie om meer te weten te komen en dat opzicht is het dus ook geslaagd en geef ik je ook gelijk dat de diensten eerst zou moeten komen ipv van over ons.

 

Groet,

 

Olivier 

 

Snap ik Olivier, maar een potentiële klant krijgt niet gelijk een beeld van wat jij hem te bieden hebt. En heeft voordat hij op de pagina diensten terecht is gekomen je website misschien al verlaten. Zonder enig benul wat je voor hem kan doen. Je zou als voorbeeld  eventueel tekst kunnen toevoegen aan de video's in de vorm van bulletpoints. Zodat de klant gelijk een beeld krijgt van wat je doet.

 

Groet,

 

Karim

Edited by Karim.

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden, Karim. zei:

 

Snap ik Olivier, maar een potentiële klant krijgt niet gelijk een beeld van wat jij hem te bieden hebt. En heeft voordat hij op de pagina diensten terecht is gekomen je website misschien al verlaten. Zonder enig benul wat je voor hem kan doen. Je zou als voorbeeld  eventueel tekst kunnen toevoegen aan de video's in de vorm van bulletpoints. Zodat de klant gelijk een beeld krijgt van wat je doet.

 

Groet,

 

Karim

image.png

snap ik Karim,maar het grote deel van mijn potentiele klanten haal ik zelf binnen door acquisitie en niet via leads die mij vinden op het internet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal ook niet veranderen met deze website. Karim heeft gelijk.

Ik doe het maar even vetgedrukt, want je bent nogal eigenwijs zo te zien. Geeft niks, dat hebben meer ondernemers. Mezelf zeker niet uitgezonderd :classic_wink:

De video past prima bij een hotel / restaurant in Antwerpen, niet bij een consultancy bureau. En ook dat hotel / restaurant zal zo'n video hoogstens als achtergrond gebruiken, want potentiële klanten komen niet naar de website om een videootje over België te bekijken maar voor de diensten die je aanbiedt.

 

Ik zou in de header, direct onder je "logo", iets zetten als "ondersteunt bedrijven die naar België willen uitbreiden". Dat is namelijk wat je bezoekers willen weten: wie ben je en wat doe je. De term consultancy is veel te vaag, dat kan echt van alles zijn, dus je moet er heel concreet bij zetten wat je doet.

Ik zou persoonlijk eerst een mooie achtergrondafbeelding op de homepage zetten en daar overheen 3 blokken met een korte omschrijven van je dienst. Onder elke dienst een button. De ene button "neem contact op", de tweede button "vraag offerte aan" en de derde button nog wat anders. Misschien onder dat blok ergens die video, maar dan wel een stuk kleiner.

Op de pagina "over ons" verwacht ik een verhaaltje over jou en je bedrijf. Wie ben jij, wat is je ervaring, waarom moet ik jou hebben? Geen verhaaltje over België. Noem de pagina dan "over België". En al helemaal niet zo'n lulverhaal als op de pagina "Ubasti". Je kunt eventueel kort vertellen waarom je die naam gekozen hebt, maar als ik de rest wil weten kijk ik wel op Wikipedia. Daar kom ik niet voor naar jouw website!

Houd je paginatitels ook gelijk, of in elk geval sterk gerelateerd aan het menu item. Als ik op "Ubasti" klik en ik krijg dan een pagina met als titel "De Egyptische Godin" met een foto van een kattenbeeld. Dan denk ik dat ik op de verkeerde pagina ben beland. Dus probeer ik het nog een keer, want ik wil wat meer weten over jouw bedrijf en de pagina "over ons" - waar die info hoort te staan - deed het ook al niet. Nee helaas, zelfde resultaat. KRUISJE! 

Edited by Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Leuke zin: "Vertalingswerk naar het vlaams voor de Belgische versie van uw website of webshop zijn eveneens ook mogelijk."  Daar zit wel een handvol taalfouten in ................ iha zou ik  de hele site doorlopen op taalfouten
  • je gebruikt "u"en "je" door elkaar
  • mbt SEO valt er de nodige winst te halen

 

zo even wat op- en aanmerkingen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olivier, welkom op HigherLevel en leuk dat je ons om onze meningen over je website en diensten vraagt. 

 

Zoals je mogelijk al gemerkt hebt reageren Nederlanders op zulke vragen toch wel iets anders dan Belgen; je krijgt vooral te horen wat we er allemaal niet zo goed aan vinden. Dat zijn overigens goedbedoelde adviezen, vaak van mensen die best een idee hebben van waar ze over praten. 

 

Ik hoop dat je iets met de reacties kunt en wens je veel succes met je nieuwe onderneming. 


Als je serieus met je branding, merchandising of imago aan de slag wil; Merchandise.nl

Full Service merchandising concepts incl. e-commerce: Merchplanet.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja normaal reageer ik wat subtieler, maar dat had Karim al geprobeerd en die kreeg alleen "ja, maar" reacties. Dus dan maar even kijken of we het met een wat bottere bijl wel duidelijk kunnen maken, want Karim heeft gewoon gelijk.

Maar laat mijn (soort) reactie je zeker niet wegjagen van dit mooie forum, er heeft niemand iets tegen jou persoonlijk maar je website kan gewoon een stuk beter en het is zo zonde als je te eigenwijs bent om iets met die tips te doen. We willen je alleen maar helpen :classic_wink:


Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vraag wat je voor achtergrond en ervaring hebt om op dit gebied te kunnen en willen adviseren wordt op de website niet beantwoord.

 

Verder heb ik in drie a vier branches redelijk wat werkervaring en daar troeven Nederlandse ondernemingen met hun Nederlandse websites eenvoudigweg Vlaamse thuisspelers af. Dan heb je behalve (online) marketeers of binnen-/buitendienstmedewerkers jouw consultancy ook niet direct nodig. Tenminste, de noodzaak ontbreekt voor 90% van de exporterende ondernemingen is mijn idee.


Wat bereiken jouw klanten nu typisch op basis van jouw adviezen?

 

En wie heeft de algemene voorwaarden op de website opgesteld of waar komen deze vandaan?

 

Groet,

 

Highio


HelikopterLandingsplaats...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minuten geleden, Highio zei:

De vraag wat je voor achtergrond en ervaring hebt om op dit gebied te kunnen en willen adviseren wordt op de website niet beantwoord.

 

Verder heb ik in drie a vier branches redelijk wat werkervaring en daar troeven Nederlandse ondernemingen met hun Nederlandse websites eenvoudigweg Vlaamse thuisspelers af. Dan heb je behalve (online) marketeers of binnen-/buitendienstmedewerkers jouw consultancy ook niet direct nodig. Tenminste, de noodzaak ontbreekt voor 90% van de exporterende ondernemingen is mijn idee.


Wat bereiken jouw klanten nu typisch op basis van jouw adviezen?

 

Groet,

 

Highio

Ik ben de laatste jaren  (in loondienst) gevraagd door nederlandse bedrijven om hun sales en verkoop naar belgie te doen en hoor steeds en vaak weer dezelfde cliches bij nederlanderse  ondernemers   dat ze op een bepaald moment weer tegen die gesloten Belgische deur stuiten en dan haakt men ook af.

Zoals ik reeds zei haal ik mijn nieuwe potentiele klanten voor 90% niet  uit mijn website of online leads...Maar de bevindingen  en indrukken op dit forum  vanuit nederlands perspectief omwille van mijn bedrijfswebsite zijn op zijn minst leuk  en interessant  te noemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je website zakelijk niet interessant of nauwelijks interessant is. Wat is dan het doel dat je wil bereiken met dit topic?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuten geleden, Roel J zei:

Als je website zakelijk niet interessant of nauwelijks interessant is. Wat is dan het doel dat je wil bereiken met dit topic?

 

 

ik zou het niet zo snel als zakelijk niet of nauwelijks  interessant onderbrengen gezien er enerzijds ook nauwelijks of geen concurrentie is op dit gebied 

Edited by Ubasti
bijpassing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het viel mij overigens op dat je website niet responsive is, als ik mijn browser kleiner maak (in de breedte) past je website zich niet aan en valt o.a. een deel van het menu weg.

Sowieso vind ik het menu aan de zijkanten krap (Je telefoonnummer en de Contact knop zitten bij mij strak tegen de zijkant aan).

 

 Als ik je site op m'n telefoon bekijk krijg ik wel een (andere) mobiele weergave, maar als ik mijn telefoon dan in landscape (liggend) bekijk dan wordt de tekst bijzonder groot... Plus op de mobiele weergave zie ik een Facebook knop die nergens naar leidt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 17-12-2018 om 11:55, AleksR zei:

Het viel mij overigens op dat je website niet responsive is, als ik mijn browser kleiner maak (in de breedte) past je website zich niet aan en valt o.a. een deel van het menu weg.

Sowieso vind ik het menu aan de zijkanten krap (Je telefoonnummer en de Contact knop zitten bij mij strak tegen de zijkant aan).

 

 Als ik je site op m'n telefoon bekijk krijg ik wel een (andere) mobiele weergave, maar als ik mijn telefoon dan in landscape (liggend) bekijk dan wordt de tekst bijzonder groot... Plus op de mobiele weergave zie ik een Facebook knop die nergens naar leidt.

dat is het nadeel van wix  die zijn niet zo responsive 

Edited by Ubasti
bijpassing

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de raad hier wat opgevolgd en heb  dan toch wat meer tekst en uitleg  er bijgezet en dus denk ik dat het nu wel wat duidelijker is voor het Nederlandse publiek  :classic_smile:

 

www.ubasticonsultancy,com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect, maar om eerlijk te zijn mankeert er zoveel aan de website dat je beter opnieuw kan beginnen of dit kan uitbesteden.

 

Dat de website niet responsive is, is natuurlijk al onacceptabel.


Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minuten geleden, Think Twice zei:

Met alle respect, maar om eerlijk te zijn mankeert er zoveel aan de website dat je beter opnieuw kan beginnen of dit kan uitbesteden.

 

Dat de website niet responsive is, is natuurlijk al onacceptabel.

Ik  krijg ik niets dan positieve reacties dus deze word gewoon verder uitgebreid 

Edited by Ubasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minuten geleden, Think Twice zei:

Met alle respect, maar om eerlijk te zijn mankeert er zoveel aan de website dat je beter opnieuw kan beginnen of dit kan uitbesteden.

 

Dat de website niet responsive is, is natuurlijk al onacceptabel.

En met alle respect als ik jouw website eens bekijk vind ik jou eerlijk  gezegd ook niet een referentie :classic_biggrin:

Edited by Ubasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuten geleden, Ubasti zei:

En met alle respect als ik jouw website eens bekijk vind ik jouw eerlijk  gezegd ook niet een referentie :classic_biggrin:

 

1. Aan onze nieuwe website wordt gewerkt, onze aandacht gaat nu uit naar de webwinkel, die meer dan uitstekend presteert

2. Ik ben niet diegene die om een website review vraagt

3. Als je niet tegen kritiek kan en iedereen je website geweldig vindt, wat doe je dan hier?

 

Edited by Think Twice

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden, Think Twice zei:

 

1. Aan onze nieuwe website wordt gewerkt, onze aandacht gaat nu uit naar de webwinkel, die meer dan uitstekend presteert

2. Ik ben niet diegene die om een website review vraagt

3. Als je niet tegen kritiek kan en iedereen je website geweldig vindt, wat doe je dan hier?

 

in het vlaams zouden we zeggen 'iemand voelt zich hier in zijn gat gebeten'

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden, Ubasti zei:

Ik  krijg ik niets dan positieve reacties dus deze word gewoon verder uitgebreid 

 

Dan lees de reacties hierboven nog maar een keer terug...  en verder nr 3 inderdaad.


Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ubasti 

Gelieve inhoudelijk on-topic te blijven en niet te vervallen in een verwijtende discussie. Via PM kun je eventueel persoonlijk op elkaar reageren, maar houd het daar ook netjes.

 

Als er d.m.v. een topic reactie op een website wordt gevraagd, kun je die nu eenmaal  in verschillende vormen verwachten. Blijf het zien als adviezen waarvan u zelf bepaalt wat u ermee doet, probeer er uw voordeel mee te doen...


Succes & Groet, Hans van den Bergh, Horeca- & Recreatie-ondernemer 'VOF De Witte Boerderij'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept